Bas Dohmen

موسس + یوتیوبر

من Bas هستم، زیر شرکت DataTraining.io- آموزش و مشاوره متمرکز بر Excel، Power BI و Tableau. بیشتر وقت آزادم را صرف ساختن ویدیوهای YouTube درباره Power BI می کنم.

من روی دیجیتالی کردن تمام محتوای آموزشی خود که در 8 سال گذشته روی آنها کار کرده ام متمرکز هستم. هدف نهایی من این است که آن را در دسترس هر چه بیشتر مردم در سراسر جهان قرار دهم تا بتوانند مهارت های تجزیه و تحلیل داده خود را بهبود بخشند.

امیدواریم که دوست داشته باشید :)

اگر چنین است، من را دنبال کنید و برای اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید!

داده‌ها را دوست دارد: https://datatraining.io/

Talks Excel، Power BI، Tableau

YouTuber : https://www.youtube.com/c/HowtoPowerBI/

دوره های این مدرس:

آموزش ابزارهای تجسم | اکسل بوت کمپ قسمت 6

Visualisation Tools | Excel Bootcamp Part 6

در این کلاس همه چیز را در مورد مهمترین ابزارهای تجسم در اکسل در کنار نمودارها خواهید آموخت. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از ویژگی ها حداکثر استفاده را ببرید. ..


آموزش فرمول ها و توابع I Excel Bootcamp قسمت 2

Formulas & Functions I Excel Bootcamp Part 2

در این کلاس با اصول کار با توابع در اکسل آشنا خواهید شد. ما تمام عملکردهای اصلی را مرور خواهیم کرد، نحوه کار و نحوه کار آنها را درک خواهیم کرد. ..


آموزش Pivot Tables I Excel Bootcamp قسمت 4

Pivot Tables I Excel Bootcamp Part 4

"در این کلاس شما همه چیز را در مورد جداول محوری و نمودارهای محوری در اکسل خواهید آموخت. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از این ویژگی بیشترین بهره را ببرید و از آن برای ساختن استفاده کنید."


آموزش نمودارها و تجسم داده ها I Excel Bootcamp قسمت 3

Charts and Data Visualization I Excel Bootcamp Part 3

در این کلاس با رایج ترین نمودارها در اکسل آشنا می شوید. من شما را در ساخت و قالب‌بندی تصاویر مختلف راهنمایی می‌کنم و راهنمایی‌هایم را در مورد چگونگی انجام آن به اشتراک می‌گذارم. ..


آموزش توابع جستجو I Excel Bootcamp قسمت 5

Lookup Functions I Excel Bootcamp Part 5

"در این کلاس همه چیز را در مورد توابع جستجوی مختلف در اکسل خواهید آموخت. با VLOOKUP، HLOOKUP، XLOOKUP، و INDEX MATC به سرعت راه اندازی و اجرا کنید.


آموزش شروع کار با Excel I Excel Bootcamp قسمت 1

Getting started with Excel I Excel Bootcamp Part 1

در این کلاس کوتاه، نکات ضروری برای شروع با اکسل، نحوه حرکت در صفحات گسترده، نحوه چاپ و استفاده از میانبرها را کشف خواهید کرد. سیم کارت است. ..