Sharif York

طراح محصول و انیماتور سه بعدی

سلام، من شریف هستم!

در حال حاضر، من یک طراح محصول هستم و برخی از مشتریانم AT T هستند. همچنین بخشی از تیم طراحی محصول در شرکت GoldnV Designs بودم که در آن به رهبری طراحی محصول SAAS و چشم انداز یک استارتاپ بزرگ کمک کردم. . هر یک از این پلتفرم‌ها به من فرصتی برای رشد از طریق منابع آنلاین، هم تیمی‌ها، رویدادهای صنعتی و آزمایش مداوم ابزارهای نوظهور داده است.

سفر چهار ساله من در طراحی UX و سال ها در طراحی متحرک و انیمیشن، مهارت های من را در چندین زمینه تقویت کرده است. من یک بینش تجاری منحصر به فرد ایجاد کرده ام. توانایی ترکیب تجربیات و گردش کار و برتری در حین توسعه نمونه‌های اولیه، مشخصات کاربر، و فریم‌های سیمی که نیازهای مشتری را برآورده می‌کنند.

من الهام خود را از پلتفرم آموزش آنلاین خود، Noloom، از دنیای دیجیتال پیچیده ای که در آن زندگی می کنیم، می گیرم. من دنیایی را تصور می کنم که در آن هر کسی، در هر کجا می تواند طراحی UX و تفکر طراحی مبتنی بر مشتری را به راحتی بیاموزد. من همچنین یک برنامه آینده دارم که به افراد کمک می کند شغل پیدا کنند، تعامل داشته باشند، با سایر افراد در صنعت به اشتراک بگذارند و آخرین ابزارها و روندهای صنعت را بیاموزند. من همچنین دوره هایی را در زمینه طراحی UX و انیمیشن های سه بعدی در YouTube و LinkedIn ایجاد کرده ام.

جدای از کار، از کمک به دیگران و کار بر روی کاردستی طراحی خود لذت می برم. من یک داوطلب در آکواریوم جورجیا و یک مربی جوانان در YouthCare هستم. من همچنین یک سخنران اصلی هستم که مخاطبان مختلف را با قدرت طراحی تجربه کاربر درگیر می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی یک تجربه کاربری استثنایی: پرده برداری از اسرار اپلیکیشن Spotify

Designing an Exceptional User Experience: Unveiling the Secrets of the Spotify App

" در این دوره جامع Skillshare، پتانسیل توسعه اپلیکیشن خود را باز کنید و سفری هیجان انگیز از نوآوری را آغاز کنید. این که آیا شما یک توسعه دهنده برنامه هستید. .."


آموزش فرآیندهای تأیید مؤثر و تجربه کاربر (UX) در طراحی برنامه

Effective Verification Processes and User Experience (UX) in App Design

" در مورد این دوره در این دوره آموزشی Skillshare، با تمرکز بر روش‌هایی که می‌خواهید به دنیای فرآیندهای تأیید و طراحی تجربه کاربر (UX) بپردازید. .."


آموزش بلندر مدل سه بعدی دوربین مدرسه قدیمی

Blender 3D modeling an old school camera

ما به مدل سازی یک دوربین مدرسه قدیمی در Blender 3D نگاه می کنیم. این دوره برای کسانی است که به دنبال ایده مدلینگ از یک مرجع هستند. حتی برای کسانی که تازه کار هستند. ..


آموزش UX Design Empathize Series: چرا تفکر طراحی به حل مشکلات دشوار کمک می کند.

UX Design Empathize Series: Why design thinking helps solve difficult Problems.

ما ابتدا با تعریف اینکه تفکر طراحی به چه معناست و چگونه روش‌های آن به ما کمک می‌کند سخت‌ترین مشکلات را حل کنیم، وارد دنیای تجربه کاربر می‌شویم. این cl است. ..