Mark Hill

هنرمند زیبا

من یک هنرمند آموزش دیده سنتی هستم که در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کنم. من در رسانه های سنتی از گرافیت و زغال چوب تا نقاشی رنگ روغن تخصص دارم. من در چندین جا در کالیفرنیای جنوبی تحصیل کرده ام و اخیراً تحصیلاتم را در نیویورک در Grand Central Atelier به پایان رسانده ام. من چندین سال است که همه چیز را از طراحی گرفته تا نقاشی، چه به صورت عمومی و چه خصوصی آموزش داده ام. به دنبال به اشتراک گذاشتن آنچه می دانم و کمک به دیگران در Skillshare!


دوره های این مدرس:

آموزش اصول طراحی سر

Head Drawing Basics

"این کلاس یک نمای کلی از نحوه شروع طراحی پرتره است. ما به نحوه ساخت سر از جلو، 3/4، و همچنین نمای نمایه می پردازیم. به ترتیب ...."


آموزش ترسیم از مشاهده: راهنمای اندازه گیری

Drawing from Observation: A Guide to Measuring

"این کلاس تماماً در مورد یادگیری نحوه اندازه گیری است که آیا از یک مدل زنده، یک قطعه مرجع عکس یا طبیعت بی جان طراحی می کنید. اندازه گیری احتمالاً یکی از ... است."


آموزش طراحی آکادمیک قسمت 1: چگونه یک نقاشی را شروع کنیم

Academic Drawing Part 1: How to Start a Drawing

در این کلاس به چگونگی شروع یک طراحی از یک تکه کاغذ خالی به یک طراحی کامل "block-in" خواهیم پرداخت. این رویکرد به طراحی نمونه ای از آتلیه است. ..


آموزش یک رویکرد عملی برای ترسیم

A Practical Approach To Drawing

"در این کلاس، من شما را در امتداد یک رویکرد گام به گام برای ترسیم از مشاهده راهنمایی می کنم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه آنچه را که در مقابل خود می بینیم به sha اساسی تقسیم کنیم. ..."


آموزش مبانی ترسیم شکل

Figure Drawing Basics

"سلام به همه! این کلاس اساساً یک نمای کلی از طراحی فیگور و نحوه شروع است. طراحی فیگور یک موضوع بسیار گسترده است و مقدار زیادی وجود دارد.


آموزش تکنیک ها و مواد طراحی

Drawing Techniques and Materials

"این کلاس اساساً در مورد کاوش در برخی مواد جدید برای طراحی است که ممکن است قبلاً آنها را امتحان کرده باشید یا نکرده باشید. من می خواستم کلاسی را انجام دهم که ...."


آموزش اصول نقاشی پرتره: طراحی پرتره با رنگ روغن

Portrait Painting Basics: Portrait Sketching in Oils

"سلام به همه! در این کلاس من قصد دارم یک رویکرد اساسی برای انجام یک طرح پرتره با رنگ روغن را بررسی کنم. اینها می توانند تمرینات کوچک سرگرم کننده ای باشند که تکرار نمی شوند..."


آموزش طراحی سر متوسط

Intermediate Head Drawing

"این کلاس مجموعه دیگری در مورد طراحی سر و پرتره است، اما فراتر از آن چیزی است که در کلاس مبانی طراحی سر خود توضیح دادم. من به برخی از ایده های مشابه از ... می پردازم."


آموزش طراحی سر: ساختار و ریتم

Head Drawing: Structure & Rhythm

"سلام به همه! بنابراین این کلاس اساساً یک کلاس بعدی برای اولین کلاس اصلی من در اینجا است. در این کلاس، ما می خواهیم کمی عمیق تر به آن بپردازیم. .."


آموزش نقاشی پرتره به صورت تک رنگ

Painting the Portrait in Monochrome

"این کلاس در مورد نقاشی پرتره با رنگ روغن تک رنگ است. من شما را از طریق یک پرتره تکمیل شده در یک فرآیند بسیار رویه ای که با یک کامپیوتر شروع شده است، راهنمایی می کنم.


آموزش اصول ترسیم: مدل سازی فرم

Drawing Fundamentals: Form Modeling

"در این کلاس ما مفاهیم اساسی مدل سازی فرم و همچنین درک نور و سایه برای طراحی را بررسی خواهیم کرد. ما با نحوه انتقال شروع خواهیم کرد."


آموزش ویژگی های طراحی صورت: گوش

Drawing Facial Features: Ears

"در این کلاس ما توجه خود را بر روی کشیدن گوش متمرکز خواهیم کرد. درست مانند هر ویژگی دیگر صورت، یک راه آسان و ساده برای تجزیه و تحلیل ویژگی های آن وجود دارد."


آموزش درک نور و سایه

Understanding Light and Shadow

"در این کلاس ما نور و سایه را از دیدگاه و درک مفهومی تری به جای مشاهده صرف بررسی خواهیم کرد. هدف من دانش آموزان است..."


آموزش راهنمای مبتدیان برای درک رنگ

A Beginners Guide to Understanding Color

"در این کلاس ما به برخی از اصطلاحات رنگی اولیه می پردازیم تا اگر قبلاً هرگز در هیچ نوع رسانه رنگی استفاده نکرده اید، خیلی احساس گمراهی نکنید. از آنجا ...."


آموزش ویژگی های طراحی صورت: چشم

Drawing Facial Features: Eyes

در این کلاس، من شما را از ابتدا تا انتها از طریق چشم های ساختار شکن راهنمایی می کنم. ما روند کلی ساخت و ساز را از زوایای مختلفی که معمولاً می خواهید بررسی می کنیم. ..


آموزش مقدمه ای بر نقشه کشی

Introduction to Bargue Drawing

"در این کلاس ما نقشه های Bargue و نحوه نزدیک شدن به این سبک از طراحی آتلیه را بررسی خواهیم کرد. دوره اولیه طراحی Bargue دروازه ای به آتلیه m بود."


آموزش طراحی پرتره: روی Block-In ها تمرکز کنید

Portrait Drawing: Focus on Block-Ins

"این کلاس بر مراحل ابتدایی یک بلوک ورودی پرتره تمرکز خواهد کرد. من ابتدا چند شکست اولیه پرتره از جلو و سه چهارم یک را به شما نشان خواهم داد."


آموزش ترسیم جمجمه و صفحات سر

Drawing the Skull and Planes of the Head

"در این کلاس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه جمجمه و همچنین صفحات سر را با استفاده از سر پلان شده آسارو بکشیم و بسازیم. این کلاس بخشی از ساختار است.