Zerina 3D

هنرمند و انیماتور سه بعدی

سلام، اسم من زرینا است. من یک طراح گرافیک و هنرمند سه بعدی هستم. از زمانی که به یاد دارم خلاقیت بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من بوده است. حتی از کودکی به هنر و کامپیوتر علاقه داشتم، بنابراین فقط به دنبال علاقه ام بودم و امروز کاری را که دوست دارم انجام می دهم. همچنین، من معلمان زیادی در خانواده ام دارم، حتی مادرم، بنابراین در تمام عمرم سعی کردم مهارت های تدریس آنها را به دست بیاورم.

من به پیوستم تا سفر خود را به عنوان معلم و طراح گرافیک آغاز کنم. من در زمینه آموزش نرم افزارهای کامپیوتری برای طراحی و گرافیک کامپیوتری تجربه زیادی دارم. من ترجیحاً در بلندر کار می کنم و نوع کارم مجسمه سازی و مدل سازی مدل های پلی پایین و بالا است.

در دوره های من، شما می توانید انتظار یک رویکرد عملی در آموزش را داشته باشید، به این معنی که من تمام مراحل انجام یک پروژه منحصر به فرد را توضیح خواهم داد و سپس شما تکالیفی خواهید داشت که در پایان هر یک انجام خواهید داد. دوره. باعث افتخار من است که این شانس را داشته باشم که در زندگی شما نیز تغییر ایجاد کنم.

"این هنر عالی معلم است که در بیان خلاق و دانش بیدار کند."

دوره های این مدرس:

آموزش یک جنگل کم پلی خیره کننده در بلندر ایجاد کنید

Create A Stunning Low-Poly Forest In Blender

برای این دوره از تمام اصول اولیه مدل سازی و مش و مواد اولیه استفاده خواهیم کرد. همچنین، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک درخت ایجاد کنید که فقط با یک شروع شود. ..


آموزش ایجاد یک زیردریایی در بلندر

Create A Submarine In Blender

"سلام بچه ها و به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره ما قصد داریم یک زیردریایی کارتونی با مخلوط کن 2. 82 بسازیم. این دوره برای بگی است. .."


آموزش با بلندر یک شخصیت کارتونی بسازید

Create A Cartoon Character With Blender

آیا شما از طرفداران Pucca هستید؟ در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه این شخصیت کارتونی زیبا به نام Pucca را به صورت سه بعدی بسازید. او شخصیت اصلی و قهرمان داستان است. ..


آموزش نحوه ایجاد کاراکتر Pixar "Soul" در بلندر

How To Create Pixar "Soul" Character In Blender

"سلام بچه ها و به دوره جدید بلندر خوش آمدید! اسم من زرینا است و در این دوره قرار است از فیلم معروف پیکسار "روح" مدلینگ جو گریندر باشیم. .. ."


آموزش یاد بگیرید چگونه یک کاراکتر ساده کم پلی در بلندر ایجاد کنید!

Learn How To Create A Simple Low-Poly Character In Blender!

"سلام به همه، زرینا اینجا، و به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره، ما یک شخصیت معروف فینیاس از سری معروف دیزنی را خلق خواهیم کرد. ..."


آموزش انیمیشن رقص شخصیت ها با بلندر 2.9

Character Dance Animation With Blender 2.9

"شخصیت های ساده را زنده کنید! انیمیشن آینده طراحی و گام بعدی مهم در گسترش مهارت های طراحی شما است. در این کلاس، من شما را تا پایان راه خواهم برد."


آموزش یک صحنه ژاپنی کم پلی در بلندر ایجاد کنید

Create A Low-Poly Japanese Scene In Blender

"سلام بچه ها، زرینا اینجا، به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره، ما قصد داریم یک صحنه ژاپنی کم پلی را در بلندر مدل سازی کنیم. ما با ایمپو شروع خواهیم کرد. ..."


آموزش ایجاد یک Gumball سه بعدی از "دنیای شگفت انگیز Gumball"

Create A 3D Gumball from "The Amazing World of Gumball"

"سلام بچه ها، اینجا زرینا است، به یک دوره مخلوط کن دیگر خوش آمدید. در این دوره ما قصد داریم گامبال را از کارتون The Amazing World of Gumball مدل سازی کنیم.


آموزش مجسمه سازی سر انسان در بلندر برای مبتدیان

Sculpting Human Head In Blender For Beginners

"سلام بچه ها، به دوره جدید بلندر خوش آمدید! نام من زرینا است و در این دوره، سر انسان را در بلندر مجسمه سازی خواهیم کرد! در اینجا می توانید فایل مخلوط کن را پیدا کنید. ..."


آموزش یاد بگیرید چگونه شخصیت ریک اند مورتی سه بعدی بسازید

Learn How to Create 3D Rick And Morty Character

سلام بچه ها، زرینا اینجاست، به دوره جدید Blender خوش آمدید. در این دوره ما مورتی را از برنامه تلویزیونی معروف Rick and Morty می سازیم. ما سی را شروع خواهیم کرد. ..


آموزش یک انیمیشن ماشین ساده در Blender 3D ایجاد کنید

Create A Simple Car Animation In Blender 3D

"سلام بچه ها! به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید! نام من Zerina است و در این دوره، ما قصد داریم انیمیشن ماشین را بسازیم! اولین چیزی که می رویم. .."


آموزش ایجاد یک صحنه فضایی در Blender 3D

Create A Space Scene In Blender 3D

سلام بچه ها! نام من Zerina است و در این دوره، ما قصد داریم این صحنه فضایی را در Blender ایجاد کنیم! ابتدا به سراغ من می‌رویم که فضانورد را مدل‌سازی کنم. ..


آموزش ایجاد تصویر شخصیت بانوی فنجان قهوه

Creating A Coffee Cup Lady Character Illustration

"سلام بچه ها، به یک دوره مخلوط کن دیگر خوش آمدید. در این دوره، ما این فنجان قهوه Lady را در مخلوط کن نسخه 2. 83 LTS ایجاد می کنیم. ما ثابت خواهیم کرد. .."


آموزش بیایید یک پیکاچو سه بعدی با بلندر بسازیم

Let's Create A 3D Pikachu With Blender

"سلام بچه ها، به دوره جدید مخلوط کن خوش آمدید. در این دوره، ما قصد داریم Pikachu را از سری Pokemon مدل سازی کنیم. ما با وارد کردن ... شروع می کنیم."


آموزش ایجاد یک تصویر سه بعدی با انیمیشن

Learn To Create A 3D Illustration With Animation

"یاد بگیرید که چگونه یک تصویر سه بعدی را با استفاده از بلندر مدل سازی و متحرک سازی کنید! انیمیشن آینده طراحی و گام بعدی مهم در گسترش مجموعه مهارت های طراحی شما است. . . ."


آموزش در Blender خوب شوید: یک شخصیت سه بعدی "Gravity Falls" ایجاد کنید

Get Good at Blender: Create a 3D "Gravity Falls" Character

ما کاراکتر را با استفاده از mash ها و اصلاح کننده های اولیه شروع می کنیم. این یک مدل کم پلی، مدل سازی آسان و مناسب برای مبتدیان خواهد بود. قبل از شروع م. ..


آموزش یک شخصیت کارتونی Hello Kitty در بلندر بسازید

Create A Hello Kitty Cartoon Character In Blender

"هی، بچه ها به دوره دیگری خوش آمدید. در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه این شخصیت کارتونی بامزه و معروف به نام Hello Kitty را با وجود کوچکش بسازید. . .."


آموزش ایجاد یک شخصیت فازی با ذرات مو در بلندر

Creating A Fuzzy Character With Hair Particles In Blender

سلام بچه ها، به دوره جدید Blender خوش آمدید. در این دوره قصد داریم این شخصیت پشمالو (دوست فازی) را در Blender 2. 83 جدیدترین نسخه مدل سازی کنیم. ..


آموزش مدل سازی آقای سر سیب زمینی از داستان اسباب بازی

Modeling Mr. Potato Head From Toy Story

"سلام به همه و به دوره جدید Blender خوش آمدید. در این دوره ما قصد داریم از انیمیشن Toy Story آقای سیب زمینی را مدل کنیم. ما با impo شروع خواهیم کرد. .."


آموزش مقدمه ای بر مجسمه سازی مخلوط کن

Introduction To Blender Sculpting

سلام بچه ها به دوره جدید Blender خوش آمدید. نام من Zerina است و در این دوره، قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه با مجسمه سازی در بلندر شروع کنید. بنابراین اگر. ..


آموزش ایجاد یک گل رز واقعی با بلندر

Creating A Realistic Rose With Blender

همه و به دوره جدید Blender خوش آمدید. در این دوره قصد داریم گل رز واقع گرایانه را مدل سازی کنیم، با استفاده از مخلوط کن 2. 83 یعنی th آن را مدل سازی می کنیم. ..


آموزش مدل پارکینگ با بلندر 2.8

Model A Parking Lot With Blender 2.8

سلام به همه زرینا اینجا از Awesome tuts و در این دوره قصد داریم مدل سه بعدی جزیره آسمان را در نرم افزار Blender ایجاد کنیم. این دوره مبتدی است و الف. ..


آموزش نحوه ایجاد "عروسک قاتل" از بازی Squid در بلندر

How To Create The "Killer Doll" From Squid Game In Blender

"سلام بچه ها، نام من زرینا است، و به دوره جدید Blender Course خوش آمدید! در این دوره، ما بازی های Green Light Red Light Killer Doll را از ... ایجاد می کنیم."


آموزش یک بشقاب پرنده پرنده با بلندر بسازید

Create A Flying UFO With Blender

"سلام بچه ها و به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید. در این دوره ما قصد داریم UFO را با blender 2 مدل سازی و متحرک سازی کنیم. 82. این دوره برای مبتدیان و ... است."


آموزش ساخت جیک و فین از "زمان ماجراجویی"

Create Jake And Finn From The "Adventure Time"

"سلام بچه ها، به دوره جدید Blender خوش آمدید! نام من Zerina است و در این دوره، ساده ترین راه را برای مدل کردن دو شخصیت واقعا محبوب J. . .."


آموزش مدل یک پرنده سه بعدی Flappy در بلندر

Model A 3D Flappy Bird In Blender

سلام به همه و به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید. پرنده معروف «فلپی» را به خاطر دارید؟ خب، در این دوره ما قصد داریم پرنده 3 بعدی Flappy را ایجاد کنیم. ..


آموزش یک شخصیت روباتی با بلندر بسازید

Create A Robot Character With Blender

"سلام بچه ها و به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره ما قصد داریم یک شخصیت ربات ساده بسازیم. این دوره برای مبتدیان است و اگر دوست دارید..."


آموزش مجسمه سازی بدن انسان در بلندر

Learn How To Sculpt Human Body In Blender

"سلام، بچه ها به یک دوره مخلوط کن دیگر خوش آمدید. نام من زرینا است و در دوره آموزشی امروز به شما نشان خواهم داد که چگونه بدن را مسدود کنید، آن را برای مجسمه سازی آماده کنید."


آموزش یک مدل سازی با الهام از پیکسار از یک هیولا در بلندر ایجاد کنید

Create A Pixar Inspired Modeling Of A Monster In Blender

"سلام بچه ها! به دوره جدید Blender خوش آمدید! نام من Zerina است و در این دوره، ما قصد داریم این صحنه هیولا را در Blender مدل سازی کنیم. برای شروع چا ما. ..."


آموزش کاراکترهای BT21 را ایجاد کنید

Create The BT21 Characters

سلام بچه ها، زرینا اینجاست به یک دوره مخلوط کن دیگر خوش آمدید. در این دوره، قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید کاراکترهای معروف BT21 را با استفاده از سه بعدی بسازید. ..


آموزش یک شخصیت پوکویو سه بعدی بسازید

Create A 3D Pokoyo Character

با سلام و خوش آمدید به یک دوره مخلوط کن دیگر، من زرینا هستم و در این دوره قصد داریم شخصیت کارتونی پوکویو را مدل سازی کنیم. ما داریم می رویم. ..


آموزش مدلسازی در بلندر با ایجاد صحنه شطرنج

Learn Modeling In Blender By Creating A Chess Scene

"سلام بچه ها! به دوره جدید بلندر خوش آمدید! اسم من زرینا است و در این دوره نحوه ساخت صحنه شطرنج در بلندر را به شما آموزش خواهم داد. وقتی Blend را باز می کنیم. .."


آموزش مدلسازی Buzz Lightyear از "داستان اسباب بازی" با بلندر!

Modeling Buzz Lightyear from "Toy Story" with Blender !

سلام بچه ها، زرینا اینجاست. به دوره جدید Blender خوش آمدید. من اخیراً دوباره سریال داستان اسباب‌بازی را دوباره تماشا کردم و از کیفیت فیلم تحت تأثیر قرار گرفتم. ..


آموزش مدل سازی شخصیت جوی از نمایش Oggy And The Cockroaches

Modeling The Joey Character From Oggy And The Cockroaches Show

"سلام به همه و به دوره جدید Blender خوش آمدید. در این دوره ما قصد داریم Joey the cockroach را از Oggy and the cockroaches، کارتون بسازیم. ما .."


آموزش ایجاد کاراکتر استاپ موشن در بلندر

Learn How To Create Stop Motion Character in Blender

"سلام بچه ها، زرینا اینجاست، و به یک دوره مخلوط کن دیگر خوش آمدید. در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه یکی از معروف ترین شخصیت ها را در استاپ موتی بسازید. ..."


آموزش مدلسازی ایزومتریک با پلی پایین در بلندر

Low-Poly Isometric Modeling In Blender

سلام بچه ها، زرینا اینجا به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره مخلوط کن، ما قصد داریم Low poly House را با نمای دوربین ایزومتریک ایجاد کنیم. ..


آموزش مقدمه ای بر بلندر برای مبتدیان کامل

Introduction To Blender For Complete Beginners

سلام بچه ها به دوره مقدماتی نرم افزار مخلوط کن خوش آمدید. این دوره عمدتاً برای مبتدیان است، بنابراین اگر تازه کار می کنید این دوره برای شما مناسب است. ..


آموزش کرمیت قورباغه را در یک ساعت بسازید

Create Kermit The Frog In One Hour

"سلام بچه ها، نام من زرینا است و در این دوره به شما نحوه ایجاد کرمیت قورباغه از مجموعه تلویزیونی "خیابان کنجد" را نشان خواهم داد. ما خلاقیت را شروع خواهیم کرد.


آموزش کلاس بلندر: مدل سازی سه بعدی شخصیت هومر سیمپسون

Blender Class: Homer Simpson 3D Character Modeling

سلام به همه، زرینا اینجا، و به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره، ما شخصیت معروف هومر سیمپسون ها را از برنامه تلویزیونی می سازیم. ..


آموزش ایجاد ساختمان های ایزومتریک با بلندر

Create Isometric Buildings With Blender

این کلاس بر روی مدل سازی دو ساختمان ایزومتریک، خیابان ها و عناصری مانند چراغ های خیابان و نرده ها تمرکز خواهد کرد. همچنین در پایان این کلاس، یک را ایجاد می کنیم. .."


آموزش ایجاد یک میکی موس سه بعدی در بلندر

Learn How To Create A 3D Mickey Mouse In Blender

"سلام بچه ها و به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره به مدل سازی معروف ترین شخصیت کارتونی دنیا میکی موس با بلندر 2. 83L می پردازیم."