Kris Ruff

طراح الگوی سطح و سازنده ماکت

من برای رنگ و طرح زندگی می کنم! رنگ‌های زیبا روحیه‌ام را بالا می‌برد و هرگز نقطه‌ای را ندیدم که دوستش نداشته باشم. من در اواسط دهه 70 عاشق طراحی اسکاندیناوی شدم، زمانی که پدرم یک آویز دیواری Marimekko را در این دفتر آویزان کرد، و این تأثیر در اشکال ساده و رنگ های اشباع شده ای که در طراحی هایم استفاده می کنم، نمایان می شود. من کارهای خطی پر جنب و جوش و کمی هوس را اضافه می کنم تا طرح ها و الگوهای پر انرژی بسازم.

حرفه طراحی من با مدرک هنرهای زیبا از دانشگاه ویسکانسین شروع شد. من به مینیاپولیس زادگاهم بازگشتم تا به عنوان مدیر هنری تبلیغاتی کار کنم، اما پس از چندین سال، زمانی که دوستی در مورد Spoonflower به من گفت، به سمت طراحی سطوح کشیده شدم، زمانی که آنها برای اولین بار شروع به کار کردند. من روند ساخت الگوهای تکراری را دوست داشتم و هر آنچه که می توانستم در مورد طراحی الگو و محصول یاد گرفتم. از آن زمان، فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای طراحی برای انواع محصولات، از لیوان گرفته تا فرش، کتانی آشپزخانه، چمدان، سرامیک و موارد دیگر داشتم.

بیایید وصل شویم!

درباره Mockup Academy

من هر روز از ماکت‌ها در کسب‌وکار صدور مجوز هنری خود استفاده می‌کنم، زیرا آنها روشی عالی برای کمک به مشتریان برای تجسم ظاهر هنر در محصولاتشان هستند. من آکادمی موکاپ را ایجاد کردم زیرا دوست داشتم دوره ای مانند آن را در زمان شروع کار پیدا کنم. کلاس ها کار عشقی است و هر وقت دانش آموزی به من بگوید که دوست دارد پس از شرکت در کلاس های من ماکت بسازد، دلم را پر می کند! من هم همینطور! این سرگرم کننده است و هرگز کهنه نمی شود با دیدن هنر شما در یک محصول!

راهنمای مدل سازی رایگان!

راهنمای PDF 13 صفحه‌ای رایگان من را برای چند نکته عالی که در کلاس‌های آکادمی موکاپ پوشش داده نشده‌اند، دانلود کنید. بیاموزید که چگونه عکس‌های خوب انتخاب کنید و چگونه رنگ، کنتراست و مقیاس بر محصول نهایی شما تأثیر می‌گذارد. آیا من اشاره کردم که رایگان است!

دوره های این مدرس:

آموزش تشخیص و رفع الگوهای تکراری در Adobe Illustrator

Learn to Diagnose and Fix Repeat Patterns in Adobe Illustrator

"این ادامه کلاس قبلی من است، "همه چیز درباره ایجاد الگوهای تکراری در Adobe Illustrator بیاموزید" که در آن به شما نحوه ایجاد الگوهای تکراری را نشان دادم. . . .


آموزش طراحی در ایلاستریتور: چگونه دست هنرمند را حفظ کنیم

Drawing in Illustrator: How to Retain the Artist's Hand

"در این کلاس راه‌هایی را بررسی خواهیم کرد که می‌توانید از ابزارهای طراحی Adobe Illustrator برای ایجاد تصاویر برداری زیبا و حرفه‌ای استفاده کنید که ... را حفظ کنید."


آموزش این موکاپ جام Latte با فوکوس نرم را در فتوشاپ ایجاد کنید: Mockup Academy Class 7

Create this Soft-Focus Latte Cup Mockup in Photoshop: Mockup Academy Class 7

" هیچ چیز مانند دیدن اثر هنری شما روی یک محصول وجود ندارد! به همین دلیل است که ماکت‌ها برای بازاریابی طرح‌های سطح شما ضروری هستند. در این کلاس شما. .."


آموزش ماکت‌های سبک زندگی کاغذ دیواری و قاب‌بندی شده: آکادمی موکاپ 5

Wallpaper & Framed Art Lifestyle Mockups: Mockup Academy 5

آیا دیدن یک اتاق با کاغذ دیواری با هنر شما عالی نیست! یا هنر قاب شده شما در اتاق نشیمن آویزان است که مستقیماً از یک مجله طراحی به نظر می رسد!؟ با یک. ..


آموزش ساخت موکاپ به سرعت با اشیاء هوشمند: Mockup Academy Class 3

Make Mockups Quickly With Smart Objects: Mockup Academy Class 3

Smart Object چیست؟ این یک نوع خاصی از لایه فتوشاپ است که به شما امکان می دهد هنر را به صورت غیر مخرب دستکاری کنید. مهمتر از آن، به شما اجازه می‌دهد که mul. ..


آموزش ساخت موکاپ با Mockup Academy 1

Learn to Make Mockups with Mockup Academy 1

ماکت‌های دیجیتال ابزاری عالی برای طراحان و هنرمندان الگوهای سطحی هستند - برای رسانه‌های اجتماعی، فروش آنلاین و ارائه‌های مشتری. آکادمی موکاپ آموزش خواهد داد. ..


آموزش ماکت های پارچه ای - آکادمی ماکت کلاس 6

Fabric Mockups - Mockup Academy Class 6

" درباره این کلاس ساختن ماکت در فتوشاپ فوق العاده سرگرم کننده است! و به شما و مشتریان یا مشتریانتان این امکان را می دهد که هنر خود را روی بسیاری از محصولات مختلف تجسم کنید. Th. .."


آموزش درباره ایجاد الگوهای تکراری در Adobe Illustrator همه چیز را بیاموزید

Learn EVERYTHING about Creating Repeat Patterns in Adobe Illustrator

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه الگوهای تکراری را در Adobe Illustrator بسازید. اما به جای یک نسخه ی نمایشی ساده، در مورد تمام جنبه های ساخت سو یاد خواهید گرفت."


آموزش موکاپ های براق را پاپ کنید! ماکت آکادمی کلاس 4

Make Shiny Mockups Pop! Mockup Academy Class 4

" درباره کلاس: وقتی سطوح براق را مسخره می‌کنید، اغلب در نهایت صاف و کسل‌کننده به نظر می‌رسند. در این کلاس تکنیک‌های ساده‌ای را برای درست کردن شی خود خواهید آموخت. .."


آموزش مدل‌های منحنی واقعی - کلاس 2 آکادمی موکاپ

Realistic Curved Mockups - Mockup Academy Class 2

" احتمالاً شنیده اید که ماکت های محصول چقدر برای رشد کسب و کار هنری شما مهم هستند. با آکادمی موکاپ، به سرعت یاد خواهید گرفت که چگونه به طرز شگفت انگیزی واقع گرایانه شوید. .."