Curvin Huber

Curvin در حال حاضر استاد طراحی تعاملی در کالج Becker در Worcester ، MA است. وی در آموزش مدل سازی سه بعدی ، انیمیشن و قصه گویی دیجیتال تخصص دارد. وی دارای لیسانس هنر در مجسمه سازی ، فوق لیسانس علوم در طراحی تعاملی و MFA در تصویرگری از دانشگاه مریوود است. پیش از این ، کرووین برای بسیاری از کالج ها و دانشگاه های دیگر از جمله دانشگاه DeSales ، کالج Community Lehigh Carbon ، دانشگاه بلومزبورگ ، کالج ویلمینگتون ، و دانشگاه سنت جوزف کار کرده است. کارهای انیمیشن کنونی Curvin بر طراحی مجازی و قصه گویی سه بعدی تعاملی متمرکز است. پروژه های اخیر شامل شبیه سازی و انیمیشن ساخت مرکز کنترل بیماری ، یادگیری Cengage ، بازاریابی همجوشی و ارتباطات از راه دور Lusacell است. وی همچنین در ساخت بازی Thunder Moon برای پلتفرم Xbox 360 همراه با Bounding Box Games کار کرده است. پروژه های گذشته شامل کارهای شبیه سازی برای وزارت دفاع و آژانس امنیت ملی ، طراحی گرافیک حرکتی برای سازمانهای مختلف و تصویرگری مکانیکی سه بعدی است.
دوره های این مدرس:

آموزش معرفی V-Ray برای 3ds Max 2016

Introduction to V-Ray for 3ds Max 2016

این دوره مقدمه مختصری از V-Ray در 3ds Max 2016 ارائه می‌کند. مجموعه گسترده و غالباً فراگیر از ویژگی‌های V-Ray به مؤثرترین ابزارهای مورد نیاز برای کار در V-Ray خلاصه شده است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016, V-Ray 3.3.