Mateo Prigl

Mateo در حال حاضر یک توسعه دهنده وب کامل است که برای شرکتی کار می کند که مشتریانی از اروپا و آمریکای شمالی دارد. سکوی او در برنامه نویسی بیشتر وب گرا بود ، در حالی که به صورت آزاد کار می کرد ، در استارتاپ های کوچک و شرکت هایی که به خدمات او نیاز دارند کار می کند. Go (lang) ، اکسیر ، روبی و C زبانهای مورد علاقه وی و همچنین زبانهایی هستند که او بیشتر در کارهای روزمره با سایر PHP کار می کند. او علاقه زیادی به یادگیری و آموزش آنچه را که بهترین می داند دارد. علایق عمده او اخیراً زمینه های DevOps ، Linux ، برنامه نویسی کاربردی و یادگیری ماشین بوده است.
دوره های این مدرس:

آموزش Python Request Playbook

Python Requests Playbook

دانستن نحوه تعامل برنامه‌نویسی با APIها در دنیای متصل امروزی بسیار مهم است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از کتابخانه درخواست ها برای کار با انواع نقطه پایانی HTTP استفاده کنید.


آموزش دکوراتورهای پایتون 3

Python 3 Decorators

دکوراتورها به برنامه نویسان اجازه می دهند تا عملکرد یک شی را بدون تغییر دائمی ساختار شی تغییر دهند. این دوره به شما نحوه ایجاد و استفاده از دکوراتورها در پایتون را آموزش می دهد.


آموزش Laravel 9 Fundamentals

Laravel 9 Fundamentals

لاراول یک چارچوب برنامه کاربردی وب برای مبتدیان و رسا است. این دوره به شما اصول استفاده از لاراول برای شروع سریع ساخت اپلیکیشن های وب را آموزش می دهد.


آموزش مجموعه های پایتون

Python Collections

تسلط بر کانتینرهای پایتون برای مقابله موثر با ساختارهای داده پیچیده کلیدی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از انواع کانتینر داخلی و تخصصی پایتون برای مدیریت و دستکاری بهینه داده ها استفاده کنید.


آموزش ایجاد و پردازش فرم های وب با Flask

Creating and Processing Web Forms with Flask

فرم های وب نقطه اصلی تعامل بین سرویس گیرنده و وب سرور است. بیاموزید که از بسته Flask-WTF (WTForms) برای پیاده سازی آنها در یک چارچوب وب قدرتمند Flask استفاده کنید.


آموزش AWS SysOps Admin: پیاده سازی استراتژی های بهینه سازی عملکرد

AWS SysOps Admin: Implement Performance Optimization Strategies

می‌توانید با استفاده از سرویس‌های مختلف AWS، همان تنظیمات ابری را طراحی کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه بهترین خدمات را بر اساس عملکرد انتخاب کنید و شما را برای آزمون AWS Certified SysOps Administrator - Associate (SOA-C02) آماده می کند.


آموزش AWS SysOps Admin: پیاده سازی استراتژی های بهینه سازی هزینه

AWS SysOps Admin: Implement Cost Optimization Strategies

بهینه سازی هزینه بخش مهمی از مدیریت منابع AWS در ابر است. این دوره برجسته ترین تکنیک های بهینه سازی هزینه مورد نیاز برای آزمون AWS Certified SysOps Administrator - Associate (SOA-C02) را به شما آموزش می دهد.


آموزش مدیریت فایلها با استفاده از Bash و Z Shell

Managing Files Using Bash and Z Shell

Bash و Z shell تقریباً در همه سیستم عامل های مبتنی بر UNIX امروزه به پوسته های ورود به سیستم پیش فرض تبدیل می شوند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از آنها برای دستکاری پرونده ها و تغییر مجوزهای آنها استفاده کنید.


آموزش ضروریات داده پایتون: مبانی برنامه نویسی

Python Data Essentials: Programming Fundamentals

کنترل جریان ارزیابی کد یکی از مفاهیم ضروری است که هنگام استفاده از هر زبان برنامه نویسی باید با آن آشنا باشید. این دوره به شما نحوه کنترل جریان برنامه و استفاده مجدد از کدهای تکراری را آموزش می دهد.


آموزش آماده سازی یک برنامه Vue 3 برای بین المللی سازی

Preparing a Vue 3 App for Internationalization

هر برنامه مدرن VUE باید گزینه محلی سازی داشته باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه بین المللی را با کمک افزونه Vue-I18N پیاده سازی کنید.


آموزش کار با اشاره گرها و آرایه ها در C++ 20

Working with Pointers and Arrays in C++ 20

مدیریت حافظه با اشاره گرها در سطح پایین یکی از بلوک های اصلی ساختمان C ++ مدرن است. این دوره به شما نحوه استفاده از اشاره گرها و ارتباط آنها با آرایه ها و مدیریت حافظه پویا را آموزش می دهد.


آموزش کاربران فلاسک ، جلسات و احراز هویت

Flask Users, Sessions, and Authentication

مدیریت حساب های کاربری در داخل برنامه های وب نیاز به استفاده از جلسات دارد. این دوره به شما نحوه پیاده سازی احراز هویت و مجوز در داخل برنامه وب Flask را آموزش می دهد.


آموزش مدیریت ذخیره سازی آمازون EC2

Managing Amazon EC2 Storage

Amazon EC2 یکی از محبوب ترین سرویس ها در AWS است. نمونه های EC2 بدون نوع مناسب ذخیره سازی نمی توانند کار کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه براساس نیازهای پروژه خود ، راه حل بهینه ذخیره سازی را انتخاب کنید.


آموزش کلاس ها و برنامه نویسی شی گرا در پایتون 3

Classes and Object-oriented Programming in Python 3

شاید این جمله را شنیده باشید که می گوید: «در پایتون همه چیز یک شی است». این دوره به شما می آموزد که چگونه به پارادایم شی گرا در پایتون نزدیک شوید و چگونه آن را در عمل پیاده سازی کنید.


آموزش Vue 3 بین المللی سازی

Vue 3 Internationalization

نیاز به ویژگی ترجمه در برنامه های Vue ضروری است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه بین المللی سازی را در پروژه های Vue خود معرفی کنید.


آموزش ساخت یک برنامه در حال رشد فلاسک

Structuring a Growing Flask Application

برنامه های آماده فلاسک برای رشد به ساختار مناسبی نیاز دارند. این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه خود را مدولار کرده و گردش کار توسعه را بهینه کنید.