Jonathan Wong

جاناتان B.S و M.S خود را به دست آورد. در مهندسی برق و کار خود را به عنوان مهندس سیستم آغاز کرد. در این نقش ، او با مشتریان و کاربران نهایی صحبت کرد و در جستجوی داستان های کاربر ، نوشتن الزامات و تجزیه و تحلیل طراحی. پس از چندین سال ، او دریافت که علاقه بیشتری به ایجاد آن سیستم ها دارد و به دنبال ایجاد یک تغییر شغلی است. جاناتان وقت خود را به خواندن کتاب و گذراندن کلاسهای مهندسی نرم افزار گذراند تا اینکه اولین کار خود را به عنوان مهندس نرم افزار در iOS به دست آورد. از آن زمان ، جاناتان هرگز به گذشته نگاه نکرد و دائماً دانش خود را از طریق کتاب ها ، کنفرانس ها و آموزش ها بیشتر می کرد. در طول زندگی حرفه ای خود ، Jonathan در سیستم عامل های iOS ، Android ، JavaScript جلویی و سیستم های Backend در جاوا ، C # و NodeJS کار کرده است. وقتی جاناتان مشغول کد نویسی نیست ، او وقت خود را با همسر ، دو بچه ، گربه های متعدد و حتی بیشتر مرغ ها در سان دیگو آفتابی سپری می کند. گاهی اگر خوش شانس باشد ، می تواند دزدکی حرکت کند و از یک دویدن خوب لذت ببرد.
دوره های این مدرس:

آموزش SwiftUI: شروع کار

SwiftUI: Getting Started

این دوره به شما می آموزد که چگونه شروع به توسعه با SwiftUI در این دنیای UI اعلامی کنید. کشف کنید که SwiftUI چگونه به شما امکان می دهد برنامه ها را سریعتر از همیشه توسعه دهید.


آموزش تست مبانی در iOS

Testing Fundamentals in iOS

آزمایشات به شما اعتماد به نفس لازم هنگام حمل و نقل آن ویژگی عالی بعدی برای تولید را می دهد. در این دوره ، شما با اصول آزمایش موثر در iOS آشنا می شوید.


آموزش تبدیل شدن به یک کاربر قدرت Xcode

Becoming an Xcode Power User

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه مهارت های لازم برای کار مهارت به عنوان یک توسعه دهنده iOS را با استفاده موثر از قدرت Xcode تسلط دهید.


آموزش اصول Xcode

Xcode Fundamentals

ساختن برای اکوسیستم اپل یک مهارت سرگرم کننده و ارزشمند برای هر توسعه دهنده ای است. این دوره نکات و نکات Xcode را به شما آموزش می دهد و تجربه توسعه دهنده را بهبود می بخشد.


آموزش شروع کار با Swift و Vapor سمت سرور

Getting Started with Server-side Swift and Vapor

با استفاده از Vapor ، می توانید از دانش موجود Swift خود استفاده کرده و برنامه های وب کاملاً پشته ای بسازید. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه مسیریابی ، پایگاه داده و الگو را در Vapor ایجاد کنید.