آموزش ایجاد مناظر شهری در مایا
3h 2m
28
Linkedin
02 آبان 1393
19,634
- از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می‌شود.)
دارد
دارد
Adam Crespi

https://donyad.com/d/e7d2

آموزش ایجاد مناظر شهری در مایا

Creating Cityscapes in Maya

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: با او همراه باشید تا آدام کرسپی را در هنگام طراحی ، مدل سازی و ارائه منظره شهری دقیق با مایا دنبال کنید. پس از جمع آوری مواد مرجع ، آدام با ساختن نمادهای قابل استفاده مجدد برای نشان دادن درختان ، چراغ ها و ساختمانها ، ساختار و اجزای اساسی شهر را در Adobe Illustrator طراحی می کند. با در دست داشتن نقشه ، آدام به مایا شیرجه می رود و در حالی که شهر را برای مقیاس بندی قرار می دهد ، اشیا pro پروکسی ایجاد می کند. سپس هر عنصر به عنوان یک شی مرجع تنظیم می شود و با استفاده از کانتینرها و اشیاxy پروکسی پرتوی ذهنی در سراسر صحنه کپی می شود. فصل آخر به شما نشان می دهد که چگونه پس زمینه نقاشی مات را به صحنه خود اضافه کرده و کامپوزیت را در Nuke بررسی کنید. آدام همچنین شامل یک فیلم پاداش شامل یک پروژه به عنوان مثال در دنیای واقعی است: شبیه سازی جرثقیل در حال حرکت روی بک لوت استودیو.

موضوعات شامل:
  • تصور کردن شهر
  • برنامه ریزی شهر در ایلوستریتور
  • نقشه کشی ساختمانها
  • ریختن شبکه و ساختمانهای شهر
  • ایجاد عناصر درختی و روشنایی
  • ساختن ساختار مرجع
  • ایجاد اشیا refe مرجع
  • صادر کردن نشانگرهای لایه برای ترکیب بندی


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مفهوم سازی شهر: ایجاد مرزها 1. Conceptualizing the City: Establishing Boundaries

  • بررسی شرایط موجود در شهر Studying existing city conditions

  • ایجاد مرزهای نفوذ پذیر Establishing visually permeable boundaries

  • تاریخ و تأثیرات شهر در حال تحول است Evolving the city's history and influences

  • تکامل ، انقلاب و شورش: ساخت و سازهای پوشاننده Evolution, revolution, and revolt: Overlaying construction

  • طراحی حالت حمل و نقل Designing transportation modes

2. برنامه ریزی شهر 2. Planning the City

  • ایجاد عناصر طراحی خیابان در Adobe Illustrator Creating street-design elements in Adobe Illustrator

  • رسم حجم ساختمان برای طرح Drawing building volumes for layout

  • ایجاد نمادهای درخت Creating tree symbols

  • اضافه کردن روشنایی به نمادهای چراغ خیابان Adding lighting to streetlight symbols

  • تخمگذار از شبکه و ساختمان های شهر Laying out the city grid and buildings

3. ایجاد عناصر باکس سفید 3. Creating White-Box Elements

  • ایجاد ساختار مرجع Creating a reference structure

  • مدل سازی ماژول های خیابانی Modeling street modules

  • مسدود کردن حجم ساختمان Blocking out building volumes

  • مسخره کردن حجم درخت Mocking up tree volumes

  • مدل سازی وسایل خیابانی Modeling street fixtures

4- استفاده از ماژول های مرجع برای مسدود کردن شهر 4. Using Referenced Modules to Block Out the City

  • ایجاد اشیاء ارجاع شده Creating referenced objects

  • به روزرسانی و تغییر منابع Updating and changing references

  • دارایی حاوی دارایی برای ارجاع Containerizing assets for referencing

  • ارجاع دارایی در یک صحنه Referencing assets in a scene

  • ایجاد پروکسی اشعه ذهنی برای درختان Creating a mental ray proxy for trees

5- پایان دادن به نماها: ایجاد آسمان و مضامین 5. Ending the Views: Creating Skies and Mattes

  • ایجاد محدودیت های نقاشی مات Establishing matte-painting confines

  • تنظیم مارکرهای لایه برای آهنگسازی Setting up the layer markers for compositing

  • صادرات نشانگرهای لایه برای ترکیب Exporting layer markers for compositing

  • مطالعه موردی پیاده سازی: شلیک جرثقیل بک گراند دیجیتال Implementation case study: Digital backlot crane shot

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.