آموزش ایجاد Cityscapes در 3ds Max
3h 22m
29
Linkedin
21 شهریور 1393
27,860
- از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می‌شود.)
دارد
دارد
Adam Crespi

https://donyad.com/d/a3be

آموزش ایجاد Cityscapes در 3ds Max

Creating Cityscapes in 3ds Max

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: تقریباً در هر سال ، در Autodesk 3ds Max ، طراحی و مدل سازی یک شهر را بیاموزید. پس از ارزیابی شرایط ، معماری و مرزهای شهر ، آدام کرسپی تکامل آن را با نمودار نمودار می کند و اطمینان حاصل می کند که منظره دیجیتال شهر مانند هر یک از نمونه های واقعی خود یک الگوی رشد و چیدمان را به نمایش می گذارد. سپس وی ساختار و م basicلفه های اساسی شهر را در Adobe Illustrator طراحی کرده و نمادهای قابل استفاده مجدد را برای نمایش درختان ، چراغ ها و ساختمان ها تولید می کند. با در دست داشتن این طرح ، آدام در 3ds Max غواصی می کند و در حالی که شهر را برای مقیاس بندی می کند ، اشیا Pro پروکسی ایجاد می کند. سپس هر عنصر به عنوان یک شی مرجع تنظیم می شود و در طول صحنه با استفاده از کانتینرها ، حافظه نهان Alembic و اشیا ray پروکسی پرتوی ذهنی کپی می شود. فصل آخر به شما نشان می دهد که چگونه می توانید آسمان ها و سایر زمینه های نقاشی مات را به نماهای خود اضافه کنید و نمونه ای از مدل سازی منظره شهری با دوربین متحرک را شامل می شود: پروژه ای شبیه سازی حرکت جرثقیل در بک لات استودیو.

موضوعات شامل:
  • تصور کردن شهر
  • برنامه ریزی شهر در ایلوستریتور
  • نقشه کشی ساختمانها
  • راه اندازی شبکه شهر
  • ایجاد عناصر درختی و روشنایی
  • ساختن ساختار مرجع
  • مدل سازی ماژول ها و وسایل خیابان
  • ایجاد اشیاren ارجاع شده و اشیاxy پروکسی پرتوی ذهنی
  • صادر کردن نشانگرهای لایه برای ترکیب بندی


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مفهوم سازی شهر: ایجاد مرزها 1. Conceptualizing the City: Establishing Boundaries

  • بررسی شرایط موجود در شهر Studying existing city conditions

  • ایجاد مرزهای نفوذ پذیر Establishing visually permeable boundaries

  • تحول تاریخ شهر و تأثیرات Evolving the city history and influences

  • تکامل ، انقلاب و شورش: ساخت و سازهای پوشاننده Evolution, revolution, and revolt: Overlaying construction

  • طراحی حالت حمل و نقل Designing transportation modes

2. برنامه ریزی شهر 2. Planning the City

  • ایجاد عناصر طراحی خیابان در Adobe Illustrator Creating street-design elements in Adobe Illustrator

  • رسم حجم ساختمان برای طرح Drawing building volumes for layout

  • ایجاد نمادهای درخت Creating tree symbols

  • اضافه کردن روشنایی به نمادهای چراغ خیابان Adding lighting to streetlight symbols

  • تخمگذار از شبکه و ساختمان های شهر Laying out the city grid and buildings

3. ایجاد عناصر باکس سفید 3. Creating White-Box Elements

  • ایجاد ساختار مرجع Creating a reference structure

  • مدل سازی ماژول های خیابانی Modeling street modules

  • مسدود کردن حجم ساختمان Blocking out building volumes

  • مسخره کردن حجم درخت Mocking up tree volumes

  • مدل سازی مبلمان و وسایل خیابان Modeling street furniture and fixtures

4- استفاده از ماژول های مرجع برای مسدود کردن شهر 4. Using Referenced Modules to Block Out the City

  • ایجاد اشیاء ارجاع شده Creating referenced objects

  • به روزرسانی و تغییر منابع Updating and changing references

  • دارایی حاوی دارایی برای ارجاع Containerizing assets for referencing

  • با استفاده از پروکسی ها و Container Explorer Using the proxies and the Container Explorer

  • ایجاد اشعه ذهنی پروکسی برای درختان Creating mental ray Proxy objects for trees

  • قرار دادن و تکثیر درختان Placing and duplicating trees

5- پایان دادن به نماها: ایجاد آسمان و مضامین 5. Ending the Views: Creating Skies and Mattes

  • ایجاد محدودیت های نقاشی مات Establishing matte-painting confines

  • تنظیم مارکرهای لایه برای آهنگسازی Setting up the layer markers for compositing

  • صادرات نشانگرهای لایه برای ترکیب Exporting layer markers for compositing

  • مطالعه موردی پیاده سازی: شلیک جرثقیل بک گراند دیجیتال Implementation case study: Digital backlot crane shot

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.