آموزش Cinema 4D R17

Cinema 4D R17 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: CINEMA 4D R17 را بیاموزید. از مدل های چند ضلعی و اسپلین گرفته تا نورپردازی ، رندر و سایه زنی ، این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D به شما سرعت بالایی می دهد تا بتوانید به راحتی از گرافیک ها و انیمیشن های سه بعدی زیبا لذت ببرید.

CINEMA 4D (با نام مستعار C4D) ابزاری حیاتی برای هر کسی است که در حرفه گرافیک ، جلوه های تصویری یا انیمیشن فعالیت می کند. این که آیا شما تازه شروع کار می کنید یا از یک برنامه دیگر به C4D مهاجرت می کنید ، CINEMA 4D R17 Essential Training شما را پوشش داده است. کریگ ویتاکر برخی از ویژگی های جدید R17 - نسخه منتشر شده در آگوست 2015 را جستجو می کند و در یک فصل شروع سریع قرار می گیرد که کل جریان کار CINEMA 4D را فقط در هشت مرحله بررسی می کند. بقیه دوره ، عملکرد اصلی CINEMA 4D را به بخشهای جداگانه ای در مورد مدل سازی spline ، مدل سازی چند ضلعی ، تغییر شکل دهنده ها ، مواد و سایه اندازها ، نورپردازی ، جعبه ابزار MoGraph ، انیمیشن و نمایش تقسیم می کند. Craig همچنین نشان می دهد که چگونه C4D خود را با تصاویر زنده و جلوه های دیگر در After Effects با استفاده از گردش کار AEC یا CINEWARE ترکیب کنید. در پایان دوره ، شما باید راحت باشید که با تمام ابزارهای قدرتمند C4D کار می کنید.
موضوعات شامل:
  • اخبار جدید R17 چیست؟
  • استفاده از سیستم Take برای نسخه سازی و آهنگسازی
  • پیمایش در رابط C4D
  • مدل سازی خطوط
  • ساخت مدل های سه بعدی از چند ضلعی ها
  • استفاده از تغییر شکل دهنده ها برای خم شدن ، پیچاندن و تاب دادن مدل
  • افزودن جزئیات سطح با مواد و سایه اندازها
  • کار با نورپردازی سه بعدی
  • استفاده از ابزارهای MoGraph
  • متحرک سازی در CINEMA 4D
  • ارائه مدل ها و انیمیشن های خود
  • ترکیب مدل های C4D در افترافکت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. چه تفاوت هایی در R17 و R16 وجود دارد؟ 1. What's Different in R17 vs. R16?

  • درک سیستم Take Understanding the Take System

  • استفاده از سیستم Take برای آهنگسازی Using the Take System for compositing

  • ایجاد نسخه با سیستم Take Creating versions with the Take System

  • ابزار اسپلین Spline tool

  • ویژگی های دیگر Other features

2. شروع کار (شروع سریع) 2. Getting Started (Quick Start)

  • بررسی اجمالی از گردش کار سه بعدی Overview of 3D workflow

  • پیمایش در رابط CINEMA 4D (C4D) Navigating the CINEMA 4D (C4D) interface

  • ایجاد یک خط متن Creating a text spline

  • با استفاده از شی Extrude Using the Extrude object

  • ایجاد یک دوربین Creating a camera

  • تنظیم یک ماده Setting up a material

  • روشنایی مدل Lighting the model

  • تفسیر Rendering

3. مدل سازی اسپلین 3. Spline Modeling

  • معرفی مدل سازی اسپلین Introducing spline modeling

  • ایجاد splines در C4D Creating splines in C4D

  • با استفاده از ابزار Lathe Using the Lathe tool

  • با استفاده از اشیاء Sweep NURBS Using the Sweep NURBS objects

  • وارد کردن منحنی ها از Illustrator و استفاده از ابزار Extrude Importing curves from Illustrator and using the Extrude tool

  • ایجاد با ابزار Loft Creating with the Loft tool

4- مدل سازی چند ضلعی 4. Polygonal Modeling

  • درک نحوه ساخت مدل های سه بعدی Understanding how 3D models are made

  • نقاط ، لبه ها و چند ضلعی ها Points, edges, and polygons

  • با استفاده از ابزار Extrude و Extrude Inner Using the Extrude and Extrude Inner tools

  • با استفاده از ابزار Bridge و Knife Using the Bridge and Knife tools

  • مدل سازی زیربخش Subdivision modeling

  • کاوش در PolyPen Exploring the PolyPen

5. تغییر شکل 5. Deformers

  • تغییر شکل چیست؟ What is a deformer?

  • تغییر شکل خم شوید Bend deformer

  • با استفاده از تغییر شکل Spline Wrap Using the Spline Wrap deformer

  • تغییر شکل باد Wind deformer

  • با استفاده از افتادن تغییر شکل Using deformer falloff

6. مواد و سایه بانها 6. Materials and Shaders

  • چه چیزی یک ماده سه بعدی را تشکیل می دهد؟ What makes up a 3D material?

  • چگونه C4D در مورد مواد فکر می کند How does C4D think about materials

  • سطوح خشن (دست انداز ، جابجایی و حالت عادی) Rough surfaces (bump, displacement, and normals)

  • سطوح براق (بازتاب) Shiny surfaces (reflection)

  • سطوح شفاف (شکست) Transparent surfaces (refraction)

  • استفاده از کانال آلفا (برچسب روی بطری) Using an alpha channel (in a label on a bottle)

  • ایجاد و استفاده از برچسب های انتخاب Creating and using selection tags

  • پیش بینی در مقابل اشعه ماوراء بنفش Projections vs. UVs

  • در حال ویرایش اشعه ماوراء بنفش Editing UVs

7. استفاده از چراغ 7. Using Lights

  • مفاهیم نورپردازی سه بعدی Concepts of 3D lighting

  • نوع چراغ های C4D و چرا از آنها استفاده می کنیم Type of C4D lights and why we use them

  • کار با سایه ها Working with shadows

  • چرا افتادن مهم است و چگونگی تنظیم آن Why falloff is important and how to set it up

  • ایجاد یک تنظیم روشنایی سه نقطه Creating a three-point lighting setup

  • روشنایی حجمی Volumetric lighting

  • آشنایی با روشنایی جهانی Introduction to Global Illumination

8. با استفاده از MoGraph 8. Using MoGraph

  • آشنایی با ابزارها و مفاهیم MoGraph Introduction to MoGraph tools and concepts

  • با استفاده از کلونرها Using cloners

  • با استفاده از جلوه سازها Using effectors

  • ایجاد MoGraph با اشیاء شکستگی Creating MoGraph with Fracture objects

  • ایجاد نوع با MoText Creating type with MoText

  • تنظیم دینامیک Setting up dynamics

9. انیمیشن 9. Animation

  • کلمات کلیدی چیست و چگونه آنها را ایجاد می کنید؟ What are keyframes and how do you create them?

  • کنترل های جدول زمانی (F-Curve در مقابل حالت Key) Timeline controls (F-Curve vs. Key mode)

  • تنظیم منحنی های انیمیشن Adjusting animation curves

  • با استفاده از کلیدهای تنظیم شده Using set-driven keys

  • حرکت دوربین با داده های کاربر سفارشی Moving the camera with custom user data

10. ارائه 10. Rendering

  • در مورد نحوه عملکرد موتورهای ارائه دهنده بررسی می شود Reviewing how render engines work

  • تنظیمات ارائه معمول Common render settings

  • آشنایی با موتور رندر فیزیکی Introduction to the Physical Render engine

  • نکاتی برای کاهش زمان ارائه Tips to reduce render times

  • تنظیم رندر چندگانه Setting up multipass rendering

11. آهنگسازی در اثرات بعدی 11. Compositing in After Effects

  • گردش کار سه بعدی سازنده چیست؟ What is the 3D compositing workflow?

  • از برچسب Compositing استفاده می کند Uses for the Compositing tag

  • با استفاده از گردش کار AEC Using the AEC workflow

  • گردش کار CINEWARE The CINEWARE workflow

  • آهنگسازی با چندتایی Compositing with multipass

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Cinema 4D R17
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
6h 23m
71
Linkedin (لینکدین) lynda-small
28 بهمن 1394 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
280,187
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Whitaker Craig Whitaker

کریگ ویتاکر در اپل شروع به کار کرد ، برای مشتریانی همچون پپسی تدریس کرده و هم اکنون مدیر خلاق در استوریا است. کریگ ویتاکر بنیانگذار ، شریک زندگی و مدیر خلاق در استوریا ، یک شرکت با محتوای خلاق است که با تمرکز بر تولید فیلمنامه به صفحه و پست در فیلادلفیا است. وی بیش از یک دهه تجربه پس از تولید را دارد و از اپل شروع به کار می کند ، جایی که او انواع برنامه های حرفه ای از جمله Final Cut ، Shake ، Logic ، دیافراگم و رنگ را آموزش داده است. پس از ترک اپل ، او به عنوان یک هنرمند دیجیتال در DIVE در فیلادلفیا کار کرد ، جایی که در چندین فیلم سینمایی از جمله Let Me In ، I Am Number Four ، Safe و After Earth کار کرد. کریگ همچنین در بسیاری از پروژه های پخش با مشتریانی نظیر Pepsi ، دانشگاه معبد و Penn Medicine کار کرده است و استاد کمکی در دانشگاه درکسل است و به تدریس سه بعدی و آهنگسازی می پردازد. در سمت موسیقی ، کریگ با گروه Quick Step John بنیانگذار ، ترانه سرا و چند سازنده بود. موسیقی وی در نمایش برنده امی NBC NBC نمایش داده شده است و وی با گروه هایی همچون Matchbox 20 و Grateful Dead اجرا کرده است. علاوه بر این ، کریگ رئیس گروه کاربری NUKE Foundry در فیلادلفیا است و MAXON را در NAB 2015 ارائه داده است و تکنیک های VFX را با NUKE و CINEMA 4D نشان داده است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.