آموزش یادگیری Fusion 360
1h 25m
30
Lynda & Linkedin
30 فروردین 1400
6
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)

https://donyad.com/d/4a12

آموزش یادگیری Fusion 360

Learning Fusion 360

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه از Autodesk Fusion 360 ، برنامه سه بعدی رایانه ای مبتنی بر ابر (CAD) ، ساخت به کمک رایانه (CAM) و مهندسی به کمک رایانه (CAE) استفاده کنید که طراحی ، مهندسی و ساخت را در یک پلت فرم واحد متحد می کند .

مربی تیلور هوکانسون یک مرور کلی از رابط ارائه می دهد ، سپس از طریق مدل سازی ، مجسمه سازی و رندرهای کار در Fusion 360 می رود. تیلور همچنین نحوه وارد کردن تصاویر مرجع ، استفاده از ابزارهای ترسیم ، اکسترود اشکال سه بعدی ، ترکیب اجزا به مجموعه ها و رندر را نشان می دهد. انیمیشن هایی که طراحی ها را در عمل نشان می دهند. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه با ویرایش فرم های T-spline شکل های ارگانیک را مجسمه سازی کنید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • با Fusion 360 شروع کنید Get started with Fusion 360

  • Fusion 360 چیست؟ What is Fusion 360?

  • ویژگی های مهم Important features

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. رابط کاربر 1. User Interface

  • بروزرسانی های خودکار Automatic updates

  • شروع یک پروژه جدید Start a new project

  • اولویت ها Preferences

  • جهت یابی Navigation

  • تنظیمات نمایشگر Display settings

  • مرورگر ، بوم و جدول زمانی Browser, canvas, and timeline

2. ترسیم کردن 2. Sketching

  • طرح را شروع کنید Begin the sketch

  • کش ها را بکشید Draw struts

  • مثلث بکشید Draw triangles

  • دایره ها و فیله ها Circles and fillets

  • اکستروژن Extrusions

  • استاد قدم زدن Master strut

  • از پایه ها کپی کنید Copy struts

  • پارامتری Parametric

3. مدل سازی هندسی 3. Geometric Modeling

  • سنجاق Pins

  • جمع کنید Assemble

  • مطالعه حرکت Motion study

  • تفسیر Rendering

4. مجسمه سازی ارگانیک 4. Organic Sculpting

  • تصاویر مرجع Reference images

  • فرم ایجاد کنید Create form

  • مجموعه انتخاب Selection set

  • فرم را خشن کنید Rough out the form

  • جلو و عقب Front and back

  • طرفین Sides

  • به پایان رساندن Finishing

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Taylor Hokanson

تیلور هوکانسون یک مهندس DIY ، انجیل CAD / CAM ، و استادیار دانشکده کلمبیا شیکاگو است. مانند رسانه های دیجیتال در مرکز تحقیقات وی ، عمل هوکانسون مرزهای بین هنر مفهومی و علوم سخت را محو می کند. به عنوان یک مهندس DIY ، او به طور مکرر با الکترونیک هک شده کار می کند ، عملکرد اسباب بازی های مصرفی مشترک را تغییر می دهد به طوری که آنها بیگانه و ناآشنا می شوند. صفحه کلید با نمایش اسلاید او یک نمونه محبوب است. هوکانسون در تغییر مقیاس ، مواد و رابط کاربری یک دستگاه مشترک ، از کاربر می خواهد تا یک رسانه ارتباطی را که با سهولت استفاده ، کم ارزش است ، تجدید نظر کند.