آموزش ارائه SketchUp: استفاده از V-Ray 2
3h 15m
44
Lynda & Linkedin
14 آبان 1394
55,756
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)
Brian Bradley

https://donyad.com/d/da81

آموزش ارائه SketchUp: استفاده از V-Ray 2

SketchUp Rendering: Using V-Ray 2

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: V-Ray یک ارائه دهنده شخص ثالث بسیار محبوب و با کیفیت برای SketchUp است. با استفاده از V-Ray می توانید نور طبیعی ، دوربین ، بازتاب و مواد منتشر شده را به مدل ها و صحنه های SketchUp خود اضافه کنید. در این دوره برای نمایش همه این گزینه ها از یک صحنه قوس منفرد (یک تجسم معماری با عناصر داخلی و خارجی) استفاده خواهد شد. نویسنده برایان بردلی همه انواع نور V-Ray (از خورشید و آسمان تا کره) ، نقشه برداری تابش ، دوربین های فیزیکی ، مواد و کنترل کیفیت V-Ray را پوشش می دهد. در پایان دوره ، شما می دانید که چگونه از ویژگی های V-Ray استفاده کنید تا مدل های SketchUp خود را به بهترین شکل نشان دهید.

موضوعات شامل:
  • مکان یابی ابزارها و ویژگی های V-Ray
  • استفاده از موتور RT
  • ایجاد نور روز با V-Ray Sun و Sky
  • استفاده از نورپردازی مبتنی بر تصویر
  • کار با نقشه برداری تابش
  • مدیریت تصحیح دید در دوربین فیزیکی
  • تنظیم اثر عمق میدان
  • ایجاد و استفاده از مواد V-Ray
  • استفاده از نمونه گیری با نرخ ثابت
  • نقشه برداری رنگ
  • کار با پروکسی V-Ray


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • یک کلمه در مورد HDRIs A word about HDRIs

1. آشنایی با V-ray 1. Introduction to V-Ray

  • یافتن ابزارها و ویژگی های V-Ray در UI: قسمت 1 Locating V-Ray tools and features in the UI: Part 1

  • یافتن ابزارها و ویژگی های V-Ray در UI: قسمت 2 Locating V-Ray tools and features in the UI: Part 2

  • درک گزینه گردش کار خطی Understanding the linear workflow option

  • با استفاده از موتور RT Using the RT Engine

  • بررسی اجمالی بافر قاب V-Ray V-Ray frame buffer overview

  • تاریخچه VFB را کنترل می کند VFB history controls

  • درک خردهفروشی ها Understanding subdivs

2. نورپردازی محل بالا 2. Lighting the Place Up

  • ایجاد نور طبیعی روز با V-Ray Sun و Sky Creating natural daylight with V-Ray Sun and Sky

  • V-ray Omni Light V-Ray Omni Light

  • نور مستطیل V-Ray V-Ray Rectangle Light

  • نور نقطه ای V-Ray V-Ray Spot Light

  • V-ray Dome Light V-Ray Dome Light

  • نور کروی V-Ray V-Ray Sphere Light

  • V-ray IES Light V-Ray IES Light

  • با استفاده از نورپردازی مبتنی بر تصویر Using image-based lighting

3. تندرست نور ما در اطراف 3. Bouncing Our Light Around

  • کار با نقشه برداری تابش: قسمت 1 Working with irradiance mapping: Part 1

  • کار با نقشه برداری تابش: قسمت 2 Working with irradiance mapping: Part 2

  • ایجاد یک راه حل کش آسان Creating a light cache solution

  • با استفاده از نیروی بی رحمانه Using brute force

4- کار با دوربین بدنی 4. Working with the Physical Camera

  • بررسی اجمالی دوربین فیزیکی V-Ray Overview of the V-Ray Physical Camera

  • درک کنترلهای مواجهه Understanding the exposure controls

  • رسیدگی به تصحیح دیدگاه Handling perspective correction

  • تنظیم عمق اثر میدانی Setting up a depth of field effect

5- دنیای مادی است 5. It's a Material World

  • آشنایی با مواد خاص با V-Ray: قسمت 1 Introduction to V-Ray-specific materials: Part 1

  • آشنایی با مواد خاص با V-Ray: قسمت 2 Introduction to V-Ray-specific materials: Part 2

  • ایجاد سطوح پراکنده Creating diffuse surfaces

  • بازتابی به کف Adding reflectivity to the floor

  • ایجاد لعاب Creating the glazing

  • اضافه کردن یک لیوان رنگی Adding a colored glass

  • ایستگاه از پیش تنظیم V-ray Express V-Ray Express presets

6. گروه کنترل کیفیت 6. The Quality Control Department

  • با استفاده از نمونه گیری نرخ ثابت Using fixed rate sampling

  • کار با موتور Adaptive DMC Working with the Adaptive DMC engine

  • کنترل نمونه بردار Adapterive Subdivision Controlling the Adaptive Subdivision sampler

  • رویکرد تنظیمات "جهانی" The "universal" settings approach

  • کنترل های نقشه برداری رنگ Color mapping controls

  • حالت ها Modes

  • کار با جابجایی Working with displacement

  • ایجاد جلوه های انسداد Creating occlusion effects

  • پراکسی های V-ray V-Ray proxies

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است. <br> <br> برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد. <br> <br> برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.