آموزش مایا و آرنولد: مصالح معماری

Maya and Arnold: Architectural Materials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از مایا ، آرنولد و ماده ، مواد واقع گرایانه ای برای تجسم های معماری سه بعدی ایجاد کنید. در این دوره ، مربی جورج مائستری توضیح می دهد که چگونه با استفاده از این ابزارهای محبوب ، مواد سفارشی خود را برای تفاسیر معماری داخلی و خارجی ایجاد کنید ، از جمله شیشه و سایر سطوح شفاف ، گچ ، فلز ، شاخ و برگ مانند چمن و پوشش زمینی و موارد دیگر. بیاموزید که چگونه هندسه خود را برای تهیه متن از طریق نگاشت UV آماده کرده و سپس به مواد استاندارد و فیزیکی (PBR) موجود در خارج از جعبه در آرنولد و کتابخانه منبع مواد بروید. سپس جورج نحوه ایجاد مواد سفارشی را در آرنولد ، طراح مواد و مواد شیمیایی مواد نشان می دهد. در پایان هر فصل ، جورج نشان می دهد که چگونه مواد جدید خود را به مایا وارد کنید تا آنها برای استفاده در تجسم آماده باشند. با پایان این دوره ، شما مهارت و دانش لازم را خواهید داشت تا از بهترین ویژگی های هر برنامه برای فرآیند ایجاد مواد خود بهره مند شوید.
موضوعات شامل:
  • طرح ریزی بافت
  • نقشه برداری از هندسه برای ویرایش UV
  • استفاده از سایه بانهای مایا برای آرنولد
  • استفاده از مواد PBR
  • ایجاد مطالب آرنولد
  • وارد کردن و استفاده از مواد ماده
  • ایجاد مواد در ماده کیمیاگر
  • ایجاد مواد در طراح مواد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برای کاربردهای تجسم سه بعدی معماری ، مواد ایجاد کنید Create materials for 3D architectural visualization applications

  • کار با پرونده های تمرینی Working with the exercise files

1. آماده سازی هندسه برای مواد 1. Preparing Geometry for Materials

  • سازماندهی صحنه Organizing the scene

  • پیش بینی بافت Projecting textures

  • نقشه برداری هندسه برای ویرایش UV Mapping geometry for UV editing

  • تنظیم طرح های UV Adjusting UV layouts

2. Maya Shaders برای آرنولد 2. Maya Shaders for Arnold

  • تنظیم آرنولد برای مواد Setting up Arnold for materials

  • انتخاب الگوریتم سایه مناسب Selecting the proper shading algorithm

  • استفاده از مواد PBR Using PBR materials

  • انواع سطح اضافی Additional surface types

3. ایجاد مواد آرنولد 3. Creating Arnold Materials

  • ایجاد مواد اولیه Creating basic materials

  • سطوح شفاف و شیشه Transparent surfaces and glass

  • ایجاد چمن با استفاده از جابجایی Creating grass using displacement

  • مواد خودنور Self-illumination materials

  • قطع شاخ و برگ با کدورت Clipping foliage with opacity

4- مواد در مایا 4. Substance Materials in Maya

  • نصب افزونه های Substance Installing the Substance plug-ins

  • با استفاده از کتابخانه منبع ماده Using the Substance Source library

  • واردات مواد ماده به مایا Importing Substance materials to Maya

  • اصلاح مواد در مایا Modifying Substance materials in Maya

5- ماده کیمیاگر 5. Substance Alchemist

  • با استفاده از ماده کیمیاگر Using Substance Alchemist

  • ایجاد مواد در کیمیاگر Creating materials in Alchemist

  • لایه بندی مواد در کیمیاگر Layering materials in Alchemist

  • ایجاد مواد از bitmaps Creating materials from bitmaps

  • صادرات از کیمیاگر Exporting from Alchemist

  • وارد کردن بیت مپ مواد به مایا Importing substance bitmaps to Maya

6. طراح مواد 6. Substance Designer

  • رابط طراح مواد The Substance Designer interface

  • ایجاد مواد ماده Creating Substance materials

  • ایجاد رنگ مواد گچ بری Creating stucco material color

  • کنترل تسکین گچ و براق کردن Controlling stucco relief and gloss

  • قرار دادن پارامترهای ماده Exposing Substance parameters

  • افزودن مواد به مایا Adding the material to Maya

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مایا و آرنولد: مصالح معماری
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 50m
32
Linkedin (لینکدین) lynda-small
29 مرداد 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
212
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.