آموزش 3ds Max به Unreal Engine گردش کار و عیب یابی

3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

اگر طرح های سه بعدی دارید که می خواهید از 3ds Max بگیرید و تعاملی ایجاد کنید ، احتمالاً قبلاً با استفاده از Unreal Engine کاوش کرده اید. در این دوره ، برایان بردلی گردش کار بالقوه ای را برای انتقال دارایی از 3ds Max به Unreal به همان روش تمیز و آسان به شما نشان می دهد ، از جمله برخی از مشکلات احتمالی و مشکلات موجود در این مسیر. برایان ابتدا مراحلی را که باید در 3ds Max بردارید تا صحنه های شما برای صادرات به صورت سریع و ساده آماده شود ، پوشش می دهد. سپس ، وی به چگونگی رفع برخی از مشکلات رایج که ممکن است در نقاط مختلف فرآیند تولید بوجود آیند ، می پردازد. بعد از این دوره ، شما برای انتقال روان دارایی های خود و صرف وقت کمتری برای جابجایی پرونده های خود و زمان بیشتری برای کار در Unreal ، مجهز خواهید بود.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • 3ds Max به گردش کار غیر واقعی 3ds Max to Unreal workflows

  • نسخه های نرم افزار Software versions

  • حداکثر راه اندازی فایل های پروژه و تمرین Max project and exercise files setup

  • رفع مشکلات پیوند دارایی Fixing asset linking problems

1. پاک کردن صادرات 1. Clean Exports

  • راه اندازی غیر واقعی: ایجاد پروژه Unreal setup: Project creation

  • 3ds Max setup: واحدها 3ds Max setup: Units

  • 3ds Max setup: نامگذاری قراردادها 3ds Max setup: Naming conventions

  • 3ds Max setup: ترکیب اشیا 3ds Max setup: Combining objects

  • صادرات را از Max با استفاده از FBX پاک کنید Clean export from Max using FBX

  • واردات را با FBX به Unreal پاک کنید Clean import into Unreal with FBX

  • صادرات را از Max با استفاده از Datasmith پاک کنید Clean export from Max using Datasmith

  • واردات پاک با Datasmith Clean import with Datasmith

  • با استفاده از صحنه VR از Max صادر کنید Export from Max using a VR scene

  • واردات مجدد دارایی های اصلاح شده Re-importing modified assets

2. مش مش 2. Mesh Problems

  • چراغ ها و دوربین ها: FBX Lights and cameras: FBX

  • چراغ ها و دوربین ها: صحنه Datasmith و VR Lights and cameras: Datasmith and VR scene

  • مراقب دام قرار گرفتن در معرض باشید Beware the exposure trap

  • صاف کردن گروه ها Smoothing groups

  • FBX Materials Sidenote FBX materials sidenote

  • بیش از حد مشبک های متراکم Overly dense meshes

  • مشکلات برخورد مش Collision mesh issues

  • رفع مشکلات راس در هندسه Fixing vertex problems on the geometry

  • رفع مشکلات راس بیشتر Fixing more vertex problems

  • رفع مشکلات صورت Fixing face problems

  • رفع مشکلات لبه در هندسه Fixing edge problems on the geometry

  • کار با LODs: FBX Working with LODs: FBX

  • کار با LODs: Datasmith Working with LODs: Datasmith

3. نقشه و مشکلات مادی 3. Map and Material Problems

  • مسائل ماورا UV بنفش که می توانید با آنها روبرو شوید UV issues you can run into

  • مثلث های تولید شده De-generated triangles

  • UV ها با هم تداخل دارند Overlapping UVs

  • از اشعه ماورا بنفش مانیتور نور استفاده نمی شود Missing lightmap UVs

  • مدیریت چندین شناسه مواد Handling multiple material IDs

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 3ds Max به Unreal Engine گردش کار و عیب یابی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 5m
33
Linkedin (لینکدین) lynda-small
17 تیر 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.