آموزش Beginner Moho Pro - Anime Studio: انیمیشن 2 بعدی-انیمیشن

Beginner Moho Pro/Anime Studio: 2D Illustration-Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Moho Debut and Pro (Anime Studio): تصویربرداری ، تقلب و انیمیشن 2 بعدی برای مبتدیان

آنچه خواهید آموخت

  • با اصول موهو و نحوه استفاده از آن مانند یک حرفه
  • آشنا شوید.
    بیاموزید که تصاویر بردار گرافیکی ایجاد کنید
  • یاد بگیرید که یک شخصیت را برای انیمیشن جعل کنید
  • بیاموزید که انیمیشن حرفه ای 2D ایجاد کنید
  • لایه های سوئیچ ، شماره گیری های هوشمند استخوان ، استخوان های هدف و جدول زمانی را بیاموزید

اگر آن را به فروش می رسانید خوب است!

شما اصول MOHO Pro را یاد خواهید گرفت ، اما توسط کسی که هیچ تخصصی در زمینه نرم افزار ندارد ، آموزش داده خواهد شد.

آقای جکسون بدیهی است که یک علاقه مند است و حتی برای ویرایش فیلم هایی که وقت ما را هدر می دهد وقت نکرد و در حالی که به نظر می رسید سعی دارد بفهمد جنبه های خاص این نرم افزار چیست.

معادل آموزش کلاس 2 توسط یک دانش آموز سوم دبستان ... صادقانه ، از این کار اجتناب کنید و فقط آموزش های ایجاد شده توسط Smith Micro (سازندگان MOHO) را دنبال کنید.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • موهو چیست؟ What is Moho?

  • گردش کار انیمیشن Animation Workflow

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • منابع اضافی Additional Resources

  • پروژه بخش: نصب موهو Section Project: Install Moho

  • خلاصه بخش با استفاده از تایپوگرافی حرکتی موهو Section Summary Using Moho Kinetic Typography

کارگاه مقدماتی Introductory Workshop

  • فقط در 10 دقیقه اولین تصویر متحرک خود را بسازید Create Your First Animated Illustration in Just 10 Minutes

  • فقط در 10 دقیقه اولین تصویر خود را بسازید Create Your First Illustration in Just 10 Minutes

  • فقط در 6 دقیقه اولین دکل خود را ایجاد کنید Create Your First Rig in Just 6 Minutes

  • انیمیشن دوم خود را فقط در 10 دقیقه ایجاد کنید Create Your Second Animation in Just 10 Minutes

  • اشتراک کار شما Sharing Your Work

تصویر سازی قسمت اول Illustration Part I

  • مقدمه ای بر تصویرسازی با Spud the Potato Introduction to Illustration with Spud the Potato

  • شروع شدن Getting Started

  • جدول زمانی ، Keyframe 0 و لایه فعلی شما The Timeline, Keyframe 0 and Your Current Layer

  • به یاد داشته باشید ، Cntl-Z دوست شماست Remember, Cntl-Z Is Your Friend

  • استفاده از منابع کتابخانه یا جادوگر شخصیت به جای ترسیم آن Using Library Resources or Character Wizard Instead of Drawing It

  • ایجاد شخصیت برای انیمیشن 2 بعدی Posing Characters for 2D Animation

  • شکل های نقاشی Drawing Shapes

  • انتخاب امتیازات Selecting Points

  • تبدیل نقاط Transforming Points

  • افزودن ، حذف و کپی کردن امتیازات Adding, Deleting and Copying Points

  • صاف کردن منحنی ها با استفاده از روش Legacy و منحنی های Bezier Smoothing Curves Using the Legacy Method and Bezier Curves

  • پیکربندی ضخامت خط و پنهان کردن خطوط Configuring Line Thickness and Hiding Lines

  • انتخاب اشکال و استفاده از سبک ها Selecting Shapes and Applying Styles

  • بیایید برای یک پروژه در بخش میانه مکث کنیم Let's Pause for a Mid-section Project

تصویر بخش دوم Illustration Part II

  • رسم اشکال دلخواه با ابزار Add Points Drawing Arbitrary Shapes with the Add Points Tool

  • شکل انباشته سفارش Shape Stacking Order

  • لایه های Layers

  • گروه های لایه و پوشاندن Layer Groups and Masking

  • با استفاده از کلیدهای شتاب دهنده Using Accelerator Keys

  • استفاده از سبک ها برای سبک دادن به چند لایه Using Styles to Style Multiple Layers

  • نمایش و پیکربندی شبکه Displaying and Configuring the Grid

  • ابزار طراحی Freeform Freeform Drawing Tool

  • کار خود را مرور و صادر کنید Reviewing and Exporting Your Work

  • ردیابی Tracing

  • پروژه بخش: تصویری از سر خود ردیابی کنید Section Project: Trace an Image of Your Head

  • خلاصه بخش با ترشی شوید Section Summary with Dill the Pickle

کارگاه تصویرگری Illustration Workshop

  • استفاده و اصلاح منابع کتابخانه Using and Modifying Library Resources

  • ردیابی تصاویر اسکن شده یا دیجیتال Tracing Scanned or Digital Images

  • ایجاد یک تصویر در موهو Originating an Illustration within Moho

  • نشان دادن تنظیمات سوئیچ Illustrating Switch Settings

تقلب Rigging

  • مقدمه ای بر تقلب Introduction to Rigging

  • تقلب چیست و استخوان ها چه ارتباطی با آن دارند؟ What is Rigging and What Have Bones Got to Do with It?

  • ایجاد و تنظیم لایه استخوانی شخصیت Creating and Populating a Character Bone Layer

  • افزودن ، تبدیل و بازسازی استخوان ها Adding, Transforming and Reparenting Bones

  • تنظیم مقاومت استخوان و اتصال استخوان به نقاط Setting Bone Strength and Binding Bones to Points

  • اضافه کردن لایه های سوئیچ Adding Switch Layers

  • شماره گیری استخوان هوشمند Smart Bone Dials

  • با استفاده از Target Bones Using Target Bones

  • پویایی استخوان Bone Dynamics

  • استفاده از Pin Bones Using Pin Bones

  • لایه های مرجع Reference Layers

  • پروژه بخش: شخصیت خود را مرتب کنید Section Project: Rig Your Own Character

  • خلاصه بخش Section Summary

کارگاه ساختگی Rigging Workshop

  • مصور سازی و تقلب بازوی کامل Illustrating and Rigging the Perfect Arm

  • تقلب در یک شخصیت شخصیت Pt. 1 Rigging a Character Body Pt. 1

  • تقلب در یک شخصیت شخصیت Pt. 2 Rigging a Character Body Pt. 2

  • تقلب در یک شخصیت شخصیت Pt. 3 Rigging a Character Body Pt. 3

  • جعل چهره شخصیت: چشم ها چشمک می زنند Rigging a Character Face: Eyes Blink

  • تقلب در صورت شخصیت: حرکت چشم Rigging a Character Face: Eyes Movement

  • تقلب در صورت شخصیت: دهان Rigging the Character Face: Mouth

همگام سازی صوتی و لب Audio and Lip Syncing

  • مقدمه ای بر همگام سازی صوتی و لب Introduction to Audio and Lip Syncing

  • ضبط صدا با استفاده از موهو Recording Audio Using Moho

  • همگام سازی لب به صورت دستی با دهان پویا Manually Lip Syncing a Dynamic Mouth

  • همگام سازی لب با لب به صورت دستی Manually Lip Syncing a Switched Mouth

  • Papagayo نیمه اتوماتیک همگام سازی لب Papagayo Semi-automatic Lip Syncing

  • نصب Papagayo Installing Papagayo

  • پیاده سازی لایه سوئیچ دهان مبتنی بر مجموعه Preston Blair Phenome Implementing a Preston Blair Phenome Set Based Mouth Switch Layer

  • پروژه بخش: ضبط صدا و همگام سازی یک شخصیت Section Project: Record Audio and Lip Sync a Character

  • نتیجه گیری برای همگام سازی صوتی و لب Conclusion to Audio and Lip Syncing

انیمیشن Animation

  • مقدمه ای بر انیمیشن Introduction to Animation

  • انیمیشن اساسی با استفاده از استخوان Basic Animation Using Bones

  • گزینه های اضافی انیمیشن Additional Animation Options

  • ویرایش پیشرفته جدول زمانی (قسمت 1) Advanced Timeline Editing (Part 1)

  • ویرایش جدول زمانی پیشرفته (قسمت 2) Advanced Timeline Editing (Part 2)

  • متحرک سازی دنباله پیاده روی پرستون بلر Animating a Preston Blair Walk Sequence

  • استفاده از چرخه ها برای تکرار توالی ها Using Cycles to Repeat Sequences

  • انیمیشن پس زمینه Background Animation

  • انیمیشن دوربین Camera Animation

  • تولید و توزیع ویدئو Producing and Distributing a Video

  • پروژه بخش: ایجاد یک انیمیشن Section Project: Create an Animation

  • خلاصه بخش Section Summary

کارگاه انیمیشن Animation Workshop

  • انیمیشن نمونه Sample Animation

  • 1. منابع خود را جمع آوری و ترتیب دهید 1. Gather and Arrange Your Resources

  • 2. شخصیت شما روی صحنه راه می رود 2. Your Character Walks on Stage

  • 3. شخصیت شما همانطور که دوربین زوم می کند صحبت می کند 3. Your Character Speaks as the Camera Zooms

  • 4. انیمیشن خود را تمیز ، تولید و توزیع کنید 4. Clean Up, Produce and Distribute Your Animation

پاداش: پرش به جلو به انیمیشن موهو با پرش از تصویر و تقلب Bonus: Jumping Ahead to Moho Animation by Skipping Illustration and Rigging

  • مقدمه ای برای پرش به جلو Introduction to Skipping Ahead

  • مروری بر پروژه ها و لایه های موهو An Overview of Moho Projects and Layers

  • با استفاده از Character Wizard برای ایجاد شخصیت خود Using the Character Wizard to Build Your Character

  • بارگیری یک شخصیت از پیش ساخته شده از کتابخانه Loading a Prebuilt Character from the Library

  • بارگیری پیش زمینه ها / لوازم / جلوه ها از کتابخانه Loading Backgrounds/Props/Effects from the Library

  • بارگیری تصاویر برای استفاده به عنوان پس زمینه Loading Images for Use as Backgrounds

  • بارگیری منابع از پیش ساخته شده در اینترنت Loading Prebuilt Resources Off the Internet

نتیجه Conclusion

  • حالا چی؟ What Now?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Beginner Moho Pro - Anime Studio: انیمیشن 2 بعدی-انیمیشن

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
8h 6m
96
Udemy (یودمی) udemy-small
12 فروردین 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
5,893
4.4 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Brian Jackson

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Jackson Brian Jackson

مربی معتبر Ableton

برایان جکسون یک موسیقیدان الکترونیکی، آهنگساز و مهندس صدا است. او یکی از اولین هاست، نویسنده هر دو (2018) و (2014) است و در آموزش انفرادی در زمینه مهندسی صدا و تولید موسیقی برای مبتدیان و برندگان گرمی به طور یکسان تخصص دارد.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.