Tunnel Vision LTD

آسان کردن یادگیری

سلام، من مارک گاتر از Tunnel Vision LTD هستم. من در 30 سال گذشته به عنوان یک طراح گرافیک آزاد و مربی نرم افزار در چاپ تجاری کار کرده ام. من 5 کتاب منتشر کرده ام، سه کتاب در مورد نرم افزار و دو کتاب در مورد پرورش سبزیجات - اما نگران نباشید، من آنها را با هم قاطی نمی کنم. من به‌تازگی یک دوره آموزشی جدید به نام «ضرورت‌های تئوری رنگ» را آپلود کرده‌ام که برای هرکسی که نیاز به ایجاد تم رنگی برای یک پروژه دارد، هدف قرار می‌گیرد. یا، اگر می‌خواهید در مورد Adobe InDesign بیاموزید، دوره دیگری دارم – Adobe InDesign CC: A Complete Introduction – که شما را از یک مبتدی به فردی می‌رساند که می‌تواند به صورت حرفه‌ای در یک استودیوی گرافیک تجاری کار کند یا یک فریلنسر شود. سریعتر از چیزی که فکرش را میکردید خوشحالم که به همه کسانی که می خواهند سوالی بپرسند پاسخ دهم! پس لطفاً ادامه دهید و این ویدیوها را ببینید و سپس با من تماس بگیرید. مشتاقانه منتظر نظر شما هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe InDesign CC - یک معرفی کامل

Adobe InDesign CC - A Complete Introduction

این مقدمه برای هر کسی که می خواهد Adobe InDesign را یاد بگیرد، اما در حال حاضر هیچ تجربه ای با آن ندارد، عالی است. همچنین برای افرادی است که تجربه دارند. ..


آموزش InDesign CC تعاملی

Interactive InDesign CC

این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه می توانید انواع عناصر تعاملی را به یک سند Adobe InDesign اضافه کنید. این لینک ها، دکمه های تعاملی را پوشش می دهد و یک i را ایجاد می کند. ..


آموزش تولید چاپ - چگونه آن را به درستی انجام دهیم

Print Production – how to do it right

"ارسال یک PDF به چاپگر معمولا یک زمان استرس زا برای طراحان گرافیک است. قرار است چه اتفاقی برای آن بیفتد؟ آیا رنگ ها تغییر می کند؟ آیا به دنبال آن برمی گردد..."


آموزش Adobe InDesign CC – نکات و ترفندهای پیشرفته

Adobe InDesign CC – Advanced tips and tricks

"این دوره از اصول اولیه حرکت می کند و طیف گسترده ای از نکات و ترفندهای پیشرفته مفید را برای کمک به سرعت بخشیدن به کار شما پوشش می دهد. ایجاد و ذخیره جداول را پوشش می دهد ...."