Michael Sullivan

مایکل سالیوان یک توسعه دهنده وب حرفه ای و خبره مایکروسافت است. مایکل مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته کامپیوتر از کالج میدبوری در ورمونت به دست آورد و دارای گواهینامه هایی در زمینه توسعه برنامه های وب با چهارچوب .NET Framework و SQL Server است. وی در حال حاضر در Abacus Web Design Design ، راه حل هایی برای وب و ارائه نیازهای مشاغل کوچک و متوسط در منطقه نیویورک و فراتر از آن کار می کند. مایکل پنج سال به عنوان مربی کلاس درس در شهر نیویورک گذراند و به تدریس ریاضیات و طراحی وب به دانش آموزان کلاس هشتم تا دوازدهم می پرداخت. تجربه قبلی وی همچنین شامل چندین سال به عنوان یک توسعه دهنده ارشد در سیستم های تحویل دانش ، ارائه دهنده پیشرو دوره های توسعه حرفه ای آنلاین برای معلمان مدارس دولتی در سراسر کشور است.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت برنامه های وب Laravel و Vue.js

Building Laravel and Vue.js Web Apps

بیاموزید که چگونه از Vue.js و Laravel برای ایجاد برنامه های وب زیبا و کاملاً پشته استفاده کنید. نحوه ایجاد SPA تعبیه شده با Vue Router ، مدیریت پیچیدگی حالت با Vuex و موارد دیگر را کشف کنید.


آموزش یادگیری Vue.js

Learning Vue.js

نحوه استفاده از Vue.js را برای ساده سازی کد جلویی کشف کنید. Vue.js را جستجو کنید ، کدام مشکل برای حل آن است ، نحوه افزودن این چارچوب به یک صفحه وب جدید یا موجود و موارد دیگر.