Maximiliano Firtman

برنامه نویس موبایل و وب، مربی، سخنران، نویسنده
Maximiliano Firtman یک توسعه دهنده موبایل و وب، مربی، سخنران و نویسنده است.

او 11 کتاب نوشته است. از جمله برنامه‌نویسی وب موبایل، و jQuery Mobile: Up and Running و وب جدید موبایل با کارایی بالا منتشر شده توسط O'Reilly Media. کتاب‌های مکس به 13 زبان مختلف ترجمه شده‌اند.

او توسعه برنامه‌های تلفن همراه، HTML5، Android، iOS، برنامه‌های وب پیشرفته، و دوره‌های عملکرد را برای شرکت‌های برتر در سراسر جهان آموزش می‌دهد. او دوره های فنی موفقی را در اپل، گوگل، لینکدین، سیسکو، اینتل، یاهو، بانک آمریکا، Comcast، MercadoLibre، PayPal، عربستان سعودی آرامکو و صدها شرکت کوچک و متوسط ​​ارائه کرده است.

او یکی از سخنرانان مکرر کنفرانس ها است و از بیش از 55 کشور بازدید کرده و سخنرانی ها، سخنرانی های کلیدی و کارگاه های آموزشی را ارائه کرده است. او به‌خاطر فعالیت‌هایش در جامعه وب تلفن همراه توسط Adobe، Microsoft، Nokia و BlackBerry مورد تحسین قرار گرفته و جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی را دریافت کرده است. می توانید او را در توییتر @firt پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد تجربیات تعاملی با استفاده از API های HTML

Creating Interactive Experiences Using HTML APIs

شما می خواهید HTML خود را تعاملی کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از جاوا اسکریپت برای کار با محتوای HTML به صورت پویا استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه محتوا را تغییر دهید، ورودی های کاربر را بخوانید و با فایل های انیمیشن، صوتی و تصویری کار کنید.


آموزش جاوا اسکریپت وانیل: کارگران وب

Vanilla JavaScript: Web Workers

برنامه های وب خود را با وب کارگران JavaScript بهینه کنید. بیاموزید که چگونه چند رشته را با وب کارگران اختصاصی و مشترک فعال کنید.


آموزش Cert Prep: Certified Entry-Level Python Programmer (PCEP-30-02)

Cert Prep: Certified Entry-Level Python Programmer (PCEP-30-02)

برای گواهینامه برنامه نویس پایتون سطح ورودی گواهی شده موسسه پایتون آماده شوید.


آموزش جاوا اسکریپت وانیل: کارگران خدمات

Vanilla JavaScript: Service Workers

بیاموزید که چگونه از کارگران خدمات در برنامه های خود استفاده کنید. با ویژگی هایی مانند اعلان ها ، همگام سازی پس زمینه و مرور آفلاین ، تجربه های وب سریعتر و جذاب تری ایجاد کنید.


آموزش برنامه های وب پیشرفته: تصویر بزرگ

Progressive Web Apps: The Big Picture

این دوره به شما کمک می کند تا بستر برنامه های وب پیشرو ، نحوه کار و زمان انتخاب آن برای توسعه برنامه بعدی خود را درک کنید. PWA ها را در عمل ، در تلفن همراه و دسک تاپ مشاهده خواهید کرد و نحوه توزیع آنها برای کاربران نهایی را مشاهده خواهید کرد.


آموزش یادگیری عملکرد برنامه های وب سازمانی

Learning Enterprise Web Application Performance

تکنیک های بهینه سازی عملکرد وب را برای افزایش قابلیت استفاده و کارایی برنامه های وب سازمانی خود بیاموزید.


آموزش Angular: برنامه های وب پیشرفته

Angular: Progressive Web Apps

بیاموزید که چگونه با استفاده از Angular یک برنامه وب پیشرفته (PWA) ایجاد کنید. این دوره شامل مراحل آماده سازی ، ایجاد UI ، اتصال به سرویس های وب ، نصب PWA ها و موارد دیگر است.


آموزش برنامه های پیشرفته وب پیشرفته

Advanced Progressive Web Apps

PWA برای هر متخصص وب کلیدی است. این دوره به شما مهارت می دهد تا با بهبود جریان نصب ، به روزرسانی معماری ، اجرای پس زمینه و چرخه عمر برنامه ، تجربه های بهتری را با سیستم عامل و یکپارچه سازی سخت افزار ایجاد کنید.


آموزش طراحی برنامه های وب پیشرفته

Designing Progressive Web Apps

Progressive Web Apps DNA جدید وب است. این دوره به شما می آموزد که تجربه های خوبی را برای برنامه های شما طراحی کند ، از جمله چگونگی تعریف سبک های بصری و دارایی های برنامه و نحوه ساخت صفحه سبک PWA مناسب برای تلفن همراه و دسک تاپ.


آموزش Vanilla JavaScript: API های بهینه سازی عملکرد وب

Vanilla JavaScript: Web Performance Optimization APIs

وب را سریعتر و بهتر کنید. بیاموزید که چگونه از JavaScript وانیل و API های عملکرد برای اندازه گیری و بهینه سازی عملکرد وب سایت ها و برنامه های خود استفاده کنید.


آموزش تسلط بر HTML5 — ساخت وب سایت ها و برنامه های موبایل برتر جدید 2023

HTML5 Mastery—Build Superior Websites & Mobile Apps NEW 2023

25 وب سایت و برنامه (شامل برنامه های واقعیت مجازی، آیفون و اندروید) را با HTML5، CSS و جاوا اسکریپت به راحتی بسازید.


آموزش انتشار برنامه های وب پیشرفته

Publishing Progressive Web Apps

شما قبلاً یک برنامه وب پیشرفته منتشر کرده اید. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه PWA خود را بدون نصب کتابچه راهنمای مرورگر ، برای کاربران سازمانی و کاربران نهایی از طریق فروشگاه های برنامه ، به همه کاربران ممکن توزیع کنید.