Brett McLaughlin

برت مک لافلین مدیر ارشد فناوری Volusion است. او بیش از 20 سال است که در زمینه فناوری کار می کند.

برت در حال حاضر در تجارت الکترونیک کار می کند، و چندین سال گذشته را صرف تمرکز بر پلتفرم های ابری مقیاس پذیر و راه اندازی فروشگاه های داده در مقیاس پتابایت کرده است. تجربه او در پروژه‌های پیشرو با Volusion، NASA و AWS به او تخصص منحصربه‌فردی در دغدغه‌های عملی معماری‌های مبتنی بر ابر و مجموعه‌های داده بزرگ داده است. در طول زندگی، او یک رهبر آگاه با توانایی حل مشکلات با دستان خود باقی می‌ماند، در حالی که همچنان بر اجرای چشم‌اندازهای بزرگ متمرکز می‌ماند.

در طول زندگی حرفه‌ای خود، برت به طور مداوم فناوری را نیز آموزش داده است. جاوا و XML، یکی از کتاب‌های اولیه او، هنوز هم برای کسانی که از جاوا برای تجزیه، تبدیل، و مصرف XML استفاده می‌کنند، مرجع اصلی است.
دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از AWS Amplify یک برنامه React بسازید

Build a React Application Using AWS Amplify

اهرم AWS تقویت برای ساخت سریع برنامه های React با استفاده از ویژگی های AWS بومی. نحوه کاهش کارهای تکراری نصب ، ادغام برنامه های خود با سرویس های ابری AWS و موارد دیگر را بیابید.


آموزش مدیریت نمایه های کاربر با DynamoDB در برنامه های وب بدون سرور

Managing User Profiles with DynamoDB in Serverless Web Applications

بیاموزید که چگونه یک پایگاه داده NoSQL را با استفاده از DynamoDB راه اندازی کنید و همچنین توابع Lambda را ایجاد کنید که به شما امکان می دهد داده ها را در DynamoDB وارد کرده و بازیابی کنید.


آموزش وب سایت های استاتیک بدون سرور در AWS

Serverless Static Websites on AWS

با نحوه گرفتن یک وب سایت و تبدیل آن از یک سایت سنتی به یک سایت بدون سرور با استفاده از خدمات کلیدی AWS ، از جمله Amazon S3 و CloudWatch آشنا شوید.


آموزش ساخت وب سایت های پویا با استفاده از AWS Lambdas

Building Dynamic Websites using AWS Lambdas

بیاموزید که چگونه از AWS Lambda - به علاوه فناوری هایی که قبلاً می دانید مانند JavaScript و HTML - برای ساخت یک وب سایت پویا بدون سرور استفاده کنید.


آموزش معرفی کش به یک برنامه بدون سرور با CloudFront

Introducing Caching to a Serverless Application with CloudFront

نحوه استفاده از کش با AWS CloudFront برای بهبود عملکرد وب سایت ها، برنامه های کاربردی وب یا برنامه های کاربردی تجارت الکترونیک را بیاموزید.


آموزش ایجاد یک برنامه بدون سرور با استفاده از React در AWS

Creating a Serverless Application Using React in AWS

این دوره توضیح می دهد که چگونه React و اکوسیستم توسعه وب با هم کار می کنند و چگونه می توانید برنامه ها را سریعتر ، انعطاف پذیرتر و مقرون به صرفه تر از همیشه بسازید.