Winnie Sun

مشاور مالی، سخنران، کارآفرین
وینی سان یک مشاور مالی، سخنران، کارآفرین، و خوش بین است که متعهد به کمک است.

وینی به طور منظم در Forbes، یکی از اعضای شورای مشاور مالی CNBC، و شخصیت مالی عادی در Good Day LA است. او بیش از دو دهه تجربه مدیریت پول برای افراد با ارزش خالص، مشاوره شرکت ها و کسب و کارهای کوچک دارد. در طول دوران حرفه‌ای خود، او در برخی از بزرگترین برنامه‌ها و کانال‌های تجاری در آمریکا - از جمله CNBC، ABC، CBS، Fox Business Network و ده‌ها شرکت وابسته به شبکه‌های محلی - ظاهر شد تا به بینندگان کمک کند تا پول خود را بهتر درک کنند.

در حالی که وینی هنوز دانشجوی کالج بود، یک شرکت مشاوره با مخاطبان تلویزیونی راه اندازی کرد، با برنامه های پرطرفدار و شبکه های بزرگ، از جمله خنده دارترین ویدیوهای خانگی آمریکا، قاضی جودی امضا کرد، خلبانان چرخ ثروت، خطر و MTV. او حتی یکی از اعضای رای دهنده جوایز امی شد. وینی در طول تعطیلی تلویزیون خود، برنامه ریزی مالی شخصی را در UCLA مطالعه کرد. درست قبل از اتمام برنامه، وینی به عنوان مشاور مالی در اسمیت بارنی استخدام شد. او کسب و کار تولید مخاطبان تلویزیونی خود را فروخت و اولین کت و شلوار خود را پوشید.

پس از بیش از یک دهه در اسمیت بارنی، وینی برای تشکیل Sun Group Wealth Partners با شریک خود براندون چانگ رفت. در سال 2011، آنها شرکت بزرگ را ترک کردند و بوتیک خود را شروع کردند.

وینی اکنون با همسر و سه پسر کوچکش در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت امور مالی خود در یک رکود اقتصادی

Managing Your Finances in a Financial Downturn

بیاموزید که چگونه از امور مالی خود محافظت کنید و به فکر سرمایه گذاری در زمان های مالی دشوار باشید.


آموزش سواد مالی: 401 (k)، 403 (b)، و IRA خودگردان

Financial Literacy: 401(k), 403(b), and Self-Directed IRA

در مورد برنامه های بازنشستگی و محاسبات اساسی برنامه ریزی برای آینده مالی موفق بیاموزید.


آموزش امور مالی به کودکان خود

Teaching Your Kids About Finance

بچه های مناسب اقتصادی تربیت کنید. نکاتی کاربردی را برای آموزش اصول چگونگی کسب درآمد و هزینه پول ، نحوه ایجاد اهداف پس انداز ، چگونگی پایبندی به بودجه و موارد دیگر به بچه ها بیاورید.


آموزش مدیریت امور مالی خود از طریق انتقال شغلی یا اخراج

Managing Your Finances Through a Career Transition or Layoff

بیاموزید که برای زنده ماندن از شکاف درآمد ناشی از اخراج یا تغییر شغل چه کاری لازم است. در مورد نحوه تهیه امور مالی ، مدیریت وجوه خود بین مشاغل و موارد دیگر نکات کاربردی دریافت کنید.


آموزش مدیریت امور مالی خود به عنوان یک خالق

Managing Your Finances as a Creator

بیاموزید که چگونه پول تولید شده از محتوای خود را مدیریت و سرمایه گذاری کنید تا کسب و کار خود را توسعه دهید و آینده خود را تضمین کنید.