Dan Weedin

مشاور تداوم تجارت و رئیس تورو مشاور دن ودین رئیس شرکت مشاوره تورو است. او به مشاغل کمک می کند تا از دارایی ، مردم و سودشان محافظت کنند.

مشتریان دان می توانند از طریق درک کامل نسبت ریسک مالی آنها ، آمادگی ، آمادگی و توانایی خود را برای زنده ماندن و رشد از نظر کمی و کیفی اندازه گیری کنند. از هر بحرانی که به آنها وارد شود. هدف او اطمینان از این است که هیچ بلایی مهلک نیست. که از عملکرد ، درآمد و کیفیت زندگی اطمینان حاصل شود. این امر از طریق کار در برنامه ریزی استراتژیک تداوم تجارت ، توسعه مدیریت بحران ، برنامه ریزی و تمرین بهبودی بلایا ، تأمین مالی ریسک (بیمه) ، و برنامه ریزی جانشینی و گذار تجاری حاصل می شود.

دن سه کتاب منتشر کرده است. رهبری بی بند و بار: به حداکثر رساندن عملکرد استعدادها با گشودن دروازه های فرصت شما می توانید تمام کتاب های او را در danweedin.com پیدا کنید.

علاوه بر کارهای مشاوره ای ، Dan در سطح بین المللی در مورد موضوعات ، مفاهیم و بهترین روش های ذکر شده در بالا صحبت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش محافظت از سودآوری با کاهش ریسک مالی

Protecting Profitability by Reducing Financial Risk

بیاموزید که چگونه یک برنامه مدیریت ریسک برای کاهش مسئولیت مالی ، محافظت از دارایی و افراد خود و اطمینان از باز ماندن برای تجارت - بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد - تهیه کنید.


آموزش بنیادهای مالی برای شرکت های انفرادی

Finance Foundations for Solopreneurs

اصول مالی برای راه اندازی یک شغل را بیاموزید. این دوره برای انفرادی هایی که در اقتصاد تقاضا کار می کنند مفید است.


آموزش مدیریت ریسک مالی در حال ظهور

Emerging Financial Risk Management

یاد بگیرید که چگونه خطرات مالی مرتبط با محیط های کاری کاملاً از راه دور و ترکیبی را کاهش دهید.


آموزش استراتژی عصر جدید مدیریت ریسک برای تجارت

The New Age of Risk Management Strategy for Business

با آماده شدن م effectivelyثر برای تغییر ، شغلی ایجاد کنید که دوام بیاورد. بیاموزید که چگونه در مورد مهمترین خطرات مدرن - از هوش مصنوعی گرفته تا جهانی سازی - فکر استراتژیک کنید.