Zia Arzoo

همه چیز با یک رویا شروع می شود
  1. سلام، من ضیا هستم در حال حاضر فارغ التحصیل سال آخر مهندسی مکانیک هستم تا به زودی مشاور فناوری باشم و دانش خوبی در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای مختلف مانند Excel، Tableau و SQL، مدل سازی سه بعدی دارم و یادگیرنده مشتاق امور مالی و متخصص فناوری.

    من معتقدم هر چیزی را می توان تا زمانی که هر کسی بخواهد یاد گرفت. دوره های آموزشی توسط من برای توضیح هر مهارت پیچیده به شیوه ای بسیار مبتدی طراحی شده است.

  2. دوره تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از Tableau، Excel و Spreadsheet بهترین دوره ای است که او ایجاد کرده است، که در آن آسان است تجزیه و تحلیل داده ها در Tableau را به ساختار یافته ترین روش ساده کند.

دوره های این مدرس:

آموزش صفحه گسترده و اکسل: راهنمای نهایی

Spreadsheet And Excel : The Ultimate Guide

"این یک دوره فشرده است که همه آنچه را که باید بدانید در مورد نحوه شروع و پیشبرد اکسل و صفحه گسترده برای تجزیه و تحلیل داده به شما می آموزد. این ج. .."


آموزش تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از Tableau: The Ultimate Guide (2022)

Data Analysis Using Tableau: The Ultimate Guide(2022)

این یک دوره فشرده است که همه آنچه را که باید بدانید در مورد نحوه شروع و پیشبرد Tableau for Data تجزیه و تحلیل به شما می آموزد. این دوره ساخته شده است. ..


آموزش چاپ سه بعدی - هر آنچه که باید بدانید

3D Printing - Everything You Need To Know

آموزش مدل سازی سه بعدی با استفاده از Solidworks برای چاپ سه بعدی برای شروع نوآوری حتی اگر چاپگر سه بعدی ندارید. این یک دوره فشرده است که به شما آموزش می دهد. ..