Brandon Rich

این معمار، استاد دانشگاه نوتردام را تنظیم می کند
Brandon Rich یک معمار IT و استاد دانشگاه Notre Dame است.

به عنوان معمار ادغام نرم افزار، براندون متخصص در توسعه منبع باز و محاسبات ابری است. او تجربه زیرساخت های متحرک را به ابر با AWS و پیاده سازی راه حل های اتوماسیون تجربه کرده است. او یک چارچوب چارچوب و معماری سیستم را برای توسعه و استقرار Ruby در برنامه های کاربردی ریل تعریف کرده و عملیاتی کرده است. در عین حال، او همچنین API ها را ایجاد می کند و استراتژی های جامع را برای ادغام سیستم ها، داخلی و خارجی ایجاد می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش AWS: استقرار، تهیه و اتوماسیون

AWS: Deployment, Provisioning, and Automation

نحوه تهیه، استقرار و خودکارسازی برنامه ها را با استفاده از ابزارهای خدمات وب آمازون مانند CloudFormation، Elastic Beanstalk و CodeDeploy بیاموزید.


آموزش AWS CloudFormation پیشرفته برای Enterprise

Advanced AWS CloudFormation for Enterprise

با تکنیک های پیشرفته در AWS CloudFormation بر مهارت های DevOps و مدیریت سیستم خود مسلط شوید.


آموزش AWS: استقرار و تهیه

AWS: Deploying and Provisioning

با نحوه تهیه و استقرار برنامه ها با استفاده از ابزارهای وب سرویس آمازون مانند CloudFormation ، Elastic Beanstalk ، OpsWorks و CodeDeploy آشنا شوید.


آموزش AWS: ذخیره سازی و مدیریت داده (2017)

AWS: Storage and Data Management (2017)

با نحوه مدیریت موفقیت آمیز داده ها در فضای ابری با AWS آشنا شوید. درباره پیکربندی پشتیبان‌گیری ذخیره‌سازی، امنیت و بازیابی فاجعه با سرویس‌هایی مانند S3 RDS EFS و Glue بیاموزید.


آموزش توسعه مهارت ها برای AWS Alexa

Developing Skills for AWS Alexa

بیاموزید که چگونه برای Alexa ، مارک Echo دستگاه های بلندگو هوشمند از آمازون ، برنامه های سفارشی را که مهارت نیز نامیده می شوند ، توسعه دهید.


آموزش AWS: ذخیره سازی و مدیریت داده ها

AWS: Storage and Data Management

بیاموزید که چگونه با موفقیت AWS داده ها را در فضای ابری مدیریت کنید. درباره پیکربندی نسخه پشتیبان ذخیره سازی ، امنیت و بازیابی فاجعه با سرویس هایی مانند S3 RDS EFS و Glue اطلاعات کسب کنید.