Jena Viviano

Jena Viviano یک مربی شغلی و کارآفرین است که می داند چه طور دوست دارد تغییرات شغلی را پشت سر بگذارد. جنا در وال استریت به عنوان یک سرمایه گذار سرمایه گذاری کار کرده است ، گزارش داده است که به طور زنده از کف بورس نیویورک منتشر شده است ، و قبل از شروع کار مشاوره تمام وقت ، شغل خود را با شروع حرفه ای رو به رشد یعنی Muse به ثمر رساند. نقطه شیرین او کمک به متخصصان بلندپرواز سطح بالا و متوسط می کند تا داستان حرفه ای مارک شخصی خود را بیان کنند تا شغل های رویایی خود را از طریق برنامه امضای خود ، استخدام کارفرما بفرستند. Jena با 800+ مشتری از سراسر دنیا همکاری کرده است و برای Business Insider ، Monster، Glassdoor، Bustle، The Muse و Grit & Virtue برای آنها نوشته شده است. کار رزومه کاری وی در پرفروش ترین وال استریت ژورنال The New Rules of Work برجسته شده است و وی در پانل ها ، کالج ها و کلیساها در مورد تقاطع کار ، مارک تجاری و ایمان صحبت کرده است. در www.jenaviviano.com بیشتر بدانید.
دوره های این مدرس:

آموزش چگونه می توان در یک مصاحبه مطالعه موردی موفق شد

How to Succeed in a Case Study Interview

از مصاحبه مطالعه موردی خود استفاده کنید. درباره م componentsلفه های اساسی مصاحبه مطالعه موردی ، نحوه آماده سازی و آنچه برای انجام اعتماد به نفس و درگیر کردن مصاحبه کننده خود انجام دهید ، اطلاعات کسب کنید.


آموزش چگونه می توان در یک مصاحبه داخلی شغلی موفق شد

How to Succeed in an Internal Job Interview

درباره نحوه موفقیت در هنگام مصاحبه برای موقعیت جدید در شرکت فعلی خود بیاموزید.


آموزش نکات مصاحبه برای متخصصان امور مالی

Interview Tips for Finance Professionals

شغل رویایی خود را در امور مالی دنبال کنید. برای کمک به مصاحبه بعدی خود نکات و نمونه سوالات را دریافت کنید.


آموزش نحوه کار با Micromanager

How to Work with a Micromanager

بیاموزید که چگونه میکرو مدیر را مدیریت کنید. برای ایجاد یک رابطه سالم و پایدار با یک مدیر خرد و موفقیت بیشتر در کار ، تاکتیک ها را کشف کنید.