Tim Ung

معمار | طراح | سازنده

سلام! من تیم اونگ هستم، یک معمار، طراح و سازنده با سابقه کار در صنایع لیزری و چرم‌کاری. من علاقه زیادی به محصولات دست ساز دارم و می خواهم روند طراحی و ساخت آنها را با شما به اشتراک بگذارم.

همچنین می‌توانید من را در YouTube در Tim Ung پیدا کنید و پشت صحنه فرآیند من طراحی و ساخت محصولات از مواد مختلف را ببینید.

در اینجا برخی از کاردستی‌های برش لیزری من آمده است.

اینها صنایع دستی چرمی من است.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک سینی چرمی مینیمال بسازیم

How to Make a Minimal Leather Valet Tray

در این دوره آموزشی Skillshare، من شما را گام به گام در فرآیند چرم‌کاری خود راهنمایی می‌کنم تا یک سینی چرمی حداقلی از ابتدا بسازید. این همش نیست. به e. ..


آموزش چگونه یک کیف پول چرمی 5 جیبی بسازیم

How to Make a 5 Pocket Minimal Leather Wallet

" یکی از محبوب ترین محصولات چرمی برای ساخت و فروش کیف پول های چرمی 5 جیبی دست ساز است. اگرچه ساختن آنها بسیار ساده به نظر می رسد، اما اینها. .."


آموزش نحوه طراحی و ساخت لامپ برش لیزری سفارشی

How to Design and Make a Custom Laser Cut Lamp

«در این کلاس، مراحل طراحی و ساخت لامپ برش لیزری سفارشی را گام به گام پیش خواهیم برد. در اینجا مروری کوتاه بر مهارت ها و تکنیک ها است. .."


آموزش مقدمه برش لیزری برای مبتدیان

Intro to Laser Cutting for Beginners

"این یک دوره سطح مقدماتی برای مبتدیان است تا مفاهیم اساسی، مهارت ها و گردش کار برای طراحی پروژه های صنایع لیزری را بیاموزند. بدون تجربه قبلی. ..."


آموزش برش لیزری نقشه شهر سفارشی

Laser Cutting a Custom City Map

"در این دوره آموزشی، مهارت های اولیه طراحی را برای طراحی و ساختن یک نقشه سفارشی از هر شهر یا منطقه با استفاده از Snazzy Maps، Adobe Photoshop و Adobe Illus مرور می کنیم.