Erica Catherine

در erica@ericacatherine.ca سلام کنید

سلام دوستان - از حضور شما متشکریم!

من اریکا هستم، یک تصویرگر، دکوراتور و طراح الگوی سطح مستقل، مستقر در اتاوا، کانادا.

من تصاویر زیبا و عجیبی را برای افراد، محصولات مکان‌ها طراحی می‌کنم. من این کار را برای گفتن داستان، سبک فضاها، تبلیغ برندها و حل مشکلات بصری انجام می دهم.

من تمرکز زیادی روی فضاهای خلاقانه دارم. از نظر من، این جایی است که احساس می کنیم بخش های مساوی آرامش و انرژی داریم... هر جایی که احساس می کنیم زنده هستیم یا در جریان خلاق هستیم. من از تشویق دیگران به احاطه کردن خود با هنر و طرح‌هایی که خلاقیت، نوآوری و حس شگفتی یا باور ساختگی را تقویت می‌کنند، لذت می‌برم.

چه با چیزهای ملموس در اتاق کار کنید و چه چیزهای ناملموس روی بوم، من خط، شکل، فضا، رنگ و بافت را آزمایش می‌کنم. من تصاویرم را با دست خلق می‌کنم، بیشتر از طریق رسانه‌های دیجیتال، با اضافه کردن بافت‌های رنگارنگ و نقاشی در یک پالت نوستالژیک گرم.

اثر هنری من برای خرید یا مجوز در دسترس است و I از کمیسیون‌ها، همکاری‌ها و کارهای آزاد استقبال می‌کنم.

برای چت کردن، یادداشتی برای من بگذارید: یا یک تماس یک به یک

برنامه ریزی کنید

P.S. روی دکمه دنبال کردن کلیک کنید تا هرگز کلاس‌های جدید، هدایای رایگان و بحث‌های طراحی هنری هیجان‌انگیز (یعنی خنده‌دار) را از دست ندهید!

همچنین می توانید مرا در اینجا پیدا کنید:

| وب سایت | | Pinterest

آموزش ماکت باروری در حال تغییر زندگی است. قبلاً از آن به خوبی استفاده کرده اید.

-، از مولی تصویرسازی در Etsy

آیا قصد دارید در مرحله بعد موفق باشید؟ واقعی - باور نکردنی! شما واقعاً راهی را برای هنرمندان فراهم کرده‌اید که آثارشان را بیشتر برجسته کنند، زیرا ما قرار نیست همه ماکت‌های مشابهی را بخریم یا از آنها استفاده کنیم و واقعاً می‌توانیم آنها را سفارشی کنیم.

-، بهترین معلم اشتراک مهارت

اریکا معلمی گرم و جذاب است. شما از یادگیری نحوه سفارشی کردن عکس و مدل مدل خود با او لذت خواهید برد، به گونه ای که برای شما و هنر شما صادق باشد!

- , Skillshare Teacher

دوره های این مدرس:

آموزش مانند یک هنرمند تزئین کنید: ماکت های هنری قاب شده به روش شما

Decorate Like An Artist: Framed Art Mockups Your Way

با هم در این کلاس، فرآیند ساده‌ای را برای استایل‌سازی، عکاسی و ویرایش یک طرح زندگی هنری با قاب جذاب بررسی می‌کنیم. سپس، من نشان خواهم داد. ..


آموزش سبک تصویرسازی خود را تقویت کنید: دارایی های کتاب طراحی گلدان و کشتی را بکشید

Hone Your Illustration Style: Draw Vase & Vessel Sketchbook Assets

«با هم در این کلاس، یک فرآیند ساده را برای بهبود مهارت‌های طراحی و مشاهده و اصلاح سبک شما بررسی می‌کنیم. کار من w نام دارد. .."