Jeven Dovey

فیلمساز و یوتیوببر

سلام، من جین هستم. من محتوای سفر، ماجراجویی و فیلمسازی ایجاد می کنم. هدف من این است که به شما مهارت‌های جدید بیاموزم و به شما انگیزه بدهم که از آنجا بیرون بیایید و ویدیوهای عالی بگیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش موفقیت YouTube: ایجاد یک کانال معتبر با ویدیوهای جذاب

YouTube Success: Creating an Authentic Channel with Engaging Videos

رویاهای خود برای ایجاد یک کانال YouTube را با Jeven Dovey که عشقش به ساخت فیلم ماجراجویی را به کانالی با 750 هزار مشترک تبدیل کرد، به واقعیت تبدیل کنید. ..


آموزش نحوه VLOG - راهنمای کامل مبتدیان

How to VLOG - Complete Beginners Guide

"راهنمای مبتدیان شما در مورد چگونگی ویلوگ کردن.   این دوره کاملاً رایگان است تا شما را با دانشی که برای شروع ساختن مسابقاتی عالی نیاز دارید راه اندازی و اجرا کنید. ..."


آموزش چگونه در خانه ویدیوهای یوتیوب بسازیم

How to Make YouTube Videos at Home

"آیا برای شروع ساختن ویدیوهای YouTube آماده هستید؟   این دوره شما را با اصول اولیه نحوه شروع فیلمبرداری در حال حاضر آشنا می کند. من کارم را در یوتیوب شروع کردم. .."


آموزش اصول اولیه دوربین برای سازندگان ویدیو

Camera Basics For Video Creators

"درک دوربین خود باعث می‌شود که هر بار که ضبط را فشار می‌دهید، قابل اعتماد باشید. زمانی که بتوانید بر جنبه‌های فنی دوربین تسلط پیدا کنید، می‌توانید روی چه چیزی تمرکز کنید. . .


آموزش ویرایش ویدیو در فاینال کات پرو - راهنمای مبتدیان

Video Editing in Final Cut Pro - Beginners Guide

«ویرایش ویدیو در فاینال کات پرو - راهنمای مبتدیان این کلاس همه چیزهایی را که برای شروع با Final Cut Pro نیاز دارید به شما آموزش می‌دهد. این دوره برای ایجاد شده است. .."


آموزش درجه بندی رنگ خلاقانه برای فیلمسازی و یوتیوبرها

Creative Color Grading For Filmmaking & YouTubers

درجه بندی رنگ می تواند ظاهر و احساس ویدیوهای شما را کاملاً تغییر دهد. شما می توانید بیننده را به یک صحنه منتقل کنید و احساسات را تنها با چند کار ساده تغییر دهید. ..