Bube Zulu

هنرمند و معلم زیبا

سلام به همه، نام من Bube است. من یک هنرمند مستقل اهل نیجریه هستم. من همیشه اشتیاق عمیقی به کشیدن نقاشی داشتم، و طی چند سال گذشته تمایل من برای به اشتراک گذاشتن آنچه آموخته ام مرا به این پلتفرم رسانده است. من مشتاقانه منتظر ایجاد کلاس های بیشتر و ایجاد جامعه ای از صنعتگران مشتاق هستم!

اگر می‌خواهید با من ارتباط برقرار کنید و کارهای بیشتری از من ببینید، می‌توانید من را در اینستاگرام Reddit @BubeZulu دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش رازهای طراحی پرتره با مداد

Secrets of Portrait Drawing In Pencil

"رازهای طراحی پرتره در دسترس شماست، در این راهنمای گام به گام برای طراحی چهره، پرتره های خیره کننده را زنده کنید. شما..."


آموزش پرتره های مداد رنگی ساده: راهنمای شما برای نقاشی های نفیس

Colored Pencil Portraits Made Simple: Your guide to exquisite drawings

"به کلاس Skillshare من خوش آمدید! در این کلاس من عمیقاً در فرآیند طراحی با مداد رنگی خود غوطه ور می شوم و بینشی در مورد مراحل لازم برای آن ارائه خواهم کرد. .."


آموزش راهنمای مبتدی برای نقاشی های واقعی فیگور: ترسیم و سایه زدن بر پیکره انسان

A Beginner’s guide to realistic figure drawings: Drawing and Shading the Human Figure

"شرح کلاس: به طراحی فیگور برای مبتدیان خوش آمدید ~ اولین قدم های شما به سمت تسلط در این کلاس یاد خواهیم گرفت که چگونه یک f انسان واقع بینانه را بهتر ترسیم کنیم. .."


آموزش طراحی مجدد زندگی بی جان: گام های ساده برای نتایج بزرگتر

Still Life Drawing Reimagined: Simple Steps to Greater Results

"اگر از طرفداران طراحی طبیعت بی جان هستید، این مکان برای شماست! در این کلاس، من رویکرد خود را نسبت به ساختن یک نقاشی طبیعت بی جان واقع گرایانه نشان خواهم داد. .."


آموزش طراحی پرتره 101: اصول طراحی بینی

Portrait Drawing 101: Nose drawing basics

"خوش آمدی! در این دوره آموزشی با اصول آناتومی در برابر بینی انسان و روش‌های ساخت که به ما امکان می‌دهد به خوبی به دست آوریم، آشنا می‌شویم. .."


آموزش ملزومات ترسیم شکل: مدل سازی فرم

Figure drawing essentials: Modeling the form

"شرح کلاس: به ملزومات طراحی شکل ~ خوش آمدید این کلاس حول مراحل لازم برای تبدیل یک طرح کلی دوبعدی به یک اثر واقع گرایانه است. .."


آموزش تئوری رنگ برای مداد رنگی - نقاشی های رسا با پالت محدود

Color theory for Colored pencil – Expressive drawings with a limited palette

"به نظریه رنگ در مداد رنگی خوش آمدید! در طول این درس، ما به تجزیه و تحلیل مبانی تئوری رنگ می پردازیم که چگونه می توان آنها را به کار برد. .."