Ventsislav Stoilov

مدیر مالکیت فکری، مدرس

سلام، من ونتسی هستم، کارشناس مالکیت معنوی با بیش از 12 سال تجربه گسترده در زمینه مدیریت و حفاظت از علائم تجاری، طرح های صنعتی، نام دامنه اینترنتی، حق چاپ و غیره. p>

به عنوان پیشینه آکادمیک، من دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در مدیریت مالکیت معنوی و همچنین گواهینامه سازمان جهانی مالکیت معنوی که بخشی از سازمان ملل است، هستم.

من پیشینه شرکتی در مدیریت مجموعه مالکیت معنوی دارم و همچنین تخصص قابل توجهی در برخورد با پروژه های IP شرکتی مختلف در سطح ملی و بین المللی به دست آورده ام.

من همچنین بیش از 7 سال مدرس دانشگاه در زمینه مدیریت مالکیت معنوی هستم.

علاوه بر این، من یک وبلاگ نویس پرشور در همین زمینه هستم. شما می توانید وبلاگ من را پیدا کنید. INTELLECTUAL PROPERTY PLANET که در آن به طور منظم مقالاتی در مورد موضوعات مختلف IP می نویسم.

تصمیم گرفتم ابتکار جدیدم KEY IP SKILLS را با ارائه دوره ها و کلاس های مختلف مرتبط با مدیریت مالکیت فکری راه اندازی کنم، موضوعی که در آینده با توجه به عصر دیجیتال و نقش دارایی های نامشهود برای توسعه اقتصادی به عنوان یک کل.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه علائم تجاری را در ایالات متحده جستجو کنیم؟

How to search for trademarks in the US?

"به کلاس "نحوه جستجوی علائم تجاری در ایالات متحده" خوش آمدید. اگر در راه راه اندازی برند جدید خود در بازار هستید، اما در مورد پتانسیل محتاط هستید. .."


آموزش چگونه طرح های گرافیکی را کپی رایت کنیم؟

How to copyright graphic designs?

به کلاس "چگونه طرح های گرافیکی را حق چاپ داشته باشیم؟" امروزه طراحی گرافیک از نظر خلاقانه و تجاری بسیار محبوب شده است. . ..


آموزش جستجوی جهانی علامت تجاری با پایگاه داده TMView

Global trademark search with the TMView database

"به کلاس "جستجوی علامت تجاری جهانی با استفاده از پایگاه داده TMView" خوش آمدید. این کلاس به شما کمک می کند تا نحوه جستجوی علامت تجاری با استفاده از پایگاه داده جهانی T را بیاموزید.


آموزش تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی و حقوق مالکیت معنوی

Social media influencers and intellectual property rights

"به کلاس خوش آمدید - تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی و حقوق مالکیت معنوی. در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چرا اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی باید توجه داشته باشند. .."