Glenn Weadock

گلن ای ویدوک ، MCITP ، MCSE ، MCSA ، MCT ، MDAA ، A + ، رئیس شرکت نرم افزار مستقل است که پس از فارغ التحصیلی از دانشکده مهندسی دانشگاه استنفورد در سال 1982 تاسیس کرد. ISI با تمرکز بر فن آوری های شبکه مایکروسافت خدمات متخصص شاهد ، مشاوره و آموزش را در زمینه IT ارائه می دهد. گلن ، نویسنده 18 عنوان کتاب تجاری برای ناشران از جمله McGraw-Hill ، Wiley و Sybex ، کتابهایی در مجموعه معروف Dummies و همچنین کتابهایی در زمینه طراحی وب ، شبکه مشتری/سرور ، گواهینامه مایکروسافت و رجیستری ویندوز نوشته است. گلن یک مربی دارای گواهینامه مایکروسافت ، یک متخصص فناوری اطلاعات دارای مجوز مایکروسافت ، یک مهندس سیستم دارای مجوز مایکروسافت ، یک مدیر سیستم با مجوز مایکروسافت و یک تکنسین A + دارای گواهینامه CompTIA است. وی چندین سمینار و دوره ویدئویی را برای موسسه Data-Tech ایجاد کرد ، در دو دوره رسمی برنامه درسی مایکروسافت در ویندوز سرور 2008 تألیف مشترک داشت و به هزاران دانش آموز در ایالات متحده ، انگلستان ، کانادا ، عیب یابی ، طراحی و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه را آموزش داده است. و جنوب شرقی آسیا ، هم به صورت حضوری و هم از طریق اینترنت. گلن به عنوان مشاور حرفه وكالت ، در پرونده ضد انحصارى مايكروسافت به وزارت دادگستري آمريكا مشاوره داد و همچنين شاهد خبره بود. گلن همچنین در چندین پرونده حق ثبت اختراع از جمله IBM v. Amazon ، Augme v. Yahoo! مشاوره کرده و یا شهادت داده است. و LendingTree v. Zillow. گلن در حال حاضر سمینارهای پیشرفته مایکروسافت را برای دانش جهانی تدریس می کند و مقاله های سفید فنی زیادی را نیز برای Global نوشته است. وی دارای لیسانس مهندسی ، با تمایز ، از دانشگاه استنفورد است ، جایی که به عضویت جوامع افتخار Phi Beta Kappa و Tau Beta Pi انتخاب شد. در اوقات فراغت ، گلن از پیاده روی ، مسافرت و موسیقی لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: دسترسی از راه دور را مدیریت کنید

Configuring Windows 10 Devices: Manage Remote Access

ویندوز 10 از بسیاری از قابلیت های دسترسی از راه دور پشتیبانی می کند. این دوره دسکتاپ از راه دور، VPN ها، DirectAccess، فایل های آفلاین و سایر ویژگی های ضروری برای کاربران از راه دور، مانند گزینه های برق را توضیح می دهد.


آموزش مدیریت دستگاه ها و داده های ویندوز 10

Managing Windows 10 Devices and Data

دو کار بزرگ برای یک سیستم عامل برقراری ارتباط با دستگاه ها و تأمین فضای ذخیره سازی داده ها است و این همان چیزی است که این دوره بررسی می کند ، از جمله جزئیات مجوزها ، خط مشی ها و ویژگی های امنیتی مانند آنتی ویروس ، فایروال و رمزگذاری.


آموزش حفظ ویندوز 10

Maintaining Windows 10

کارکرد صحیح ویندوز 10 کار ساده ای نیست: نیاز به مدیریت به روزرسانی ها و سرویس کانال ها دارد. نظارت بر مشکلات ، عملکرد و قابلیت اطمینان و بازیابی سیستم هایی که خراب هستند. این دوره نحوه انجام همه این کارها را توضیح می دهد.


آموزش Windows Endpoint Administration: Windows Client را مستقر کنید

Windows Endpoint Administration: Deploy Windows Client

سازمان‌ها ویندوز را در دستگاه‌های مختلف مستقر می‌کنند: درون محل، مبتنی بر ابر و ترکیبی. پس از استقرار، دستگاه ها باید هم به صورت محلی و هم از راه دور متصل شوند. این دوره به شما نحوه برنامه ریزی استقرار و استفاده از ابزارهای Autopilot و MDT را آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی ویندوز 10 (70-697): استقرار دسکتاپ و دستگاه را برنامه ریزی کنید

Windows 10 Configuring (70-697): Plan Desktop & Device Deployment

نحوه استقرار Windows 10 Enterprise را از طریق ابزارهای تصویربرداری، Hyper-V و Windows To Go در سازمان خود بیاموزید.


آموزش مدیریت دسک تاپ های مایکروسافت: استقرار و به روزرسانی سیستم عامل ها

Managing Microsoft Desktops: Deploying and Updating Operating Systems

سازمان ها ویندوز 10 را در دستگاه های مختلف مستقر می کنند: داخلی ، مبتنی بر ابر و ترکیبی. پس از استقرار ، دستگاه ها باید احراز هویت شوند و به روزرسانی های دوره ای را دریافت کنند. این دوره به نصب های پاک ، ارتقا install نصب ها و مدیریت به روزرسانی می پردازد.


آموزش معرفی آزمونهای Microsoft Modern Desktop Administrator MD-100 و MD-101

Introduction to Microsoft Modern Desktop Administrator MD-100 and MD-101 Exams

دو مسیر یادگیری ویندوز 10 دیدگاه های مختلفی از برنامه درسی ویندوز 10 دارند و در رئوس مطالب مختلف مایکروسافت ساخته شده اند. این دوره کوتاه مباحث موجود در هر آهنگ ، چگونگی همپوشانی آنها و تفاوت آنها را بررسی می کند.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: مدیریت دسترسی و محافظت به داده ها

Configuring Windows 10 Devices: Manage Data Access and Protection

این دوره جزئیات کاملی در مورد پیکربندی و راه اندازی ویژگی های داخلی برای مدیریت دسترسی و حفاظت داده ها ارائه می دهد.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: مدیریت به روز رسانی ها و بازیابی

Configuring Windows 10 Devices: Manage Updates and Recovery

این دوره بخشی از مجموعه پیکربندی دستگاه های ویندوز 10 است و بر مدیریت به روز رسانی و بازیابی تمرکز دارد. موضوعات عبارتند از: استفاده از خدمات به روز رسانی ویندوز، پیکربندی و مدیریت بازیابی سیستم عامل، و پیکربندی خدمات بازیابی فایل.


آموزش پیکربندی ویندوز 10 (70-697): راه اندازی آزمایشگاه

Configuring Windows 10 (70-697): Lab Setup

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری ویندوز 10، ساختن یک شبکه ماشین مجازی مانند شبکه‌ای است که برای دموهای مسیر یادگیری 70-697 ساخته شده است. این دوره دستورالعمل هایی را برای انجام این کار، همراه با نکات زیادی برای صرفه جویی در وقت و تلاش ارائه می دهد.


آموزش پیکربندی اتصال و ذخیره سازی ویندوز 10

Configuring Windows 10 Connectivity and Storage

داده ها می توانند در شبکه ها حرکت کنند یا در دستگاه های ذخیره سازی در جای خود باقی بمانند. مدیران دسکتاپ باید هر دو موقعیت را مدیریت کنند، و این چیزی است که این دوره به بررسی جزئیات پیکربندی IP، شبکه تلفن همراه، مجوزهای NTFS و OneDrive می‌پردازد.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: دسترسی از راه دور را مدیریت کنید

Configuring Windows 10 Devices: Manage Remote Access

ویندوز 10 از بسیاری از قابلیت های دسترسی از راه دور پشتیبانی می کند. این دوره دسکتاپ از راه دور، VPN ها، DirectAccess، فایل های آفلاین و سایر ویژگی های ضروری برای کاربران از راه دور، مانند گزینه های برق را توضیح می دهد.


آموزش مدیریت و نگهداری ویندوز 10

Managing and Maintaining Windows 10

پس از استقرار ویندوز 10 و پیکربندی سرویس های اصلی آن، مدیران باید سیستم عامل را برای قابلیت اطمینان، امنیت و سرعت در مدت زمان طولانی و در صورت امکان از راه حل های خودکار استفاده کنند. این دوره نحوه انجام آن را نشان می دهد.


آموزش Windows 10 Configuring (70-697): مدیریت دسترسی از راه دور

Windows 10 Configuring (70-697): Manage Remote Access

ویندوز 10 از بسیاری از قابلیت های دسترسی از راه دور پشتیبانی می کند. این دوره دسکتاپ از راه دور، VPN ها، DirectAccess، فایل های آفلاین و سایر ویژگی های ضروری برای کاربران از راه دور، مانند گزینه های برق را توضیح می دهد.


آموزش Windows 10 Configuring (70-697): مدیریت هویت

Windows 10 Configuring (70-697): Manage Identity

این دوره پنجمین دوره از یک سری نه دوره است که حوزه های هدف را در آزمون گواهینامه تنظیمات ویندوز 10 (70-697) پوشش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه و چه زمانی از انواع مختلف شناسه های ویندوز 10 استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر نصب و پیکربندی ویندوز 10 و پیکربندی دستگاه های ویندوز

Introduction to Installing and Configuring Windows 10 and Configuring Windows Devices

دو مسیر یادگیری ویندوز 10 دیدگاه های متفاوتی از برنامه درسی ویندوز 10 ارائه می دهند و بر اساس خطوط کلی مختلف مایکروسافت ساخته شده اند. در این دوره کوتاه، موضوعات هر آهنگ، نحوه همپوشانی آنها و تفاوت آنها را بررسی خواهید کرد.


آموزش پیکربندی خدمات اصلی ویندوز 10

Configuring Windows 10 Core Services

برای اینکه ویندوز 10 در یک سازمان کار کند، باید سرویس‌های اصلی را پیکربندی کنید که برنامه‌ها را اجرا می‌کنند، ذخیره‌سازی فیزیکی برای داده‌ها فراهم می‌کنند، از دسترسی به آن داده‌ها محافظت می‌کنند، همه آن‌ها را با هم شبکه می‌کنند و از راه دور مدیریت می‌کنند. این دوره نحوه انجام آن را نشان می دهد.


آموزش سخت افزار امنیتی ویندوز سرور 2016

Windows Server 2016 Security Hardening

Windows Server 2016 به اندازه اکثر سازمانها "خارج از جعبه" امن نیست. این دوره نحوه تقویت امنیت با استفاده از رمزگذاری ، به روزرسانی ها ، محدودیت های نرم افزاری ، مدیریت اعتبارنامه و مبانی امنیتی را توضیح می دهد.


آموزش Windows 10 Configuring (70-697): پیکربندی شبکه

Windows 10 Configuring (70-697): Configure Networking

از TCP/IP گرفته تا اشتراک‌گذاری فایل و چاپ، همه چیزهایی که برای شبکه‌سازی مؤثر و ایمن سیستم‌های ویندوز 10 نیاز دارید.


آموزش پیاده سازی اتصال و دسترسی از راه دور Windows Server 2016

Implementing Windows Server 2016 Connectivity and Remote Access

ویندوز سرور 2016 می تواند به عنوان روتر NAT ، سرور VPN دسترسی از راه دور ، سرور VPN سایت به سایت و سرور RADIUS عمل کند. این دوره نحوه پیکربندی هر یک از این نقش ها را توضیح و نشان می دهد.


آموزش نوشتن گزارش های فنی بهتر

Writing Better Technical Reports

گزارش های فنی نیاز به توجه به جمله ، پاراگراف و ساختار سند دارند. آنها همچنین خواستار انتخاب دقیق کلمات ، پرهیز از ابهام ، برخورد صحیح با اصطلاحات مختلف و آگاهی از مسائل سبک هستند. این دوره نشان می دهد که چگونه می توان نویسنده بهتری بود.


آموزش مبانی کامپیوتر: امنیت

Computer Fundamentals: Security

هر تکنسین کامپیوتر مشتاق باید نحوه پیاده سازی امنیت را بداند. از مفاهیم امنیتی فیزیکی و منطقی گرفته تا جزئیات پروتکل های ایمن ، حفاظت از بدافزار و احراز هویت ، در این دوره تمام جنبه های امنیت رایانه بحث می شود.


آموزش مدیریت شبکه ها با Windows Admin Center

Managing Networks with Windows Admin Center

این دوره آموزشی به شما می آموزد که چگونه با استفاده از مرکز مدیریت ویندوز جدید برای مدیریت سرورها، زیرساخت ها، ذخیره سازی، امنیت و ماشین های مجازی از مرورگر خود، ویندوز سرور 2019 و 2016 را به طور قابل اعتماد، ایمن و روان نگه دارید.


آموزش Microsoft 365 Messaging: مدیریت تنظیمات و منابع سازمانی

Microsoft 365 Messaging: Managing Organizational Settings and Resources

پیام رسانی نیاز به درک هر دو سرویس مبادله داخلی و ابری دارد. این دوره به شما جنبه‌های مربوط به پیکربندی پیام‌رسانی از جمله سرویس‌ها، صندوق‌های پستی، اشتراک‌گذاری، گروه‌ها و پیکربندی دستگاه تلفن همراه را به شما آموزش می‌دهد.


آموزش پیکربندی اتصال ویندوز 10

Configuring Windows 10 Connectivity

این دوره از هر زاویه پیکربندی شبکه ویندوز 10 را شامل می شود: پیکربندی IP و وضوح نام ، تکنیک های عیب یابی شبکه ، اتصالات بی سیم و VPN و دسترسی از راه دور از طریق کنسول ها ، خط فرمان ها و ابزارهای گرافیکی.


آموزش مدیریت دسک تاپ های مایکروسافت: خط مشی ها و نمایه ها

Managing Microsoft Desktops: Policies and Profiles

مدیریت پیکربندی در حال تغییر پارادایم از LAN محور به ابر محور است و مدیر ویندوز 10 امروز باید به هر دو ابزار قدیمی و جدید تسلط داشته باشد: مدیر پیکربندی ، Group Policy ، Azure AD و نمایه ها و خط مشی های Intune.


آموزش مدیریت دسکتاپ های مایکروسافت: استقرار و ارتقاء سیستم عامل ها

Managing Microsoft Desktops: Deploying and Upgrading Operating Systems

سازمان‌ها ویندوز را در دستگاه‌های مختلف مستقر می‌کنند: در محل، مبتنی بر ابر و ترکیبی. پس از استقرار، دستگاه ها باید هم به صورت محلی و هم از راه دور متصل شوند. این دوره به شما نحوه برنامه ریزی استقرار و استفاده از ابزارهای Autopilot و MDT را آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی خدمات اصلی ویندوز 10

Configuring Windows 10 Core Services

برای اینکه ویندوز 10 در یک سازمان کار کند، باید سرویس های اصلی را پیکربندی کنیم که برنامه ها را اجرا می کنند، ذخیره سازی فیزیکی برای داده ها فراهم می کنند، از دسترسی به آن داده ها محافظت می کنند، همه آنها را با هم شبکه می کنیم و از راه دور مدیریت می کنیم. این دوره نحوه انجام آن را نشان می دهد.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: پیکربندی شبکه

Configuring Windows 10 Devices: Configure Networking

از TCP/IP گرفته تا اشتراک‌گذاری فایل و چاپ، همه چیزهایی که برای شبکه‌سازی مؤثر و ایمن سیستم‌های ویندوز 10 نیاز دارید.


آموزش پیاده سازی Windows Server 2019 Hyper-V

Implementing Windows Server 2019 Hyper-V

Hyper-V در شبکه های مایکروسافت پایه ای برای مجازی سازی سرور ، زیرساخت دسک تاپ مجازی و شبکه های مجازی است. این دوره موارد ضروری Hyper-V را شامل می شود چه شما یک معمار IT باشید ، چه یک مهندس ، یک فناوری پشتیبانی یا یک مربی هستید.


آموزش مفاهیم مدیریت Windows Server: نقش های سرور

Windows Server Administration Concepts: Server Roles

سرورهایی که سیستم عامل های مشتری نمی توانند چه کاری انجام دهند؟ این دوره نقش های اصلی ویندوز سرور را به شما می آموزد: نحوه نصب آنها و خدمات ارائه شده آنها. این یک مرور کلی از رایج ترین نقش های سرور را ارائه می دهد.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: ذخیره سازی را پیکربندی کنید

Configuring Windows 10 Devices: Configure Storage

از دیسک های محلی گرفته تا فضای ذخیره سازی ابری، همه چیزهایی که برای پیکربندی، ایمن سازی و مدیریت فضای ذخیره سازی در سیستم های ویندوز 10 نیاز دارید.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: مدیریت هویت

Configuring Windows 10 Devices: Manage Identity

ویندوز 10 از چندین اشکال هویت کاربر پشتیبانی می کند. این دوره حساب‌های محلی، AD، Azure AD و Microsoft را توضیح می‌دهد: زمان و نحوه استفاده از آنها، و نحوه باز کردن قفل آنها با احراز هویت بیومتریک.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: دستگاه های تلفن همراه

IT Professional Fundamentals: Mobile Devices

هر تکنسین کامپیوتر مشتاق باید با دستگاه های تلفن همراه آشنا باشد. از گوشی های هوشمند گرفته تا تبلت ها و لپ تاپ ها، این دوره آموزشی چالش های سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد رایانه ها و گوشی های قابل حمل را به شما آموزش می دهد.


آموزش Windows Endpoint Administration: مدیریت برنامه ها

Windows Endpoint Administration: Manage Applications

این دوره آموزشی به شما می‌آموزد که چگونه مدیریت دستگاه تلفن همراه در Microsoft Intune برای استقرار برنامه‌ها در سیستم‌های ویندوز عالی است و چگونه مدیریت برنامه‌های تلفن همراه (MAM) به ما اجازه می‌دهد برنامه‌ها و داده‌های ایمن را با تنظیمات و سیاست‌های حفاظتی سفارشی کنیم.


آموزش مدیریت دسک تاپ های مایکروسافت: مدیریت و محافظت از دستگاه ها

Managing Microsoft Desktops: Managing and Protecting Devices

امروزه مدیریت دستگاه های ویندوز 10 به معنای استفاده از ابزارهای ابری مانند Microsoft Intune است. سرپرست ویندوز 10 امروز باید نحوه ثبت نام ، موجودی ، ایمن سازی و نظارت بر سرویس گیرنده های Intune را در کنار دسک تاپ های سنتی درک کند.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: مدیریت هویت

Configuring Windows 10 Devices: Manage Identity

ویندوز 10 از چندین اشکال هویت کاربر پشتیبانی می کند. این دوره حساب‌های محلی، AD، Azure AD و Microsoft را توضیح می‌دهد: زمان و نحوه استفاده از آنها، و نحوه باز کردن قفل آنها با احراز هویت بیومتریک.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: امنیت

IT Professional Fundamentals: Security

هر تکنسین کامپیوتر مشتاق باید بداند که چگونه امنیت را پیاده سازی کند. این دوره به شما تمام جنبه های امنیت کامپیوتر از مفاهیم امنیتی فیزیکی و منطقی گرفته تا جزئیات پروتکل های امن، حفاظت از بدافزار و احراز هویت را به شما آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: پیکربندی شبکه

Configuring Windows 10 Devices: Configure Networking

از TCP/IP گرفته تا اشتراک‌گذاری فایل و چاپ، همه چیزهایی که برای شبکه‌سازی مؤثر و ایمن سیستم‌های ویندوز 10 نیاز دارید.


آموزش Windows Endpoint Administration: Manage Identity and Compliance

Windows Endpoint Administration: Manage Identity and Compliance

سه کار بزرگ برای یک مدیر نقطه پایانی، تنظیم هویت محلی و ابری برای کاربران و گروه ها است. مدیریت احراز هویت برای آن هویت ها؛ و تنظیم معیارهای انطباق برای دسترسی ایمن به برنامه ها. این دوره هر سه مورد را بررسی می کند.


آموزش مدیریت و نگهداری ویندوز 10

Managing and Maintaining Windows 10

پس از استقرار ویندوز 10 و پیکربندی سرویس های اصلی آن، مدیران باید سیستم عامل را برای قابلیت اطمینان، امنیت و سرعت در مدت زمان طولانی و در صورت امکان از راه حل های خودکار استفاده کنند. این دوره نحوه انجام آن را نشان می دهد.


آموزش Windows 10 Configuring (70-697): مدیریت دسترسی و حفاظت از داده ها

Windows 10 Configuring (70-697): Manage Data Access and Protection

این دوره، چهارمین دوره از سری نه دوره آموزشی ویندوز 10، یکی از حوزه های هدف اصلی در آزمون گواهینامه 70-697 را پوشش می دهد. با پیکربندی و راه اندازی ویژگی هایی برای مدیریت دسترسی و حفاظت به داده ها آشنا خواهید شد.


آموزش پیاده سازی ویندوز 10

Implementing Windows 10

پس از نصب ویندوز 10، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد: پیکربندی درایورهای دستگاه، تنظیم رابط کاربری، و آماده شدن برای مدیریت سیستم عامل در شرکت. این دوره شما را برای انجام این مراحل پیاده سازی ضروری آماده می کند.


آموزش پیکربندی ویندوز 10 (70-697): ذخیره سازی را پیکربندی کنید

Windows 10 Configuring (70-697): Configure Storage

اگر می خواهید فضای ذخیره سازی را برای سازمان خود به حداکثر برسانید، باید ویندوز 10 و بسیاری از گزینه های ذخیره سازی احتمالی آن را بشناسید. از دیسک‌های محلی گرفته تا فضای ذخیره‌سازی ابری، این دوره همه چیزهایی را که برای پیکربندی، ایمن‌سازی و مدیریت فضای ذخیره‌سازی در سیستم‌های ویندوز 10 نیاز دارید، پوشش می‌دهد.


آموزش مدیریت و نگهداری ویندوز 10

Managing and Maintaining Windows 10

پس از استقرار ویندوز 10 و پیکربندی سرویس های اصلی آن، مدیران باید سیستم عامل را برای قابلیت اطمینان، امنیت و سرعت در مدت زمان طولانی و در صورت امکان از راه حل های خودکار استفاده کنند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش مقدمه ای بر مفاهیم مدیریت Windows Server

Introduction to Windows Server Administration Concepts

این مسیر یادگیری یک پایه عالی برای شکوفایی مدیران سرور ویندوز و یک راهنمای خوب برای گواهی Microsoft Associate Associate است. این مقدمه موضوع را خلاصه می کند تا بتوانید تصمیم بگیرید که به چه دوره هایی نیاز دارید.


آموزش Windows Endpoint Administration: مدیریت، نگهداری و محافظت از دستگاه ها

Windows Endpoint Administration: Manage, Maintain, and Protect Devices

امروزه مدیریت دستگاه های ویندوز 10 و 11 به معنای استفاده از ابزارهای مبتنی بر ابر مانند Microsoft Intune است. این دوره به شما نحوه ثبت نام، موجودی، پیکربندی، ایمن سازی، به روز رسانی و نظارت بر مشتریان Intune را در کنار دسکتاپ های سنتی آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: برنامه ریزی دسکتاپ و استقرار دستگاه

Configuring Windows 10 Devices: Plan Desktop and Device Deployment

نحوه استقرار Windows 10 Enterprise را از طریق ابزارهای تصویربرداری، Hyper-V و Windows To Go در سازمان خود بیاموزید.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: برنامه ریزی دسکتاپ و استقرار دستگاه

Configuring Windows 10 Devices: Plan Desktop and Device Deployment

نحوه استقرار Windows 10 Enterprise را از طریق ابزارهای تصویربرداری، Hyper-V و Windows To Go در سازمان خود بیاموزید.


آموزش پیکربندی ویندوز 10 (70-697): راه اندازی آزمایشگاه

Configuring Windows 10 (70-697): Lab Setup

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری ویندوز 10، ساختن یک شبکه ماشین مجازی مانند شبکه‌ای است که برای دموهای مسیر یادگیری 70-697 ساخته شده است. این دوره دستورالعمل هایی را برای انجام این کار، همراه با نکات زیادی برای صرفه جویی در وقت و تلاش ارائه می دهد.


آموزش مبانی کامپیوتر: دستگاه های موبایل

Computer Fundamentals: Mobile Devices

هر تکنسین کامپیوتر مشتاق باید با دستگاه های تلفن همراه آشنا باشد. از گوشی های هوشمند گرفته تا تبلت ها و لپ تاپ ها ، این دوره به بررسی چالش های سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد رایانه ها و تلفن های قابل حمل می پردازد.


آموزش مفاهیم مدیریت Windows Server: اصول و نصب

Windows Server Administration Concepts: Basics and Installation

سرورهای ویندوز موتورهایی هستند که شبکه های تجاری را هدایت می کنند. این دوره شامل نسخه های Windows Server ، نحوه نصب آنها و نحوه راه اندازی درایورهای دستگاه و سرویس های Windows است. این نقطه شروع عالی برای سرپرستان جدید سرور است.


آموزش انجام وظایف Windows 10 Post-install

Performing Windows 10 Post-installation Tasks

پس از نصب ویندوز 10 ، کارهای پیکربندی زیادی برای انجام وجود دارد: ویندوز را فعال کنید ، حساب های محلی و دامنه را تنظیم کنید ، برنامه ها را نصب کنید و دسک تاپ را شخصی سازی کنید. این دوره شما را برای انجام این کارهای ضروری پس از نصب آماده می کند.


آموزش Windows 10 Configuring (70-697): مدیریت به روز رسانی ها و بازیابی

Windows 10 Configuring (70-697): Manage Updates and Recovery

این دوره بخشی از سری تنظیمات ویندوز 10 است و بر مدیریت به روز رسانی و بازیابی تمرکز دارد و موضوعاتی مانند: خدمات به روز رسانی ویندوز، مدیریت برنامه های Windows Stores و موارد دیگر را پوشش می دهد.


آموزش مبانی کامپیوتر: سیستم عامل ها

Computer Fundamentals: Operating Systems

اگر می خواهید کامپیوترها را درک کنید ، با سیستم عامل شروع کنید: نرم افزاری که هم با سخت افزار و هم با برنامه های کاربردی ارتباط برقرار می کند. این دوره ویژگی های اصلی محبوب ترین سیستم عامل ها را معرفی می کند: ویندوز ، macOS و لینوکس.


آموزش مدیریت دستگاه های ویندوز 10 و داده ها

Managing Windows 10 Devices and Data

سه شغل بزرگ برای یک مدیر دسکتاپ مدیریت اشیاء شبکه (کاربران، گروه ها، و دستگاه ها)؛ پیکربندی سیستم های شبکه گسترده؛ و مدیریت امنیت این دوره به بررسی همه سه، از جمله جزئیات در مورد دایرکتوری فعال و آگهی Azure.


آموزش پیاده سازی ویندوز 10

Implementing Windows 10

پس از نصب ویندوز 10، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد: پیکربندی درایورهای دستگاه، تنظیم رابط کاربری، و آماده شدن برای مدیریت سیستم عامل در شرکت. این دوره شما را برای انجام این مراحل پیاده سازی ضروری آماده می کند.


آموزش پیکربندی خدمات اصلی ویندوز 10

Configuring Windows 10 Core Services

برای اینکه ویندوز 10 در یک سازمان کار کند، باید سرویس های اصلی را پیکربندی کنیم که برنامه ها را اجرا می کنند، ذخیره سازی فیزیکی برای داده ها فراهم می کنند، از دسترسی به آن داده ها محافظت می کنند، همه آنها را با هم شبکه می کنیم و از راه دور مدیریت می کنیم. این دوره نحوه انجام آن را نشان می دهد.


آموزش پیاده سازی ویندوز 10

Implementing Windows 10

پس از نصب ویندوز 10، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد: پیکربندی درایورهای دستگاه، تنظیم رابط کاربری، و آماده شدن برای مدیریت سیستم عامل در شرکت. این دوره شما را برای انجام این مراحل پیاده سازی ضروری آماده می کند.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه CompTIA A+ (220-1101 و 220-1102)

Introduction to the CompTIA A+ (220-1101 and 220-1102) Certification

گواهینامه A+ چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه می توانید آن را دریافت کنید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه نسخه 2022 متفاوت است، دو آزمون مورد نیاز را خلاصه می کند، نحوه ثبت نام را توضیح می دهد، و در مورد آنچه در هنگام شرکت در آزمون ها انتظار دارید بحث می کند.


آموزش حفظ و نظارت بر ویندوز سرور 2019

Maintaining and Monitoring Windows Server 2019

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از WSUS برای به روزرسانی ها ، ابزارهای پشتیبان گیری و بازیابی برای بازیابی بلایا و ابزارهای عملکرد برای ورود به سیستم و ردیابی ، ویندوز سرور 2019 را به طور مطمئن ، ایمن و روان اجرا کنید.


آموزش انجام وظایف پس از نصب ویندوز 10

Performing Windows 10 Post-installation Tasks

پس از نصب ویندوز 10، کارهای پیکربندی زیادی برای انجام دادن وجود دارد: فعال کردن ویندوز، راه اندازی حساب های محلی و دامنه، استقرار برنامه ها و سفارشی کردن دسکتاپ. این دوره شما را برای انجام این وظایف ضروری پس از نصب آماده می کند.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: ذخیره سازی را پیکربندی کنید

Configuring Windows 10 Devices: Configure Storage

از دیسک های محلی گرفته تا فضای ذخیره سازی ابری، همه چیزهایی که برای پیکربندی، ایمن سازی و مدیریت فضای ذخیره سازی در سیستم های ویندوز 10 نیاز دارید.


آموزش مقدمه ای بر نصب و پیکربندی ویندوز 10 و پیکربندی دستگاه های ویندوز

Introduction to Installing and Configuring Windows 10 and Configuring Windows Devices

دو مسیر یادگیری ویندوز 10 دیدگاه های متفاوتی از برنامه درسی ویندوز 10 ارائه می دهند و بر اساس خطوط کلی مختلف مایکروسافت ساخته شده اند. در این دوره کوتاه، موضوعات هر آهنگ، نحوه همپوشانی آنها و تفاوت آنها را بررسی خواهید کرد.


آموزش مدیریت دسک تاپ های مایکروسافت: برنامه ها و داده ها

Managing Microsoft Desktops: Apps and Data

مدیریت دستگاه همراه (MDM) در Microsoft Intune برای استقرار برنامه ها در سیستم های ویندوز 10 بسیار مناسب است و مدیریت برنامه کاربردی موبایل Intune به ما امکان می دهد آن برنامه ها را شخصی سازی کرده و داده های سازمانی را با پیکربندی و سیاست های محافظت ایمن کنیم.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: مدیریت به روز رسانی ها و بازیابی

Configuring Windows 10 Devices: Manage Updates and Recovery

این دوره بخشی از مجموعه پیکربندی دستگاه های ویندوز 10 است و بر مدیریت به روز رسانی و بازیابی تمرکز دارد. موضوعات عبارتند از: استفاده از خدمات به روز رسانی ویندوز، پیکربندی و مدیریت بازیابی سیستم عامل، و پیکربندی خدمات بازیابی فایل.


آموزش مقدمه ای بر آزمون Microsoft Endpoint Administrator (MD-102)

Introduction to the Microsoft Endpoint Administrator Exam (MD-102)

مسیر یادگیری Microsoft Endpoint Administrator بر اساس طرح کلی مایکروسافت برای آزمون MD-102 ساخته شده است. این دوره به شما در مورد چهار دوره در مسیر و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی دستگاه های ویندوز 10: مدیریت دسترسی و محافظت به داده ها

Configuring Windows 10 Devices: Manage Data Access and Protection

این دوره جزئیات کاملی در مورد پیکربندی و راه اندازی ویژگی های داخلی برای مدیریت دسترسی و حفاظت داده ها ارائه می دهد.


آموزش مبانی کامپیوتر: مقدمه ای در آزمون A +

Computer Fundamentals: Introduction to the A+ Exam

گواهینامه A + چیست ، چرا مهم است و چگونه می توانید آن را بدست آورید؟ این دوره درباره تفاوت نسخه 2019 بحث می کند ، دو آزمون لازم را خلاصه می کند ، نحوه ثبت نام را توضیح می دهد و درمورد انتظارات هنگام شرکت در آزمون ها بحث می کند.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: سیستم های عامل

IT Professional Fundamentals: Operating Systems

اگر می‌خواهید رایانه‌ها را درک کنید، با سیستم‌های عامل شروع کنید: نرم‌افزاری که هم با سخت‌افزار و هم با برنامه‌های کاربردی ارتباط برقرار می‌کند. این دوره ویژگی های کلیدی محبوب ترین سیستم عامل ها: ویندوز، macOS و لینوکس را به شما آموزش می دهد.


آموزش حفظ ویندوز 10

Maintaining Windows 10

کارکرد صحیح ویندوز 10 کار ساده ای نیست: نیازمند بازیابی سیستم هایی است که دچار مشکل می شوند، مدیریت به روز رسانی ها و کانال های سرویس دهی، نظارت بر مشکلات، عملکرد و قابلیت اطمینان. و اتصال به سیستم ها در سراسر شبکه.