Michael Bailey

مایکل بیلی مدیر InfoJolt Ltd است ، و خدمات توسعه نرم افزار را در اطراف آکسفورد ، انگلستان ارائه می دهد. سابقه وی در حال توسعه با C # و پشته فناوری Microsoft ، استقرار در Amazon Web Services است. در صورت امکان او معتقد است که داده های لازم برای تصمیم گیری در مورد توسعه را به دست می آورد و از آنها برای تسریع در دستیابی به اهداف تجاری استفاده می کند. اوقات فراغت خود را صرف انجام کارهای DIY یا چسبیدن به صخره های صورت در مسیرهای صخره نوردی می کند و این س whetherال را می کند که آیا تصمیمات خوبی برای زندگی می گیرد؟
دوره های این مدرس:

آموزش اداره TeamCity

TeamCity Administration

TeamCity یک سرور ادغام مداوم به طور گسترده از JetBrains استفاده می شود. این دوره ضمن تطابق با بهترین روش ها ، همه مواردی را که باید برای اداره محیط TeamCity بدانید به شما آموزش می دهد.


آموزش طراحی و اجرای اولین تست AB

Designing and Executing Your First AB Test

این دوره به شما می آموزد که چگونه اولین آزمون AB خود را با موفقیت اجرا کنید.


آموزش استقرار برنامه ها با TeamCity

Deploying Applications with TeamCity

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از TeamCity برای استقرار برنامه ها با خط لوله تحویل مداوم خودکار استفاده کنید.


آموزش شروع کار با TeamCity

Getting Started with TeamCity

این دوره به شما هر آنچه را که باید در مورد TeamCity بدانید برای شروع یکپارچه سازی مداوم و شروع خودکارسازی ساخت های خود به شما می آموزد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه TeamCity را قبل از پیکربندی بیلدها برای جاوا و دات نت نصب کنید.


آموزش حفظ کیفیت کد با TeamCity

Maintaining Code Quality with TeamCity

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از TeamCity برای اجرای خودکار تست واحد و اجرای تجزیه و تحلیل کد استاتیک ، کد برنامه قابل نگهداری با کیفیت بالا را در سراسر تیم خود اعمال کنید.