Bobby Rogers

بابی ای راجرز یک مهندس امنیت اطلاعات است که به عنوان پیمانکار آژانس های وزارت دفاع کار می کند و به امنیت ، تأیید و اعتبار سیستم های اطلاعاتی آنها کمک می کند. وظایف وی شامل مهندسی امنیت سیستم اطلاعات ، مدیریت ریسک و اقدامات صدور گواهینامه و اعتبارسنجی است. وی پس از 21 سال در نیروی هوایی ایالات متحده بازنشسته شد و به عنوان مهندس و مربی امنیت شبکه مشغول به کار شد و امنیت شبکه ها را در سراسر جهان فراهم کرده است. بابی دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه اطمینان اطلاعات است و در حال اخذ مدرک دکترای امنیت سایبری از دانشگاه فناوری Capitol در مریلند است. بسیاری از گواهینامه های وی شامل CISSP-ISSEP ، CEH و MCSE: Security و همچنین گواهینامه های CompTIA A + ، Network + ، Security + و Mobility + می باشد.
دوره های این مدرس:

آموزش اجرای چارچوب NIST برای بهبود امنیت سایبری زیرساخت های حیاتی در سازمان شما

Implementing the NIST Framework for Improving Critical Infrastructure Cybersecurity in Your Organization

مدیریت امنیت سایبری در سازمانهای امروزی بسیار حیاتی است. این دوره به شما مهارت های پیشرفته ای را می دهد که برای استفاده از NIST’s Cybersecurity Framework (CSF) برای مدیریت تلاش های امنیت سایبری در سازمان خود نیاز دارید.


آموزش مدیریت امنیت: تصویر بزرگ

Security Management: The Big Picture

مدیریت امنیت هسته اصلی محافظت از دارایی های فناوری اطلاعات است. در این دوره ، شما اصول برنامه های مدیریت امنیت موثر ، از جمله سازماندهی یک برنامه ، مدیریت ریسک و انعطاف پذیری سازمانی را یاد خواهید گرفت.


آموزش آماده سازی برای مدیریت ریسک امنیت و حریم خصوصی با چارچوب مدیریت ریسک NIST

Preparing to Manage Security and Privacy Risk with NIST's Risk Management Framework

مدیریت ریسک یکی از عناصر مهم امنیت و انطباق در زیرساخت های فناوری اطلاعات امروز است. این دوره مهارت های پیشرفته ای را که شما برای مدیریت موثر ریسک سایبری ، امنیت و انطباق با حاکمیت با استفاده از RMF نیاز دارید ، نشان می دهد.


آموزش ملاحظات قانونی و اخلاقی پزشکی قانونی دیجیتال

Legal and Ethical Considerations for Digital Forensics

تحقیقات قانونی پزشکی قانونی دیجیتال در دنیای امروز جرایم اینترنتی بسیار مهم است. این دوره به شما دانش انتقادی لازم برای درک مفاهیم حقوقی و اخلاقی مربوط به تحقیقات پزشکی قانونی دیجیتال را می دهد.


آموزش اجرای چارچوب مدیریت ریسک NIST (RMF)

Implementing NIST's Risk Management Framework (RMF)

چالش های موجود در فناوری اطلاعات امروزه شامل ایجاد توازن بین امنیت ، عملکرد ، ریسک و انطباق ، همه با منابع محدود است. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه NIST Risk Management Framework می تواند با ارائه یک فرایند رسمی به شما در انجام همه این کارها کمک کند.


آموزش پیاده سازی و اجرای مدیریت ریسک با ISACA’s Risk IT Framework

Implementing and Performing Risk Management with ISACA’s Risk IT Framework

مدیریت ریسک در سازمانهای امروزی یک مهارت بسیار حیاتی است. این دوره مهارت های پیشرفته ای را که برای آماده سازی سازمان خود برای مدیریت موثر ریسک با استفاده از چارچوب IT خطر ISACA نیاز دارید ، نشان می دهد.


آموزش اجرای تجارت امنیت اطلاعات

Running the Business of Information Security

امنیت فقط حفاظت از دارایی ها ، مدیریت ریسک و اطمینان از انطباق نیست. این نیز یک فرآیند تجاری است. این دوره دانش پیشرفته ای را برای مدیریت موثر تجارت امنیت به شما می دهد.


آموزش مدیر امنیت اطلاعات: مدیریت ریسک اطلاعات

Information Security Manager: Information Risk Management

مدیریت ریسک کلیدی برای اطمینان از دارایی اطلاعاتی است که از میزان حفاظت مناسب برخوردار هستند. در این دوره خواهید آموخت که چگونه مدیریت ریسک مستقیماً بر امنیت و سازمان تأثیر می گذارد.


آموزش چارچوب امنیتی: NIST RMF

Security Framework: NIST RMF

در این دوره آموزشی، پایه‌هایی را خواهید آموخت که چگونه چارچوب مدیریت ریسک NIST می‌تواند به شما در حفاظت از داده‌ها، در تعادل امنیت، عملکرد، انطباق و منابع رقیب کمک کند.


آموزش مدیر امنیت اطلاعات: مدیریت حوادث امنیت اطلاعات

Information Security Manager: Information Security Incident Management

تکنسین های آموزش حادثه دیده آموزش دیده منبعی هستند که می توانند از بین رفتن داده های سازمان جلوگیری کنند. این دوره به شما مهارت و دانش لازم برای مدیریت موثر پاسخ حوادث و محافظت از سیستم ها و داده های شما را می دهد.


آموزش مهندسی تخصصی: امکانات بهداشتی و درمانی

Specialized Engineering: Healthcare Facilities

معماری امنیتی برای تأسیسات مراقبت های بهداشتی باید به دقت طراحی شود. این دوره به شما مهارت های لازم برای به کارگیری اصول مهندسی امنیت در طراحی کنترل هایی را که از اطلاعات مراقبت های بهداشتی و حریم خصوصی محافظت می کند، آموزش می دهد.


آموزش مدیر امنیت اطلاعات: مدیریت برنامه امنیت اطلاعات

Information Security Manager: Information Security Program Management

مدیریت امنیت اطلاعات از سیستم ها و داده ها محافظت می کند. در این دوره ، خواهید آموخت که چگونه مدیریت امنیت اطلاعات به طور مستقیم از داده ها ، در تعادل امنیت ، عملکرد ، انطباق و منابع رقابتی ، محافظت می کند.


آموزش کنترل های امنیتی: کنترل های CIS

Security Controls: CIS Controls

کنترل‌های مرکز امنیت اینترنت (CIS) برای محافظت از محرمانه بودن، یکپارچگی و در دسترس بودن داده‌های حساس حیاتی است. این دوره به شما دانش اساسی مورد نیاز برای درک چگونگی امنیت CIS را آموزش می دهد.


آموزش مجوز مدل بلوغ امنیت سایبری (CMMC): نگاه اول

Cybersecurity Maturity Model Certification (CMMC): First Look

دولت ایالات متحده الزامات جدیدی را به پیمانکارانی که اطلاعات طبقه بندی نشده کنترل شده را پردازش می کنند ، اعمال کرده است. این دوره به شما دانش انتقادی مورد نیاز برای درک و اجرای گواهینامه مدل بلوغ امنیت سایبری (CMMC) را می آموزد.


آموزش مدیر امنیت اطلاعات: حاکمیت امنیت اطلاعات

Information Security Manager: Information Security Governance

حاکمیت نیروی محرکه در مدیریت یک برنامه امنیت اطلاعات و محافظت از دارایی های فناوری اطلاعات است. در این دوره خواهید آموخت که چگونه حکومت مستقیماً بر مدیریت امنیت ، استراتژی ، انطباق و سازمان تأثیر می گذارد.


آموزش حاکمیت اطلاعات: HIPAA

Information Governance: HIPAA

صنعت مراقبت های بهداشتی متحمل نقض فاجعه بار بسیاری از داده های بیماران شده است. این دوره به شما دانش حیاتی مورد نیاز برای درک امنیت اطلاعات مراقبت های بهداشتی و مفاهیم حریم خصوصی، شیوه ها و مقررات را آموزش می دهد.


آموزش انطباق امنیتی: CMMC

Security Compliance: CMMC

وزارت دفاع الزامات جدیدی را برای پیمانکارانی که اطلاعات طبقه بندی نشده کنترل شده را پردازش می کنند، وضع کرده است. این دوره دانش مهمی را که برای درک گواهینامه مدل بلوغ امنیت سایبری (CMMC) نیاز دارید به شما می دهد.