Stacia Misner Varga

Stacia Misner Varga یک مشاور ، مربی ، نویسنده ، مربی ، BI Partner برای SQLSkills و مدیر بازرسی داده است. حرفه وی بیش از 25 سال با تمرکز بر بهبود شیوه های کسب و کار از طریق فن آوری ادامه دارد. از سال 2000 ، او خدمات مشاوره و آموزش فن آوری های هوش تجاری مایکروسافت را ارائه می دهد. علاوه بر این ، او نویسنده یا نویسنده مشترک بسیاری از کتابها است که اجزای مختلف پایگاه داده Microsoft SQL Server و بستر هوش تجاری را پوشش می دهد و مقالات برجسته ای را برای SQL Server Magazine و TechNet Magazine نوشته است. Stacia سخنران مکرر اجلاس PASS ، کنفرانسهای IT/Dev Connections و رویدادهای مختلف SQL Saturday و Microsoft در سراسر جهان است.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی داده ها در Power BI

Modeling Data in Power BI

بیاموزید که چگونه با استفاده از تحولات Power BI برای ترکیب ، تغییر شکل ، پاک سازی و تقویت این داده ها ، داده هایی را که از منابع مختلف می آیند و به روش های مختلفی ساختار می یابند ، مدلی ایجاد کنید که از گزارش و تجزیه و تحلیل پشتیبانی می کند.


آموزش خدمات گزارش گزارش سرور گزارش

Reporting Services Report Server Administration

این دوره ویژه مدیران سرور است که مسئول نگهداری سرویس های گزارشگری و توسعه دهندگان گزارش هستند که باید نحوه مدیریت گزارشات را بر روی سرور گزارش درک کنند.


آموزش امنیت راه حل های گزارش SSRS

Securing SSRS Reporting Solutions

SSRS از معماری امنیتی مبتنی بر نقش برای کارهای اداری و دسترسی به موارد منتشر شده در سرور گزارش استفاده می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از همه ویژگی های امنیتی SSRS برای سرور گزارش حالت بومی استفاده کنید.


آموزش شروع کار با R در Microsoft Data Platform

Getting Started with R in the Microsoft Data Platform

R یک زبان محبوب برای تجزیه و تحلیل آماری و تجسم است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه بسته های R را بر روی SQL Server نصب کنید ، از توابع توزیع R مایکروسافت استفاده کنید و بسته های R را با استفاده از گزینه های مختلف بستر داده اجرا کنید.


آموزش خدمات ادغام پیشرفته

Advanced Integration Services

این دوره نحوه کار با بسته های Integration Services را در متن پروژه توسعه انبار داده برای انجام عملیات استخراج ، تبدیل و بارگیری آموزش می دهد.


آموزش مباحث پیشرفته گزارش خدمات

Reporting Services Advanced Topics

این دوره برای توسعه دهندگان گزارش است که تجربه تهیه گزارش با خدمات گزارشگری را دارند. این روشهای پیشرفته کار با تجسم داده ها ، خدمات تجزیه و تحلیل به عنوان منبع داده و توابع سفارشی را توضیح می دهد.


آموزش طراحی راه حل های یکپارچه سازی SSIS

Designing SSIS Integration Solutions

SQL Server Integration Services (SSIS) یک ویژگی انعطاف پذیر در SQL Server است که از کارهای مقیاس پذیر ، با کارایی بالا برای استخراج ، تبدیل و بارگذاری (ETL) پشتیبانی می کند. این دوره بهترین روش ها را برای طراحی راه حل SSIS ETL به شما می آموزد.


آموزش تنظیم مدل های SSAS

Tuning SSAS Models

این دوره ابزارها و تکنیک هایی را برای تشخیص اینکه چرا پرسشهای چند بعدی و جدولی ممکن است به کندی انجام شوند را توضیح می دهد و اقداماتی را که می توانید برای بهبود عملکرد جستجو انجام دهید نشان می دهد.


آموزش مبانی خدمات تجزیه و تحلیل

Analysis Services Fundamentals

این دوره برای توسعه دهندگان هوش تجاری و متخصصان پایگاه داده است که مسئول تهیه داده ها برای تجزیه و تحلیل چند بعدی هستند و تجربه قبلی با خدمات تجزیه و تحلیل را در نظر نمی گیرند


آموزش شروع کار با Power BI

Getting Started with Power BI

این دوره مهارت های اساسی مورد نیاز برای استفاده از Power BI برای به دست آوردن و تبدیل داده ها، بهبود داده ها برای تجزیه و تحلیل، و تولید گزارش ها و داشبورد را به شما می آموزد.


آموزش مبانی خدمات یکپارچه سازی قسمت 2

Integration Services Fundamentals Part 2

این دوره برای توسعه دهندگان هوش تجاری و متخصصان پایگاه داده است که مسئولیت جابجایی، دستکاری و یکپارچه سازی داده ها را بر عهده دارند و تکمیل دوره مقدماتی خدمات یکپارچه سازی قسمت 1 را فرض می کند.


آموزش گسترش دامنه قدرت BI

Broadening the Reach of Power BI

این دوره به شما مهارت های اساسی برای ادغام محتوای Power BI در محیط های پشتیبانی شده مانند وب سایت ها، شیرپوینت آنلاین، تیم های مایکروسافت و ایجاد برنامه های قالب Power BI را می آموزد.


آموزش شروع کار با Power BI

Getting Started with Power BI

این دوره مهارت های اساسی مورد نیاز برای استفاده از Power BI برای به دست آوردن و تبدیل داده ها ، افزایش داده ها برای تجزیه و تحلیل و تولید گزارش ها و داشبورد را به شما می آموزد.


آموزش ساخت اولین گزارش BI قدرت خود

Building Your First Power BI Report

این دوره شما را با ویژگی های اصلی Power BI برای بارگذاری و ساختاردهی داده ها و ساخت یک گزارش ساده آشنا می کند. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه کار خود را در سرویس Power BI در فضای ابری منتشر کنید و از عناصر گزارش برای ساخت داشبورد استفاده کنید.


آموزش خدمات یکپارچه سازی پیشرفته - قسمت 2

Advanced Integration Services - Part 2

این دوره به شما می آموزد که چگونه بسته های خدمات یکپارچه سازی ، مدیریت و مدیریت انواع خاصی از عملیات استخراج ، تبدیل و بارگذاری انبار داده را ایجاد ، استقرار و ایمن کنید.


آموزش بلوک های ساختمان Biml

Building Blocks of Biml

این دوره به توسعه دهندگان SQL Server Integration Services (SSIS) آموزش می دهد که چگونه بسته هایی را برای انجام عملیات استخراج-تبدیل-بار (ETL) برای یک انبار داده با استفاده از زبان نشانه گذاری Business Intelligence (Biml) به عنوان جایگزین ...


آموزش ساخت مدل های چند بعدی در SSAS

Building Multidimensional Models in SSAS

این دوره شما را با ایجاد مراحل لازم برای ایجاد یک مدل چند بعدی هدایت می کند ، مفاهیم اساسی منحصر به فرد برای پردازش تحلیلی آنلاین را توضیح می دهد و به شما نحوه مدیریت ذخیره داده ها و به روزرسانی های مدل را به صورت مداوم نشان می دهد.


آموزش مبانی توسعه گزارش خدمات گزارشگری - قسمت 1

Reporting Services Report Development Fundamentals - Part 1

این دوره برای توسعه دهندگان گزارشی است که تازه به خدمات گزارش دهی می پردازند. این محیط توسعه و نحوه شروع ساخت گزارش های انعطاف پذیر را توضیح می دهد.


آموزش مبانی خدمات یکپارچه سازی قسمت 1

Integration Services Fundamentals Part 1

این دوره برای توسعه دهندگان اطلاعات تجاری و متخصصان پایگاه داده مسئول حرکت ، دستکاری و ادغام داده ها است. برای درک بهتر آنچه می تواند برای شما انجام دهد ، به یک تصویر بزرگ از خدمات ادغام می پردازید.


آموزش مبانی MDX

MDX Fundamentals

این دوره با تبیین مفاهیم کلیدی ، معرفی توابع معمول استفاده شده و نشان دادن نمونه هایی از پرس و جوهای MDX ، مقدمه ای بر MDX ارائه می دهد.


آموزش خدمات گزارش مبانی توسعه گزارش - بخش 2

Reporting Services Report Development Fundamentals -Part 2

این دوره ویژه برنامه نویسان گزارش است که در سرویس های گزارشگری تازه وارد شده اند و نحوه کار با نمودارها ، نقشه ها ، صفحه بندی و ویژگی های تعاملی را توضیح می دهد.


آموزش اصول خدمات یکپارچه سازی

Integration Services Fundamentals

این دوره برای توسعه دهندگان هوش تجاری و متخصصان پایگاه داده است که مسئولیت انتقال ، دستکاری و تلفیق داده ها را دارند و تجربه قبلی با خدمات یکپارچه سازی را در نظر نمی گیرد.


آموزش امنیت مدلهای SSAS

Securing SSAS Models

این دوره معماری امنیتی مبتنی بر نقش مدل های چند بعدی و جدولی را در SQL Server Analysis Services توضیح می دهد. شما می آموزید که چگونه برای دسترسی محدود کننده مشروط به دسترسی کاربر یا مدیریت و امنیت دفاعی پیکربندی کنید.


آموزش خدمات تجزیه و تحلیل پیشرفته

Advanced Analysis Services

این دوره برای توسعه دهندگان هوش تجاری و متخصصان پایگاه داده است که می دانند چگونه می توانند یک راه حل اساسی خدمات تجزیه و تحلیل را توسعه و استقرار دهند و نیاز به یادگیری مفاهیم پیشرفته طراحی ، استقرار و امنیت دارند.


آموزش موارد جدید در SQL Server 2016 Integration Services

What's New in SQL Server 2016 Integration Services

SQL Server 2016 Integration Services شامل بسیاری از ویژگی های جدید است. این دوره با جزئیات بیشتر از Books Online ، به بررسی همه این ویژگی های جدید می پردازد تا به شما کمک کند سریعتر از آنها استفاده کنید.