Catalin Tudose

من در پیتستی ، رومانی متولد شدم و در رشته کامپیوتر در بخارست تحصیل کردم و در سال 1997 فارغ التحصیل شدم و در سال 2006 دکترای خود را با تز "پایگاه داده های مکانی برای بازسازی امداد" دریافت کردم. من در دانشگاه "Politehnica" دوره های Bucuresti و حوزه های علمیه در مورد تجزیه و تحلیل الگوریتم ها ، گرافیک کامپیوتر ، طراحی منطق و طراحی پایگاه داده تدریس کرده ام. من در صنعت توسعه نرم افزار مشارکت داشته ام ، از اواخر دهه 90 کار می کردم و از اوایل سال 2000 روی فناوری های جاوا و جاوا تمرکز داشتم. در حال حاضر در حال توسعه/توسعه دوره های جاوا و وب در داخل شرکت Luxoft هستم.
دوره های این مدرس:

آموزش مهاجرت از JUnit 4 به JUnit 5 Test Platform

Migrating from the JUnit 4 to the JUnit 5 Testing Platform

این دوره اصول و عملکرد انتقال آزمایشات یک برنامه جاوا از JUnit 4 به JUnit 5 را بررسی می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید مهاجرت را به صورت سیستماتیک و سازمان یافته انجام دهید ، و تمام سطوح آزمون را پوشش می دهد.


آموزش ماندگاری جاوا با مبانی Hibernate

Java Persistence with Hibernate Fundamentals

این دوره اصول و عملکرد توسعه برنامه های پایگاه داده جاوا را با کمک چارچوب Hibernate بررسی می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های کارآمدی را که از طریق کد جاوا به پایگاه داده دسترسی دارند ، بنویسید.


آموزش داده های بهار 2022: تصویر بزرگ

Spring Data 2022: The Big Picture

این دوره به شما اصول Spring Data و توسعه برنامه های کاربردی برای تعامل با پایگاه های داده با استفاده از Spring Data را آموزش می دهد. این یک نمای کلی در سطح بالا از Spring Data، قابلیت‌های اصلی، موارد استفاده و پروژه‌های فرعی ارائه می‌کند.


آموزش مبانی داده های بهار 2022

Spring Data 2022 Fundamentals

این دوره اصول و تمرین توسعه برنامه های کاربردی برای تعامل با پایگاه های داده با استفاده از Spring Data را به شما آموزش می دهد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کد کارآمد بنویسید که به پایگاه های داده از برنامه های جاوا دسترسی دارد.


آموزش جاوا: مبانی BDD

Java: BDD Fundamentals

این دوره اصول ، عملکرد و مزایای توسعه رفتار را ارائه می دهد. این به توسعه دهندگان جاوا کمک می کند تا اصول BDD را درک کرده و آنها را با Cucumber و JBehave اعمال کنند و ارتباط بین BDD و عمل Agile را ایجاد می کند.


آموزش TDD با JUnit 5

TDD with JUnit 5

توسعه آزمایش محور یک رویکرد تکاملی برای توسعه است. این دوره مزایای توسعه تست محور و نحوه پیاده سازی JUnit 5 را در برنامه های خود نشان می دهد.


آموزش چارچوب بهار: برنامه نویسی جنبه محور با Spring AOP

Spring Framework: Aspect Oriented Programming with Spring AOP

این دوره اصول ، عملکرد و مزایای برنامه نویسی Aspect Oriented را با Spring AOP بررسی می کند. این به توسعه دهندگان جاوا کمک می کند تا اصول Spring AOP را درک کرده و از ویژگی های مقطعی و معرفی Spring AOP استفاده کنند.


آموزش پیاده سازی استراتژی تست هرم در جاوا

Implementing a Test Pyramid Strategy in Java

این دوره یکی از شایع ترین شرایط در توسعه پروژه های معاصر را دنبال می کند: ساخت یک برنامه آزمایش شده در تمام سطوح. شما قادر خواهید بود بیشتر آزمایشات دستی قبلی را جایگزین کرده و برنامه های قوی و ایمنی ایجاد کنید.


آموزش Hibernate Fundamentals

Hibernate Fundamentals

این دوره به بررسی اصول و تمرین توسعه برنامه های جاوا برای دسترسی به پایگاه داده های رابطه ای با کمک Hibernate می پردازد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کد کارآمد بنویسید که به پایگاه های داده از برنامه های جاوا دسترسی دارد، نحوه مدیریت نگاشت شی رابطه ای، نحوه کار با تراکنش ها و نحوه تعامل با پایگاه های داده با استفاده از JPQL و Criteria API.


آموزش ماندگاری در جاکارتا EE 10 با Hibernate

Persistence in Jakarta EE 10 with Hibernate

این دوره به بررسی اصول و تمرین توسعه برنامه های Jakarta EE 10 برای دسترسی به پایگاه داده های رابطه ای با کمک Hibernate می پردازد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کد کارآمدی را بنویسید که به پایگاه های داده از جاوا دسترسی دارد...


آموزش ساخت خدمات RESTful با استفاده از Spring Data REST 4

Building RESTful Services Using Spring Data REST 4

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کد جاوا کارآمد بنویسید و اصول و شیوه های ساخت برنامه های RESTful با استفاده از Spring Data REST را بررسی می کند.