Chris Behrens

Chris B. Behrens نویسنده ، سخنران و توسعه دهنده نرم افزار ، متخصص در DevOps است. وی بیش از بیست سال است که توسعه دهنده و معمار است و با تمرکز بر شرکت های کوچک تا متوسط و تغییرات توسعه ای که با آنها روبرو است. او بر روی عطر و طعم خود از توسعه مبتنی بر ترس تمرکز دارد ، به موجب آن یک توسعه دهنده وظایف آنها را به ترتیب پایین تر از اضطراب و نحوه مقابله با آنها با این ترتیب درجه بندی می کند. مهمترین این فرایندهای ایجادکننده اضطراب ، استقرار نرم افزار است ، موضوعی که بهرنس روی آن تمرکز دارد. او با همسر و فرزندانش در Kennedale ، TX زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ASP.NET Core 2 Razor Playbook

ASP.NET Core 2 Razor Playbook

هنگامی که اصول Razor را دانستید ، به یک کتاب راهنمای تاکتیکی احتیاج دارید که به شما نشان دهد چگونه می توانید آنچه را که می دانید در مشکلات به کار بگیرید و مجموعه ابزارهای خود را افزایش دهید - هدف این دوره این است که به شما ارائه دهد.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: برنامه ریزی استراتژی های محیط استقرار

Microsoft DevOps Solutions: Planning Deployment Environment Strategies

انواع مختلف ریسک استقرار ، استراتژی های مختلفی را برای آزادسازی ضروری می دانند. این دوره به شما می آموزد که کدام ابزار با کدام مشکل همراه است و چگونه از آنها به طور موثر استفاده کنید.


آموزش خودکارسازی جنکینز با Groovy

Automating Jenkins with Groovy

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه وظایف و سایر برنامه های کاربردی مفید را با استفاده از زبان اتوماسیون برتر جنکینز، Groovy، خودکار کنید.


آموزش تعیین الزامات استقرار در Microsoft Azure

Specifying Deployment Requirements in Microsoft Azure

دریافت کد خود برای Azure اولین قدم در دستیابی برنامه ها به مقدار در ابر است. ما در گزینه تعیین نیازهای استقرار در Microsoft Azure به تمام گزینه های شما خواهیم پرداخت.


آموزش BDD با pytest-bdd و Python

BDD with pytest-bdd and Python

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کد پایتون خود را با الزامات کیفیت فوق العاده بالا که با تکنیک های BDD توسعه یافته است، هدایت کنید.


آموزش ICAgile (ICP-TST): نمای کلی

ICAgile (ICP-TST): Overview

این مقدمه ای بر گواهینامه IC-Agile Test است. این دوره به شما خطوط کلی از آنچه می توانید در تست ICAgile انتظار داشته باشید را آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی محیط استقرار در Microsoft Azure

Configuring a Deployment Environment in Microsoft Azure

برای پیشبرد کیفیت استقرار خود ، به محیط های مختلفی برای آزمایش ، اعتبار سنجی داده و تولید نیاز خواهید داشت - ما در پیکربندی یک محیط استقرار در Microsoft Azure به آن می پردازیم.


آموزش جمع آوری اطلاعات در مورد معماری سازمانی موجود در Microsoft Azure

Gathering Information About Existing Enterprise Architecture in Microsoft Azure

بنگاه های اقتصادی فرهنگ های خرد خاص خود با تعاملات پیچیده خود با مردم ، فناوری ، پول و قانون هستند. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه پروژه خود را برای موفقیت در شرکت خود بهینه کنید.


آموزش استقرار پایگاه داده با اختاپوس

Deploying Databases with Octopus

استقرار پایگاه داده معمولاً آخرین چیزی است که با استقرار خودکار می شود. استقرار پایگاه های داده چالش های منحصر به فردی را به وجود می آورد و این دوره با مثالهایی کاربردی از استقرار پایگاه داده پیچیده ، دوره شما را به سمت استقرار پایگاه داده ترسیم می کند.


آموزش DevOps با Github و Azure: پیاده سازی مدیریت بسته با GitHub

DevOps with Github and Azure: Implementing Package Management with GitHub

مدیریت بسته ها یک مشکل اساسی در توسعه نرم افزار مدرن است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید وابستگی های بسته خود را با استفاده از بسته های GitHub ، ارائه مخزن مصنوعات GitHub ، کنترل کنید.


آموزش jQuery 3: The Big Picture

jQuery 3: The Big Picture

jQuery یکی از فریم ورک‌های اصلی برجسته سمت کلاینت بود. این دوره به شما می آموزد که چرا هنوز مرتبط است و چگونه می توانید آن را برای شما کارساز کنید.


آموزش شروع کار با D3

Getting Started with D3

این دوره به شما می آموزد که چگونه از D3 برای رام کردن داده های خود استفاده کنید و چگونه از ابزارهای مختلف تجسم داده برای برقراری ارتباط با کاربران خود استفاده کنید.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: برقراری ارتباط و همکاری با سهامداران

Microsoft DevOps Solutions: Communicating and Collaborating with Stakeholders

این دوره به شما می آموزد که چگونه می توان بین عناصر ردیابی کرد و چگونه این ارتباطات را ، هم انسانی و هم فناوری ایجاد کرد.


آموزش استفاده از Microsoft Tye با Microservices

Using Microsoft Tye with Microservices

Microsoft Tye روش جدیدی برای کار با Microservices، کانتینرها و استقرار است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Tye برای ساده کردن پیکربندی، مدیریت کانتینر و استقرار خود استفاده کنید.


آموزش TypeScript 5 Crash Course برای توسعه دهندگان جاوا اسکریپت

TypeScript 5 Crash Course for JavaScript Developers

TypeScript یک ابزار عالی برای معرفی کمی رسمی و ساختار به جاوا اسکریپت شما است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه امروز با TypeScript راه اندازی و اجرا کنید.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: طراحی اتوماسیون ساخت

Microsoft DevOps Solutions: Designing Build Automation

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه قطعات و برنامه های متفاوتی را که فرآیند شما را تشکیل می دهند ، بگیرید و آنها را با یکدیگر کار کنید.


آموزش ارتقا و مقیاس بندی فرآیندهای DevOps

Upgrading and Scaling DevOps Processes

هر شرکتی در مسیر بلوغ DevOps در نقطه متفاوتی قرار دارد. این دوره به شما توقف های مختلف در طول مسیر را می آموزد و مسیر پیش رو را از هر کجا که در خط زمانی هستید نشان می دهد.


آموزش اتوماسیون جنکینز با Groovy

Automating Jenkins with Groovy

هیچ توسعه دهنده ای نمی خواهد در کار خود راکد بماند ، به خصوص وقتی که سعی در پیشرفت دارد! این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از زبان برتر اتوماسیون جنکینز ، Groovy ، وظایف و سایر برنامه های مفید را خودکار کنید.


آموزش مبانی DevOps: توسعه مبتنی بر آزمایش

DevOps Foundations: Test-driven Development

توسعه نرم افزار فرآیند ایجاد دانش است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از توسعه آزمایش محور برای ایجاد دانش به طور موثر استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure DevOps Engineer: Monitoring Code Quality

Microsoft Azure DevOps Engineer: Monitoring Code Quality

در این دوره آموزشی، شما قصد دارید به معنای واقعی Code Quality، نحوه اندازه‌گیری آن و خودکارسازی آن اندازه‌گیری در یک ساخت نگاه کنید. شما به تجزیه و تحلیل کد خود، نحوه درک نتایج و نحوه بازگرداندن آن به فرآیند خود نگاه خواهید کرد.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: ارتباطات خودکار

Microsoft DevOps Solutions: Automating Communication

این دوره به شما استراتژیها و روشهای موثر DevOps را آموزش می دهد تا مطمئن شوید پیام درست در زمان مناسب به افراد مناسب منتقل می شود.


آموزش ساخت سیستم های قابل اعتماد با SQL Server

Build Reliable Systems with SQL Server

تراکنش ها و رسیدگی به خطاها عالی هستند، اما برخی از آنها را دارند مشکلاتی که دانستن آنها کمک می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برای ساختن سیستم خود با تراکنش ها و مدیریت خطا کار کنید کارآمد، با عملکرد خوب و قابل مشاهده است.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: پیاده سازی ، نگهداری و استاندارد سازی استراتژی های ساخت

Microsoft DevOps Solutions: Implementing, Maintaining, and Standardizing Build Strategies

اجرای خطوط لوله ساخت اولین قدم در مسیر رسیدن به بلوغ DevOps است. این دوره به شما استراتژی های موثری برای ساخت و کار با خطوط لوله ساختگی برای خودکار کردن کار شما می آموزد.


آموزش ICAgile (ICP-TST): شروع به کار

ICAgile (ICP-TST): Getting Started

شما می دانید که باید آزمایش کنید، اما مطمئن نیستید که چگونه. این دوره اصول اولیه و ماهیت تست نرم افزار را به شما آموزش می دهد تا شروع کنید.


آموزش استفاده از IIS به عنوان توسعه دهنده

Using IIS as a Developer

IIS ستون فقرات توسعه برنامه در پشته مایکروسافت است. این دوره به شما می آموزد که IIS چیست ، چگونه کار می کند و چگونه می توان به طور موثر با آن کار کرد.


آموزش ICAgile (ICP-FDO): عملیات

ICAgile (ICP-FDO): Operations

Agile فقط برای توسعه نرم افزار نیست. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از اصول Agile برای مدیریت پایگاه داده و زیرساخت خود نیز استفاده کنید.


آموزش ICAgile (ICP-TST): تکنیک های تست

ICAgile (ICP-TST): Testing Techniques

Agile ماهیت آزمایش را تغییر می دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه تغییر می کند و چگونه تست چابک را در سازمان خود ادغام کنید.


آموزش شروع کار با Octopus Deploy

Getting Started with Octopus Deploy

استقرار دستی مستعد خطا، دردناک و مشکل ساز است. چیزی که شما نیاز دارید راهی برای مدل‌سازی محیط‌ها و اسکریپت‌سازی استقرارهایتان است – Octopus ابزار برتر برای انجام این نوع کارها است، و شما چگونگی انجام آن را بررسی خواهید کرد.


آموزش ICAgile (ICP-FDO): تحویل مداوم

ICAgile (ICP-FDO): Continuous Delivery

Continuous Deployment به معنای شروع با پایان استقرار در ذهن است. این دوره به شما می آموزد که چه معنایی دارد و چگونه استقرار را به عنوان یک مصنوع درجه یک در تفکر تیم خود نصب کنید.


آموزش مستند سازی طراحی راه حل دقیق برای Microsoft Azure

Documenting Detailed Solution Design for Microsoft Azure

ایجاد اسناد و مدارک از همه کارهایی که برای انجام یک پروژه انجام می شود کمترین علاقه را دارند. در این دوره ، شما مهارت و دانش لازم را برای ایجاد اسناد برجسته برای برقراری ارتباط با تمام مخاطبانی که با آنها روبرو می شوید ، کسب خواهید کرد.


آموزش بنیادهای DevOps: مفاهیم اصلی و اصول

DevOps Foundations: Core Concepts and Fundamentals

شکاف قدیمی بین توسعه و فناوری اطلاعات با DevOps پر شده است. این دوره به شما می آموزد که شکل و فرم پل بین دو دنیای فنی چیست و چگونه می توانید آن را در شرکت خود ایجاد کنید.


آموزش C# 10 Performance Playbook

C# 10 Performance Playbook

این دوره به شما تاکتیک های قدرتمندی را برای به حداکثر رساندن عملکرد برنامه خود آموزش می دهد.


آموزش ایجاد برنامه های NET 6 با استفاده از Cross-Platform Tooling

Creating .NET 6 Applications Using Cross-platform Tooling

در چشم انداز فناوری جدید، یک توسعه دهنده NET Core نمی تواند به یک پلتفرم متصل شود. این دوره به شما نکاتی را در مورد نوشتن کدی که تقریباً در هر مکانی اجرا می شود، آموزش می دهد.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: یکپارچه سازی کنترل منبع با ابزارها

Microsoft DevOps Solutions: Integrating Source Control with Tools

این دوره روش های مختلفی را که کنترل نسخه بر روی فرآیندهای DevOps شما دارد ، به شما آموزش می دهد.


آموزش کاوش در اصول ناب

Exploring Lean Principles

در این دوره ، شما با معجزه سیستم تولید تویوتا و چگونگی بوجود آمدن آن ، با تاریخچه پردازش های ناب آشنا خواهید شد. شما می آموزید که چگونه از درس Lean برای توسعه نرم افزار استفاده کنید و زباله ها را از بین ببرید.


آموزش تعیین امکان سنجی و پالایش مورد نیاز Microsoft Azure

Determining Feasibility and Refining Requirements for Microsoft Azure

با نیازهای ضعیف ، می توانید استعداد و روند فنی بالایی داشته باشید و همچنان محصول نامناسبی تولید کنید. در این دوره ، ما دانش نیازهای چابک مورد نیاز برای قرار دادن پروژه و محصول خود را در مسیر درست به دست خواهیم آورد.


آموزش اجرای جنکینز در Docker

Running Jenkins in Docker

اداره جنکینز می‌تواند کار عادلانه‌ای باشد، اما می‌توانید از ظروف استفاده کنید تا همه چیز را بسیار آسان‌تر کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تجویز جنکینز خود را بدون درد انجام دهید.


آموزش با استفاده از ویژگی های Wireshark متوسط

Using Intermediate Wireshark Features

Wireshark پرکاربردترین تحلیلگر بسته در جهان است و ابزاری برای خرابی ترافیک شبکه است. این دوره با نگاهی به ترافیک HTTP ، تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی و سفارشی سازی اساسی به شما می آموزد که کجای اصول فراتر بروید.


آموزش شروع با هشت پا

Getting Started with Octopus

هسته اصلی مدیریت استقرار نرم افزار دانش کاملی از Octopus Deploy است. در شروع کار با اختاپوس یاد خواهید گرفت که چگونه از این ابزار برای مدیریت استقرار نرم افزار خود در کل چرخه عمر استفاده کنید.


آموزش درختان بیان در سی شارپ 10

Expression Trees in C# 10

درختان بیان یک رویکرد پیشرفته برای ایجاد کد، هم در زمان طراحی و هم در زمان اجرا هستند. این دوره به شما می آموزد که آنها چه هستند، چه کار می کنند و چگونه می توانید آنها را برای شما کارساز کنید.


آموزش ایجاد پایگاه داده SQL Server با Docker

Developing SQL Server Databases with Docker

همانطور که دنیای زیرساخت ما به سمت کانتینرها حرکت می کند ، پایگاه داده های ما نیز نباید از این قاعده مستثنی باشند. این دوره به شما نحوه کار با SQL Server در زمینه کانتینر Docker را آموزش می دهد.


آموزش برآورد چابک: شروع به کار

Agile Estimation: Getting Started

این دوره به شما تکنیک های عملی می آموزد تا آنچه را که مبهم و نامشخص است دریافت کنید و آن را به شکلی بیاورید که بتوانید با آن تصمیمات تجاری بگیرید.


آموزش ICAgile (ICP-FDO): یکپارچه سازی مداوم

ICAgile (ICP-FDO): Continuous Integration

یکپارچگی مستمر به این معنی است که تا آنجایی که فرآیند شما اجازه می‌دهد به عاقل بودن کد نزدیک باشید. این دوره به شما می آموزد که چگونه آن را در شرکت خود انجام دهید.


آموزش شروع کار با D3

Getting Started with D3

در این دوره یاد خواهید گرفت که با استفاده از کتابخانه برتر داده ها ، D3 ، تجسم داده های خود را ایجاد کنید.


آموزش HTML و CSS Playbook

HTML and CSS Playbook

HTML و CSS ابزارهای اساسی برای برقراری ارتباط با مخاطبان اینترنتی هستند. این دوره به شما مجموعه ای از نمایشنامه ها را برای کتاب بازی شما آموزش می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه چالش های جالبی را که با HTML و CSS با آن روبرو خواهید شد حل کنید.


آموزش Microsoft Azure DevOps Engineer: ایجاد گردش کار ساخت خودکار

Microsoft Azure DevOps Engineer: Creating an Automated Build Workflow

در این دوره ، شما اصول Azure DevOps را می آموزید. شما خواهید آموخت که چگونه برنامه خود را بسازید ، وابستگی های پیچیده آن را مدیریت کنید و تعدادی روش را برای ایجاد کارایی در ساخت خود برای سازمان و سازمان خود پیاده کنید.


آموزش پیکربندی و استقرار بسته های SSIS

Configuring and Deploying SSIS Packages

دریافت داده از یک منبع داده و منبع دیگر یک چالش اساسی برای هوش تجاری است. این دوره به شما می آموزد که چگونه Integration Services در دنیای واقعی پیکربندی و مستقر می شود و شما را برای مدیریت گردش کار با SSIS آماده می کند.


آموزش ادغام تراکنش ها و مدیریت خطا در SQL Server

Integrate Transactions and Error Handling in SQL Server

معاملات عالی هستند، اما گاهی اوقات شما به چیز بیشتری نیاز دارید از موفقیت کامل یا شکست کامل این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برای ایجاد مدیریت خطای پیچیده، مدیریت خطا را اجرا کنید جریان می یابد.


آموزش کار با رنگها و تصاویر در CSS

Working with Colors and Images in CSS

وب اساساً یک رسانه تصویری است و این به معنای کار با رنگها و تصاویر است. این دوره به شما روشهای مختلف ایجاد صفحات وب در ایجاد تصاویر رنگی و نمایش و نحوه انتخاب روشهای مناسب برای ارائه آنها در محتوای خود را آموزش می دهد.


آموزش مدیریت بسته در ویژوال استودیو 2022

Package Management in Visual Studio 2022

کار با بسته ها بخشی اجتناب ناپذیر از چشم انداز توسعه مدرن است. این دوره نکات و نکات کار با پکیج ها را در ویژوال استودیو 2022 به شما آموزش می دهد.


آموزش اشکال زدایی و مدیریت خطا در ASP.NET Core 6

Debugging and Error Handling in ASP.NET Core 6

کد ممکن است در شرایط استثنایی اجرا شود، به همین دلیل است که مدیریت موثر خطا در کد شما کلیدی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از مهارت های مدیریت خطا و اشکال زدایی استفاده کنید تا کد خود را قابل درک و انعطاف پذیر کنید.


آموزش رسیدگی به شرایط دشوار در محل کار

Handling Difficult Situations at Work

بخش عمده ای از مدیریت شغل شما به معنای کار موثر با مردم است. این دوره به شما استراتژی ها و ابزارهایی برای مقابله با انواع شرایط چالش برانگیز در زمینه حرفه ای خود در محل کار را آموزش می دهد.


آموزش در حال دویدن جنکینز در داکر

Running Jenkins in Docker

جنکینز اساساً یک معمار اصلی/کارگزار است - اما مدیریت عوامل تبدیل به یک کار طاقت فرسا می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه با اجرای عوامل جنکینز در داکر از پس حل این مشکل برآیید.


آموزش JFrog Artifactory Fundamentals

JFrog Artifactory Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با JFrog Artifactory به طور موثر با باینری ها کار کنید.


آموزش استقرار برنامه ها یا خدمات وب در Microsoft Azure

Deploying Web Applications or Services in Microsoft Azure

Azure از اسلات های استقرار برای مدیریت ارتقا of کد از تأیید به تولید استفاده می کند و تسلط بر این توانایی قدرتمند یک مهارت اصلی در استقرار در Azure است. ما روش های مختلفی را برای تحقق این امر و ارائه کد شما به کار خواهیم گرفت.