Richard Harpur

ریچارد یک رهبر باتجربه فناوری است که دارای شغل قابل توجهی از توسعه نرم افزار ، مدیریت پروژه تا نقش های سطح C به عنوان مدیر عامل ، CIO و CISO است. ریچارد در 100 CIO برتر ایرلند بسیار رتبه بندی و رتبه بندی شده است. به عنوان نویسنده Pluralsight - رهبر آموزش آنلاین برای متخصصان فناوری - دوره های Richard در کتابخانه Pluralsight دارای امتیاز بالایی هستند و تمرکز آنها بر آموزش مهارت های حیاتی در امنیت سایبری از جمله ISO27001 و Ransomware است. ریچارد به عنوان یک مدیر امنیت اطلاعات مجاز (CISM) به طور ایده آل موقعیت و اشتیاق زیادی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه گسترده خود برای توانمندسازی دیگران برای موفقیت دارد. ریچارد همچنین به طور گسترده در زمینه فناوری و رهبری امنیتی می نویسد و به طور منظم در کنفرانس ها سخنرانی می کند هنگامی که او برای وبلاگ خود نمی نویسد https://www.richardharpur.com/ریچارد با همسر و 4 فرزندش در کوه کری ، پایتخت توریستی ایرلند ، از پیاده روی لذت می برد. می توانید در توییترrharpur به ریچارد برسید.
دوره های این مدرس:

آموزش ISO/IEC 27001 امنیت اطلاعات: تصویر بزرگ

ISO/IEC 27001 Information Security: The Big Picture

اجرای ISO 27001 می تواند یک کار ترسناک باشد. در این دوره ، خواهید آموخت که درگیر پروسه صدور گواهینامه ، مراحل اصلی صدور گواهینامه اولیه و حفظ گواهینامه خود هستید. همچنین نکات بسیاری برای کمک به شما در موفقیت وجود دارد.


آموزش اجرای فرآیند ارزیابی و مجوز امنیتی

Implementing a Security Assessment and Authorization Process

این دوره به شما می آموزد که چگونه قبل از معرفی سیستم ها به محیط خود و همچنین اجازه دادن به سیستم به طور رسمی ، به مرور امنیت سیستم بپردازید. هر دو مهارت کلیدی در طرح ملی ابتکار عمل برای آموزش امنیت سایبری هستند.


آموزش ادغام پاسخ حادثه به DevSecOps

Integrating Incident Response into DevSecOps

این دوره به شما می آموزد تا برای پاسخگویی سریعتر و بهتر به رخداد ، به صورت خودکار برای مقابله با حوادث Dev SecOps طراحی و ساخته شود. پاسخ دستیابی به حوادث دیگر پایدار نیست ، یاد بگیرید که فرایند DevSecOps خود را با IR گسترش دهید.


آموزش Adopting DevSecOps: جام مقدس امنیت پایدار

Adopting DevSecOps: The Holy Grail of Sustainable Security

در این وبینار ، متخصص امنیت و رهبر فناوری ، ریچارد هارپور به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از تغییر مسیر صنعت به سمت DevSecOps استفاده کنید


آموزش فعال کردن حاکمیت امنیتی و انطباق در DevSecOps

Enabling Security Governance and Compliance in DevSecOps

این دوره به شما اهمیت حاکمیت و انطباق امنیتی قوی را آموزش می دهد. یاد بگیرید که از خطوط لوله DevSecOps برای انطباق خودکار با استفاده از «Compliance as Code» استفاده کنید، بخش مهمی از استراتژی مدرن ابری برای نشان دادن حاکمیت.


آموزش برقراری ارتباط و مستند سازی حوادث امنیتی

Communicating and Documenting Security Incidents

حوادث امنیتی و همچنین نیاز به برقراری ارتباط موثر و مستند سازی حوادث امنیتی در حال افزایش است. بیاموزید که در برقراری ارتباط و مستند سازی حوادث امنیتی موثر باشید ، بنابراین می توانید به تیم های پاسخگویی و انطباق با حوادث خود کمک کنید.


آموزش انطباق با امنیت: ISO 27001

Security Compliance: ISO 27001

این دوره به شما می آموزد که چگونه سازمان خود را به استاندارد امنیتی ISO 27001:2022 گواهی دهید.


آموزش انطباق امنیتی، حاکمیت، و چارچوب

Security Compliance, Governance, and Frameworks

الزامات انطباق گیج کننده و درک آن دشوار است. این دوره الزامات متداول انطباق امنیتی را توضیح می دهد و آنها را ساده می کند تا بتوانید در کار یا پروژه های روزانه خود و هنگام صحبت با همتایان یا مشتریان خود اطمینان داشته باشید.


آموزش DevSecOps: تصویر بزرگ

DevSecOps: The Big Picture

ما درگیر یک تحول بزرگ نرم افزاری هستیم که به مهندسین نرم افزار قدرت می دهد تا یک نرم افزار ایمن بسازند. بیاموزید که مزایای DevSecOps را همراه با مراحل اصلی برای پیاده سازی DevSecOps در سازمان خود به تیم خود ارائه دهید.


آموزش DevSecOps: The Big Picture

DevSecOps: The Big Picture

ما در میانه یک تحول بزرگ نرم افزاری هستیم که مهندسین نرم افزار را برای ساختن نرم افزار ایمن توانمند می کند. یاد بگیرید که مزایای DevSecOps را به همراه گام های اصلی برای پیاده سازی DevSecOps در سازمان خود به تیم خود ارائه دهید.


آموزش تهدیدهای امنیت سایبری: باج افزار

Cybersecurity Threats: Ransomware

اگر یک توسعه دهنده ، مدیر IT ، مدیر پروژه یا کاربر هستید ، باج افزار بر شما تأثیر می گذارد. بیاموزید نقاط عفونت را شناسایی کنید ، پرونده ها را بدون پرداخت دیه بازیابی کنید ، از حملات دفاع کنید و به آنها پاسخ دهید و در صورت پرداخت هزینه ها دام هایی را به شما معرفی می کنیم.


آموزش تهدیدهای امنیت سایبری: تهدیدات داخلی

Cybersecurity Threats: Insider Threats

آیا در سازمان خود برنامه تهدید داخلی دارید؟ تهدیدات داخلی یکی از ده تهدید اصلی سازمان های امروزی است. بیاموزید که چگونه تهدیدات داخلی را تشخیص دهید و چگونه اقدامات متقابل برای محافظت در برابر آنها به کار بگیرید.


آموزش تشخیص و پاسخ به حوادث: تصویر بزرگ

Incident Detection and Response: The Big Picture

هر سازمانی نوعی حادثه امنیتی را تجربه خواهد کرد. پاسخ شما به حوادث تأثیر آن را بر سازمان شما تعیین می کند. بیاموزید که حوادث امنیتی را قبل از وقوع شناسایی و به آنها پاسخ دهید تا آسیب سازمان شما را به حداقل برسانید.


آموزش شروع کار با پیشگیری از دست دادن داده ها

Getting Started with Data Loss Prevention

داده های سازمان بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر از دست دادن داده ها هستند. حجم کار به ابر منتقل می شود ، حجم داده ها در حال افزایش است. بیاموزید که یک مدل تهدید ایجاد کنید و راه حل هایی برای محافظت در برابر از دست دادن داده های مخرب و تصادفی استفاده کنید.


آموزش انطباق امنیتی: سری ISO/IEC 27000

Security Compliance: ISO/IEC 27000 Series

استانداردهای ISO/IEC در سراسر جهان با چندین استاندارد ISO برای امنیت اطلاعات و حریم خصوصی شناخته شده است. این دوره به شما می آموزد که در انتخاب مناسب ترین استاندارد برای نیازهای خود و نحوه آماده شدن برای گواهینامه ISO موفق باشید.


آموزش انطباق امنیت: تصویر بزرگ

Security Compliance: The Big Picture

الزامات انطباق گیج کننده است و درک آن دشوار است. این دوره الزامات معمول رعایت امنیت را توضیح می دهد ، آنها را ساده می کند تا بتوانید در کارها یا پروژه های روزانه و هنگام صحبت با همسالان یا مشتری خود اطمینان داشته باشید.


آموزش انطباق امنیتی: SOC 2

Security Compliance: SOC 2

SOC 2 یک گواهینامه رایج است اما تفاوت های ظریفی با استانداردهای دیگر مانند ISO27001، PCI-DSS و NIST دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه در درک گواهینامه امنیتی SOC 2 موفق باشید و چگونه برای ممیزی SOC 2 آماده شوید.


آموزش انطباق امنیتی: FedRAMP

Security Compliance: FedRAMP

این دوره به شما می آموزد که برای دریافت گواهینامه FedRAMP چه مواردی لازم است و برای حفظ گواهینامه FedRAMP چه مواردی لازم است.


آموزش DevSecOps: ادغام واکنش حادثه در DevSecOps

DevSecOps: Integrating Incident Response into DevSecOps

این دوره به شما آموزش می دهد برای طراحی و ساخت حادثه خودکار پاسخ (IR) به DevSecOps شما خطوط لوله برای حادثه سریعتر و بهتر واکنش.