Steve Buchanan

استیو بوکانان مدیر و کانتینرهای کانتینرهای Midwest در یک تیم Cloud Transform/DevOps با یک شرکت مشاوره بزرگ فعالیت می کنند. او 9 بار Microsoft MVP ، نویسنده Pluralsight و نویسنده شش کتاب فنی است. وی در رویدادهای فنی ، از جمله اجلاس مدیریت Midwest Management (MMS) ، Microsoft Ignite ، BITCon ، Experts Live Europe ، OSCON ، Inside Azure management و گروه های کاربری ارائه داده است. استیو در حال حاضر بر تبدیل موقعیت IT به یک شریک استراتژیک تجارت و محرک تحول دیجیتال از طریق ITSM ، DevOps و CloudOps متمرکز شده است. او همچنان در جامعه فنی فعال است و از وبلاگ نویسی درباره ماجراهای خود در دنیای IT در www.buchatech.com لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی و پیاده سازی زیرساخت Azure برای پشتیبانی از بارهای کاری SAP

Designing and Implementing Azure Infrastructure to Support SAP Workloads

انجام معماری به روش صحیح برای اجرای هر حجم کاری در فضای ابری بسیار مهم است. دانش لازم برای موفقیت در آزمون AZ-120 و همچنین نحوه طراحی معماری در Azure برای پشتیبانی از اجرای SAP را خواهید آموخت.


آموزش مهندسی پلت فرم: تصویر بزرگ

Platform Engineering: The Big Picture

این دوره به شما کمک می کند مهندسی پلتفرم را کشف کنید و کشف کنید که چگونه می تواند توسعه بومی ابری را ارتقا دهد و زندگی توسعه دهندگان را آسان تر کند و در عین حال به ارتفاعات جدیدی در ارائه نرم افزار دست یابد.


آموزش با مرکز SCOM مرکز داده تعریف شده توسط نرم افزار را کنترل و نگهداری کنید

Monitor and Maintain a Software-Defined Datacenter with SCOM

این دوره شما را برای آزمون 70-745 آماده می کند ، در حالی که به طور همزمان نحوه استفاده از SCOM را برای مرکز داده خود به شما نشان می دهد.


آموزش SAP on Azure: The Big Picture

SAP on Azure: The Big Picture

SAP نرم افزار شماره 1 تجارت در جهان است. این دوره به شما درک اساسی از SAP ، گزینه های مختلف میزبانی ابری و دانش اصلی برای میزبانی SAP در Azure می آموزد.


آموزش ساخت وب اپلیکیشن با جاوا اسکریپت

Building a Web Application with JavaScript

جاوا اسکریپت امروز با بیش از 12 میلیون توسعه دهنده فعال و 97 درصد از تمام وب سایت ها از آن برترین زبان برنامه نویسی وب است. این یک زبان عالی است که با توجه به انعطاف‌پذیری، چارچوب‌ها و ماژول‌هایش برای ساخت برنامه‌های وب پویا و تعاملی استفاده می‌شود.


آموزش مبانی رایانش ابری: حاکمیت ، خطر ، انطباق و امنیت

Cloud Computing Fundamentals: Governance, Risk, Compliance, and Security

این دوره به شما دانش اساسی مورد نیاز برای درک موارد ضروری دولت ابری ، ریسک ، انطباق و امنیت را می آموزد.


آموزش شروع کار با دروپال

Getting Started with Drupal

سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) همچنان با سرعت بالا به کار گرفته می‌شوند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با دروپال شروع کنید، بدانید کجا و چگونه آن را میزبانی کنید، چگونه آن را نصب کنید، و پیکربندی کلی آن.


آموزش Azure Arc فعال شده Kubernetes: شروع به کار

Azure Arc Enabled Kubernetes: Getting Started

امروزه بسیاری از سازمان‌ها یک استراتژی چند ابری از جمله اجرای Kubernetes در چند ابر را انتخاب می‌کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه خوشه های Kubernetes را در فضای داخلی و چند ابر با استفاده از Azure Arc و ... مدیریت کنید.


آموزش لاراول 9: تصویر بزرگ

Laravel 9: The Big Picture

لاراول یک چارچوب وب تمام پشته برای برنامه های وب مدرن مبتنی بر PHP است. این دوره به شما می آموزد که لاراول چیست، کجا استفاده می شود، چرا باید از آن استفاده کنید، یک نمای کلی از اجزا و معماری آن ارائه می دهد و شما را در یادگیری های آینده راهنمایی می کند.


آموزش انتقال بارهای کاری SAP به Azure

Migrating SAP Workloads to Azure

مهاجرت SAP از داخل محل به Azure یک کار بزرگ است. این دوره دانش مورد نیاز برای موفقیت در آزمون AZ-120 و همچنین نکات مهم مهاجرت SAP به Azure را به شما آموزش می دهد.


آموزش گزینه های پشتیبانی و قیمت گذاری Microsoft Azure

Microsoft Azure Pricing and Support Options

این دوره به شما دانش اساسی در مورد قیمت گذاری و گزینه های پشتیبانی در Azure را می دهد که یکی از مهارت های اصلی اندازه گیری شده در آزمون AZ-900: Azure Fundamentals است. با اشتراک ها ، گروه های مدیریتی ، مدیریت هزینه ، ... آشنا خواهید شد.


آموزش GitOps: تصویر بزرگ

GitOps: The Big Picture

این دوره به شما درک اساسی از GitOps ، نیاز به GitOps ، معماری GitOps ، گردش کار GitOps ، اصول GitOps ، شیوه ها و ابزارهایی مانند Flux ، Argo CD و Jenkins X را آموزش می دهد.


آموزش هروکو: تصویر بزرگ

Heroku: The Big Picture

این دوره به شما اصول Heroku را از: م componentsلفه های معماری ، توسعه دهنده و ابزار عملیاتی ، همراه با محدودیت ها و مزایای استفاده از سیستم عامل.


آموزش شروع کار با Rancher

Getting Started with Rancher

با رشد Kubernetes، پیچیدگی و نیازها نیز افزایش یافته است. این دوره به شما مدیریت خوشه چند Kubernetes، ساده سازی استقرار خوشه Kubernetes، و مدیریت برنامه یکپارچه چند Kubernetes خوشه با استفاده از Rancher را آموزش می دهد.


آموزش طراحی یک راه حل Azure برای پشتیبانی از بارهای کاری SAP

Designing an Azure Solution to Support SAP Workloads

انجام درست معماری برای اجرای هر حجم کاری در فضای ابری بسیار مهم است. این دوره به شما دانش مورد نیاز برای موفقیت در آزمون AZ-120 و همچنین نحوه طراحی معماری در Azure برای پشتیبانی از اجرای SAP را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure DevOps Engineer: مکانیسم های بازخورد را بهینه کنید

Microsoft Azure DevOps Engineer: Optimize Feedback Mechanisms

این دوره شما را برای استفاده از Azure Monitor ، از جمله Application Insights و Log Analytics برای نظارت و بهینه سازی برنامه های وب آماده می کند.


آموزش MuleSoft 4: The Big Picture

MuleSoft 4: The Big Picture

APIها امروزه تیم های فناوری اطلاعات و کسب و کار را در سازمان توانمند می کنند. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه MuleSoft و پلت فرم Anypoint را می توان به عنوان بخش کلیدی استراتژی API سازمانی شما مورد استفاده قرار داد. در این دوره به بررسی زمینه، موارد استفاده و...


آموزش شروع کار با آرگو سی دی

Getting Started with Argo CD

امروزه بسیاری از سازمان ها از ابر و کوبرنتیس استفاده کرده اند. سازمان‌ها تولید چندگانه Kubernetes خوشه‌های آنلاین اغلب در ابرهای متعدد، پیچیدگی مدیریت افزایش می‌یابد. GitOps به عنوان یک الگوی مورد استفاده برای کاهش پیچیدگی افزایش یافته است.


آموزش Ember 4: The Big Picture

Ember 4: The Big Picture

برخی از بهترین تیم های توسعه وب در جهان محصولات خود را با Ember می سازند. این دوره مروری بر مؤلفه ها و معماری Embers و راهنمایی برای مراحل بعدی که می توانید برای شروع کار با Ember انجام دهید ، ارائه می دهد.


آموزش پایتون برای مدیریت سیستم لینوکس

Python for Linux System Administration

پایتون یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد در لینوکس است. این دوره به شما هسته زبان پایتون و نحوه ترکیب اسکریپت های پایتون با سایر ابزارهای لینوکس را آموزش می دهد.


آموزش GitHub Copilot برای متخصصان فناوری اطلاعات

GitHub Copilot for IT Pros

یاد بگیرید که از Copilot برای افزایش کارایی در حوزه های مختلف، از جمله اتوماسیون و زیرساخت به عنوان کد (IaC) استفاده کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا اسکریپت های اتوماسیون خود را سریعتر و دقیق تر از همیشه توسعه دهید.


آموزش شروع کار با وردپرس

Getting Started with WordPress

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با درک مکان و نحوه میزبانی وردپرس، نحوه نصب و پیکربندی کلی آن، کار با وردپرس را شروع کنید.


آموزش سرورهای فعال Azure Arc: شروع به کار

Azure Arc Enabled Servers: Getting Started

امروزه بسیاری از سازمان ها استراتژی چند ابری را انتخاب می کنند که شامل اجرای سرورهای ویندوز و لینوکس در چندین ابر و محیط است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه سرورهای خود را چه ویندوز و چه لینوکس مدیریت کنید...


آموزش انتقال بارهای کاری SAP به Azure

Migrating SAP Workloads to Azure

مهاجرت SAP از داخل محل به Azure یک کار بزرگ است. این دوره دانش مورد نیاز برای موفقیت در آزمون AZ-120 و مهاجرت SAP به Azure را به شما آموزش می دهد.


آموزش ساخت REST API در جاوا اسکریپت با Express

Building a REST API in JavaScript with Express

در این دوره آموزش ساخت REST API با جاوا اسکریپت و اکسپرس را بیاموزید. REST API، جاوا اسکریپت و Express را کاوش کنید و یاد بگیرید که چگونه یک REST API را برای برنامه وب خود با Postman بسازید و آزمایش کنید.