Jared Westover

جارد وستوور یک کارشناس راه حل خبره مایکروسافت در مدیریت داده و تجزیه و تحلیل است. هنگامی که تحصیلات خود را شروع کرد ، به جز رایانه هیچ زمینه دیگری را در نظر نگرفت. وی بیش از 13 سال است که با فناوری کار می کند. او این روزها بر روی SQL Server و یافتن راه هایی برای بیان داستانهای الهام بخش با داده های خام تمرکز دارد. فن آوری اولین عشق او هنگام کار بر روی Tandy بود که در دهه 80 کار می کرد. جارد با انجام یک تلاش حماسی ، چیزی جز طراحی بازی های ویدیویی با استفاده از C. کار با داده ها به جارد فرصت می دهد تا احساسات خود را برای فناوری و خلاقیت ترکیب کند. ردیابی داده ها ، مراحل انجام شده یا هزینه صرف شده ، داده ها به یک وسواس تبدیل شده است. در اوقات فراغت او عاشق گذراندن وقت با همسر فوق العاده خود آماندا و سه فرزند است. جارد از وزنه برداری لذت می برد ، همراه با یک پرخوری خوب نت فلیکس.
دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های مصاحبه T-SQL خود را ارتقا دهید

Upgrading Your T-SQL Interview Skills

اگر می خواهید در مصاحبه آینده T-SQL به خوبی عمل کنید، این دوره برای شما مناسب است! مهارت های مصاحبه خود را به سطح بعدی ببرید و نکات و نکات مربوط به نقش ها و انتظارات T-SQL را بیاموزید.


آموزش منطق گرفتن با روش های ذخیره شده در T-SQL

Capturing Logic with Stored Procedures in T-SQL

آیا تجربه نوشتن T-SQL را دارید اما می خواهید شروع به ایجاد روش های ذخیره شده کنید؟ خوب ، این دوره برای شما مناسب است! با یادگیری همه مواردی که در طراحی و بهینه سازی رویه های ذخیره شده وجود دارد ، مهارت های خود را به سطح بعدی برسانید.


آموزش اجرای طرح های گزارش SSRS

Implementing SSRS Report Layouts

آیا می خواهید گزارش هایی با هوشمندی طراحی کنید؟ خوب ، این دوره برای شما مناسب است! با یادگیری جزئیات طرح بندی گزارش در SSRS ، مهارت های طراحی گزارش خود را به سطح بعدی برسانید.


آموزش تسلط بر پرس و جوهای بازگشتی در SQL Server

Mastering Recursive Queries in SQL Server

دانستن نحوه تشکیل نتایج واضح از داده های سلسله مراتبی برای حرفه هر توسعه دهنده SQL حیاتی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه پرس و جوهای بازگشتی ایجاد و بهینه سازی کنید که داده های خام را به بینش های ارزشمند تبدیل می کند.


آموزش عیب یابی اولین پرس و جوی T-SQL با عملکرد پایین

Troubleshooting Your First Low-performing T-SQL Query

آیا درخواست های SQL شما روز به روز کندتر اجرا می شود؟ آیا نوشتن پرس و جوهای جدید شما را نگران می کند؟ اگر چنین است، این دوره برای شما مناسب است! ابزارهای ارزشمندی را که در SQL Management Studio تعبیه شده است برای کمک به کاهش زمان اجرای پرس و جو کشف خواهید کرد.


آموزش مدیریت خطاها در T-SQL

Handling Errors in T-SQL

آیا شما با استفاده از خطا در T-SQL آزمایش کرده اید اما می خواهید بیشتر بخواهید؟ خوب ، این دوره برای شما مناسب است! با استفاده از روش مدیریت خطا در اسکریپتهای موقت و روشهای ذخیره شده خود ، مهارتهای خود را به سطح بعدی برسانید.


آموزش بهینه سازی عملکرد پرس و جو با شاخص های Columnstore

Optimizing Query Performance with Columnstore Indexes

آیا به ایجاد نمایه های ستون ستونی برای شکست دادن پرس و جوهای کند فکر کرده اید؟ خوب، این دوره برای شما مناسب است! مهارت های خود را با یادگیری این که چگونه نمایه های ستون ستونی می توانند عملکرد را در محیط شلوغ پایگاه داده امروزی افزایش دهند، به سطح بعدی ببرید.


آموزش گرفتن منطق با رویه های ذخیره شده در T-SQL

Capturing Logic with Stored Procedures in T-SQL

آیا تجربه نوشتن T-SQL را دارید اما می خواهید شروع به ایجاد رویه های ذخیره شده کنید؟ خوب، این دوره برای شماست! با یادگیری نکات و نکات طراحی و بهینه سازی رویه های ذخیره شده، مهارت های خود را به سطح بعدی ببرید.


آموزش مدیریت خطاها در T-SQL

Handling Errors in T-SQL

آیا مدیریت خطا را در T-SQL آزمایش کرده‌اید، اما بیشتر می‌خواهید؟ پس این دوره برای شما مناسب است! مهارت های خود را با استفاده از مدیریت خطا در اسکریپت های موقت و رویه های ذخیره شده امروز خود به سطح بعدی ببرید.


آموزش کتابچه تجسم داده های SSRS

SSRS Data Visualization Playbook

آیا می خواهید گزارش هایی را که بصورت قدرتمند تجسم شده طراحی کنید؟ خوب ، این دوره برای شما مناسب است! با کشف جزئیات تجسم گزارش در SSRS ، مهارت های طراحی گزارش خود را به سطح بالاتری برسانید.


آموزش عیب یابی اولین پرس و جو T-SQL کم عملکرد شما

Troubleshooting Your First Low-performing T-SQL Query

آیا درخواست های SQL شما روز به روز کندتر انجام می شود؟ آیا نوشتن پرس و جوهای جدید باعث نگرانی شما می شود؟ خوب ، این دوره برای شما مناسب است! ابزارهای ارزشمندی را که در SQL Management Studio تعبیه شده اند ، برای کمک به کشتن زمان اجرای درخواست جستجو خواهید کرد.


آموزش ایمن سازی و نگهداری رویه های ذخیره شده در T-SQL

Securing and Maintaining Stored Procedures in T-SQL

آیا رویه های ذخیره شده را می سازید و نگهداری می کنید؟ خوب، این دوره برای شما مناسب است! با یادگیری تمام نکات و نکات ایمن سازی و حفظ رویه های ذخیره شده، مهارت های خود را به سطح بعدی ببرید.


آموزش بهینه سازی عملکرد پرس و جو با شاخص های Columnstore

Optimizing Query Performance with Columnstore Indexes

آیا برای سرعت بخشیدن به درخواست های خود ، به دنبال استفاده از شاخص های ستون ستون بوده اید؟ خوب ، این دوره برای شما مناسب است! با یادگیری اینکه چگونه شاخص های ستون ستون می توانند عملکرد را در یک محیط پایگاه داده عملیاتی امروز تقویت کنند ، مهارت خود را به سطح بعدی برسانید.