Andrejs Doronins

Andrejs یک متخصص تضمین کیفیت با بیش از 6 سال تجربه است. وی در اتوماسیون تست تخصص دارد اما اهمیت درگیر شدن در چرخه عمر توسعه نرم افزار را نادیده نمی گیرد - یافتن مسائل در هنگام تجزیه و تحلیل نیازها به اندازه انجام آزمایش دستی و اکتشافی مهم است. وی در زمینه نوشتن واحدها ، آزمونهای ادغام و پذیرش برای تعداد زیادی فناوری و زمینه - از اتوماسیون مرورگر تا لایه Web API و تا آزمایش اجزای پیام رسان Enterprise - با تجربه است.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت خطا در Kotlin

Error Handling in Kotlin

ثبات و قابلیت اطمینان برنامه برای موفقیت برنامه ضروری است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از مکانیسم های مدیریت خطای اصطلاحی Kotlin برای ساخت برنامه های کاربردی پایدار و قابل اعتماد استفاده کنید.


آموزش مطمئن باشید 4: اصول

REST Assured 4: Fundamentals

آیا باید آزمایش یکپارچه سازی Web API را انجام دهید، اما مطمئن نیستید که کدام فناوری را انتخاب کنید؟ REST Assured را امتحان کنید و هرگز به عقب نگاه نکنید!


آموزش ISTQB® CTFL: مبانی آزمایش

ISTQB® CTFL: Fundamentals of Testing

از طریق چارچوب ISTQB® درکی از دنیای آزمایش به دست آورید. این دوره سفر به سمت گواهی ISTQB® Foundation را آغاز می کند.


آموزش استفاده از اپراتورها، تصمیم‌گیری و ساختارهای حلقه‌ای (گواهینامه Java SE 8 Programmer I 1Z0-808)

Using Operators, Decision, and Looping Constructs (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

این دوره به شما نکات، ترفندها و مشکلات استفاده از عملگرها و دستورات کنترل جریان در جاوا را آموزش می دهد تا به شما در آمادگی برای آزمون گواهینامه کمک کند.


آموزش شروع کار با Web API Test Automation در جاوا

Getting Started with Web API Test Automation in Java

بیاموزید که چگونه برای دستیابی سریعتر و مطمئن تر به تضمین کیفیت در SDLC ، آزمایشات خودکار را برای یک Web API با استفاده از کتابخانه محبوب Java Apache HttpClient بنویسید.


آموزش رسیدگی به استثناها (گواهینامه Java SE 8 Programmer I 1Z0-808)

Handling Exceptions (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

این دوره به شما نکات، ترفندها و مشکلات مربوط به مدیریت استثنا در جاوا را آموزش می دهد تا به شما در آمادگی برای آزمون گواهینامه کمک کند.


آموزش Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808 نمای کلی

Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808 Overview

این دوره به شما یک نمای کلی در سطح بالایی از موارد مهم امتحانی ارائه می دهد - کارهایی که باید قبل، حین و بعد از امتحان انجام دهید.


آموزش Kotlin برای توسعه دهندگان جاوا

Kotlin for Java Developers

به دنبال گسترش ابزار زبان خود هستید؟ این دوره آموزشی خراب را در Kotlin تماشا کنید - یک زبان همه کاره که برای توسعه دهندگان جاوا که به دنبال نوشتن کدهای واضح تر، واضح تر و مختصر هستند، باید یاد بگیرند.


آموزش سلنیوم 4: تصویر بزرگ

Selenium 4: The Big Picture

سلنیوم یک فناوری محبوب و بالغ برای اتوماسیون تست End-to-End است. در این دوره آموزشی، با سلنیوم، اجزای اصلی آن، کارهایی که می‌تواند و نمی‌تواند برای شما انجام دهد، آشنا می‌شوید و تعیین می‌کنید که آیا برای نیازهای پروژه شما مناسب است یا خیر.


آموزش مدیریت استثنا در جاوا (Java SE 11 Developer Certificate 1Z0-819)

Exception Handling in Java (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

این دوره نکات ، ترفندها و مشکلات مربوط به استثنا را در جاوا به شما آموزش می دهد تا به شما کمک کند تا برای آزمون گواهینامه آماده شوید.


آموزش غواصی عمیق مطمئن باشید

REST Assured Deep Dive

آیا می خواهید دانش خود را در مورد Rest Assured و تست REST API به سطح بعدی ببرید؟ این دوره به شما مفاهیم پیشرفته REST Assured برای مدیریت انواع سناریوهای پیچیده را آموزش می دهد.


آموزش نمایشنامه نویس در Node.js Fundamentals

Playwright in Node.js Fundamentals

شروع یک پروژه جدید اتوماسیون تست سرتاسری؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه های کاربردی وب را با استفاده از ابزار منبع باز Playwright با Node.js آزمایش کنید. آن را امتحان کنید و هرگز به عقب نگاه نکنید!


آموزش بررسی کد: بهترین روش ها

Code Review: Best Practices

این دوره به شما نکات مهارتی نرم و نرم را به شما آموزش می دهد که می توانید بلافاصله به عنوان یک بررسی کننده و یک داور استفاده کنید.


آموزش بهترین روش های جاوا SE 17

Java SE 17 Best Practices

آیا از کدهای نامرتب ناامید یا کند شده اید؟ مطمئن شوید که خودتان چنین کدی را ننویسید! این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کدهای تمیز، خوانا و قابل نگهداری بنویسید که انسان بتواند آن را به وضوح بخواند و درک کند.


آموزش بنیاد ISTQB®: شروع کار

ISTQB® Foundation: Getting Started

درک دنیای آزمایش را از طریق چارچوب ISTQB بدست آورید. این دوره سفر به سمت صدور گواهینامه بنیاد ISTQB را آغاز می کند.


آموزش سلنیوم 4 اصول با جاوا

Selenium 4 Fundamentals with Java

شروع یک پروژه جدید اتوماسیون تست سرتاسری؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه های کاربردی وب را با استفاده از گسترده ترین ابزار منبع باز آزمایش کنید: سلنیوم در جاوا.


آموزش TDD در جاوا SE 17

TDD in Java SE 17

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از توسعه تست محور (TDD) برای تولید کدهایی با طراحی خوب و تست شده در مراحل کوچک، قابل تایید و تایید استفاده کنید.


آموزش حلقه و شاخه در جاوا اسکریپت

Looping and Branching in JavaScript

عبارات حلقه و انشعاب بلوک های اساسی در نرم افزار مدرن هستند. این دوره به شما کمک می کند تا دانش خود را در مورد این مفاهیم در جاوا اسکریپت عمیق کنید.


آموزش Java SE 17 Playbook

Java SE 17 Playbook

مانند سایر توسعه دهندگان، شما با چالش های رایجی روبرو هستید - کار با رشته ها، مدیریت اعداد، پردازش مجموعه ها، خواندن از روی فایل ها و غیره. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از دستور العمل های اثبات شده سریع و کارآمد این چالش ها را حل کنید.


آموزش ساخت یک چارچوب اتوماسیون تست جاوا از Scratch

Building a Java Test Automation Framework from Scratch

آیا شما تجربه ای در جاوا و حفظ آزمایش های خودکار ساده دارید ، اما اعتماد به نفس برای شروع یک چارچوب اتوماسیون آزمون را از ابتدا ندارید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه از پایه و اساس آن را بسازید!


آموزش تست وب خودکار در جاوا با نمایشنامه نویس

Automated Web Testing in Java with Playwright

شروع یک پروژه جدید اتوماسیون تست سرتاسری؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های کاربردی وب را با استفاده از ابزار متن باز Playwright از مایکروسافت آزمایش کنید. آن را امتحان کنید و هرگز به عقب نگاه نکنید!


آموزش جاوا: نوشتن کد قابل خواندن و نگهداری

Java: Writing Readable and Maintainable Code

بیاموزید که چگونه کدی تمیز ، خواندنی و قابل نگهداری بنویسید که بشر بتواند آن را به وضوح بخواند و درک کند.


آموزش رشته ها و عبارات منظم در جاوا اسکریپت

Strings and Regular Expressions in JavaScript

کار با متن یک کار اساسی در هر زبان برنامه نویسی است. این دوره به شما کمک می کند دانش خود را در مورد String و Regex API زبان جاوا اسکریپت عمیق کنید.


آموزش بنیاد ISTQB®: آزمایش در طول چرخه عمر نرم افزار

ISTQB® Foundation: Testing throughout the Software Development Lifecycle

با فراگیری چرخه های مختلف زندگی توسعه نرم افزار (SDLC) ، انواع آزمون و سطح آزمون ، از دنیای آزمایش از طریق چارچوب ISTQB به دست آورید.


آموزش Java Refactoring: بهترین روش ها

Java Refactoring: Best Practices

ناامید شده یا با کد کثیف کند شده اید؟ منتظر تمیز کردن شخص دیگری نباشید - یاد بگیرید چگونه refactor شوید و خودتان این کار را انجام دهید! این دوره شما را در آنچه شما برای ساخت مجدد می خواهید بدانید رهنمون می شود.


آموزش کدنویسی دفاعی در جاوا

Defensive Coding in Java

اشکالات رخ می‌دهند، اما مطمئناً می‌توانید مجموعه‌ای از روش‌ها را برای تشخیص زودهنگام یا حتی پیشگیری از آنها اجرا کنید. در این دوره آموزشی، کدنویسی دفاعی در جاوا، یاد خواهید گرفت که چگونه کد خود را ایمن تر و قوی تر کنید.


آموزش REST Assured Fundamentals

REST Assured Fundamentals

نحوه نوشتن تست های یکپارچه سازی خودکار برای API های REST خود را با REST Assured که یکی از محبوب ترین فریم ورک های موجود در بازار است بیاموزید و هرگز به گذشته نگاه نکنید!


آموزش تست های خودکار در جاوا با رابط Fluent با استفاده از WebDriver Selenium

Automated Tests in Java with Fluent Interface Using WebDriver Selenium

تست‌های UI خودکار باید به راحتی قابل خواندن باشند و منطق تجاری را به وضوح نشان دهند، نه اینکه با کدهای سطح پایین پر شوند. بیاموزید که چگونه یک رابط روان برای تست های خود ایجاد کنید و آنها را بسیار خوانا، نگهداری آسان و کار کردن با آنها دلپذیر کنید.


آموزش شروع با TestNG

Getting Started with TestNG

تست های خودکار کلید ارائه تضمین کیفیت به نرم افزار است. بیاموزید که چگونه هر نوع آزمون - واحد ، جز component یا رابط کاربری را با استفاده از TestNG - یک چارچوب تست غنی از ویژگی و بسیار محبوب بنویسید.


آموزش جاوا: بازسازی در الگوهای طراحی

Java: Refactoring to Design Patterns

دانستن الگوهای طراحی مهارت اساسی در ساخت نرم افزار است. اما وقتی تعداد آنها زیاد است چگونه می توانید یاد بگیرید؟ این دوره را تماشا کنید تا به سرعت یاد بگیرید که چگونه کد کثیف را به مفیدترین و پرکاربردترین الگوها بازگردانی کنید.


آموزش ISTQB® CTFL: تست در طول چرخه عمر توسعه نرم افزار

ISTQB® CTFL: Testing Throughout the Software Development Lifecycle

با یادگیری در مورد چرخه‌های عمر توسعه نرم‌افزار (SDLC)، انواع تست‌ها و سطوح تست، درک دنیای تست را از طریق چارچوب ISTQB® به دست آورید.


آموزش مبانی اتوماسیون آزمون در جاوا

Fundamentals of Test Automation in Java

از آهسته ، ناپایدار و نگه داشتن آزمایشات ناامید شده اید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه اصول بنیادی را که زیربنای تلاش های اتوماسیون آزمایش موفقیت آمیز است ، از هر زبان یا ابزاری که پروژه شما استفاده می کند ، به کار بگیرید!


آموزش ISTQB® CTFL: تست استاتیک

ISTQB® CTFL: Static Testing

تست استاتیک یک فعالیت آزمایشی ضروری است. این دوره اصول اولیه تست استاتیک و فرآیند بررسی را به شما آموزش می دهد.