Ryan Lewis

رایان لوئیس یک مهندس نرم افزار است که متخصص برنامه های وب جاه طلبانه تک صفحه ای است. او بیش از 15 سال پیش شروع به ساخت وب سایت برای تبلیغ گروه های موسیقی و ضبط صدا کرد. او پس از سفر به سراسر جهان با بازی موسیقی ، استعدادهای خود را به شمال غربی اقیانوس آرام آورد ، جایی که او با استفاده از فن آوری های منبع باز مانند Backbone ، Ember و Node.js برای ایجاد هوش تجاری و برنامه های مشتری روبرو با مشتری برای شرکت هایی مانند Expedia و تی موبایل. در موقعیت فعلی خود ، او در یک پلت فرم کار می کند که سایت های پشتیبانی مشتری را به بیش از 100 مارک مجزا ارائه می دهد. رایان جاوا و جاوا اسکریپت را به توسعه دهندگان مشتاق وب و متخصصان فن آوری در دانشگاه واشنگتن و کالج مرکزی سیاتل آموزش می دهد. وی بعنوان مربی بعد از مدرسه ، به کودکان نحوه نواختن گیتار ، خلق فیلم و صحبت با ژاپنی را نیز آموخته است. در اوقات فراغت خود ، رایان از گذراندن وقت با خانواده ، بازی های ویدیویی و انتشار موسیقی زیرزمینی ژاپنی بر روی ضبط موسیقی خود ، MeatCube لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش پشته ها و اتوماسیون CloudFormation AWS: بهترین روش ها

AWS CloudFormation Stacks and Automation: Best Practices

CloudFormation یکی از پیچیده ترین و کاربردی ترین ابزارها در AWS است. این دوره بهترین روش ها را برای سازماندهی ، ایمن سازی و نگهداری الگوها و پشته های CloudFormation به شما می آموزد.


آموزش قالب جاوا اسکریپت با Handlebar

JavaScript Templating with Handlebars

Handlebars پرکاربردترین کتابخانه قالب جاوا اسکریپت است که از برنامه های سمت کلاینت و سمت سرور پشتیبانی می کند. در این دوره، Handlebars از مفاهیم اولیه تا تاکتیک های آماده تولید پوشش داده شده است.


آموزش توسعه دهنده AWS: شروع به کار

AWS Developer: Getting Started

خدمات وب آمازون بزرگترین ارائه دهنده ابر در جهان است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های تحت وب را با AWS توسعه، استقرار و ادغام کنید.


آموزش تمرین CI/CD با AWS CodePipeline

Practicing CI/CD with AWS CodePipeline

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه با ساخت ، آزمایش و استقرار پروژه های نرم افزاری خود با AWS CodePipeline به راحتی برنامه های خود را در مقابل مشتریان خود قرار دهید.


آموزش توسعه دهنده AWS: طراحی و توسعه

AWS Developer: Designing and Developing

خدمات وب آمازون (AWS) بزرگترین ارائه دهنده ابر در جهان است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از AWS SDK برای طراحی و توسعه برنامه های کاربردی با AWS استفاده کنید.


آموزش ساخت برنامه های کاربردی وب با hapi

Building Web Applications with hapi

hapi یک فریم ورک اپلیکیشن وب است که بر روی Node ساخته شده است. این دوره شما را با hapi آشنا می کند و شما را در توسعه یک برنامه وب راهنمایی می کند. مسیریابی، افزونه‌ها و قالب‌بندی همگی پوشش داده شده‌اند.


آموزش منبع باز: جلسات اجرایی

Open Source: Executive Briefing

منبع آزاد شیوه توسعه و نگهداری نرم افزار را برای مشاغل تغییر داده است. در این جلسه اجرایی اجرایی ، خواهید آموخت که چگونه منبع باز کار می کند و چرا استفاده از آن در شرکت شما ضروری است.


آموزش AWS Developer: The Big Picture

AWS Developer: The Big Picture

خدمات وب آمازون بزرگترین سرویس رایانش ابری در جهان است که توسط شرکت های بزرگ و استارتاپ ها به طور یکسان استفاده می شود. این دوره به شما یک دید کلی درمورد AWS ، نحوه استفاده و روشهای مختلف دسترسی می دهد.


آموزش توسعه دهنده AWS: استقرار و امنیت

AWS Developer: Deployment and Security

Amazon Web Services (AWS) گزینه های زیادی را برای استقرار برنامه ها و ایمن سازی منابع در اختیار شما قرار می دهد. این دوره به شما تجربه استفاده از بهترین روشهای استقرار و نحوه استفاده از خدمات امنیتی AWS برای محافظت از حساب شما را می دهد.


آموزش توسعه دهنده AWS: معماری و نظارت بدون سرور

AWS Developer: Serverless Architecture and Monitoring

خدمات وب آمازون (AWS) خانه برخی از خلاقانه ترین فناوری های ابری در وب است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های بدون سرور بسازید و چگونه هر نوع برنامه وب را با AWS نظارت کنید.


آموزش توسعه دهنده AWS: شروع کار

AWS Developer: Getting Started

خدمات وب آمازون بزرگترین ارائه دهنده ابر در جهان است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه برنامه های وب را با AWS توسعه ، استقرار و تلفیق کنید.


آموزش مصداق زدایی از توسعه دهنده مجاز AWS: آزمون کاردانی

Demystifying the AWS Certified Developer: Associate Exam

این دوره شما را در زمینه آماده سازی برای دستیابی به آزمون AWS Certified Developer - Associate راهنمایی می کند. شما نکاتی را در مورد چگونگی بالا بردن مهارت های خود ، چه چیزهایی برای مطالعه و چه انتظاراتی با امتحان دریافت خواهید کرد.