Michael Bender

مایکل شش بار با ارزش ترین حرفه ای مایکروسافت ، نویسنده ، مربی فنی و رهبر جامعه است. از دهه 90 در صنعت IT حضور داشته است ، تجربیات وی گستره فناوری های مایکروسافت را شامل می شود ، تمرکز اصلی وی Windows Server ، PowerShell و فناوری های ابری مانند AWS و Azure است. او در کنار آموزش علاقه زیادی به اتصال مردم و ایجاد جامعه در فضای IT Pro دارد. وی رئیس جمهور فعلی و یکی از اعضای بنیانگذار The Krewe User Groups، Inc است که یک گروه شبکه جهانی برای متخصصان فناوری اطلاعات و توسعه دهندگان است.
دوره های این مدرس:

آموزش نگاه اول ویندوز 10

Windows 10 First Look

نگاهی کوتاه و مختصر به آنچه در ویندوز 10 می آید.


آموزش PowerShell: شروع به کار

PowerShell: Getting Started

در این دوره، همه چیزهایی را که برای شروع مسیر PowerShell که کلید کار در فناوری اطلاعات است، نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.


آموزش Microsoft Azure Administrator: Azure Files and Azure Blob Storage را پیکربندی کنید

Microsoft Azure Administrator: Configure Azure Files and Azure Blob Storage

درک حسابهای ذخیره سازی برای هر مدیر Microsoft Azure یک ضرورت است. این دوره به شما آموزش می دهد که حسابهای ذخیره سازی را در Microsoft Azure پیاده سازی و مدیریت کنید.


آموزش اصول مدیریت ویندوز سرور قسمت 2

Windows Server Administration Fundamentals Part 2

در این دوره، ما به ساختن پایه اصول مدیریت ویندوز سرور با تمرکز بر خدمات اصلی ادامه می دهیم. ما شما را آماده می کنیم تا خدمات اصلی لازم برای اجرای یک شبکه ویندوز را با استفاده از Windows Server اجرا کنید.


آموزش Microsoft Azure Administrator: داده ها را در Azure Storage مدیریت کنید

Microsoft Azure Administrator: Manage Data in Azure Storage

مدیریت داده ها در Azure چالشی است که همه مدیران Azure با آن روبرو هستند. این دوره شما را با استفاده از ابزارهایی برای انتقال داده ها به داخل و خارج Azure Storage و همچنین مدیریت داده های ذخیره سازی خود در صورت وجود ، راهنمایی می کند. و شما را برای AZ-104 آماده می کند ...


آموزش پیاده سازی و مدیریت Office 365 Advanced Threat Protection

Implementing and Managing Office 365 Advanced Threat Protection

محیط ها تحت حملات مداوم تهدیدهای مداوم در حال تغییر از طریق اسپم ، بدافزار و حملات فیشینگ قرار دارند. این دوره همه مواردی را که برای فعال سازی Office 365 ATP در محیط خود نیاز دارید را پوشش می دهد.


آموزش Microsoft Azure Administrator: حساب های ذخیره سازی را مدیریت کنید

Microsoft Azure Administrator: Manage Storage Accounts

درک حساب های ذخیره سازی برای هر مدیر Azure Microsoft بسیار مهم است. این دوره به شما آموزش می دهد که Storage Accounts را در Microsoft Azure پیاده سازی و مدیریت کنید و شما را برای Microsoft Azure Administrator Exam AZ-104 آماده می کند.


آموزش هشدار آزمون: Azure Storage را پیاده سازی و مدیریت کنید

Exam Alert: Implement and Manage Azure Storage

به دنبال مباحث Azure Storage "باید بدانید" برای آزمون AZ-104 هستید؟ در این صورت ، این دوره برای شما مناسب است که برای آزمون AZ-104 آماده می شوید.


آموزش هشدار آزمون: منابع لاجورد را کنترل و پشتیبان تهیه کنید

Exam Alert: Monitor and Back Up Azure Resources

به دنبال مباحث "Must Know" Azure Backup و Azure Monitor برای آزمون AZ-104 هستید؟ در این صورت ، این دوره برای شما مناسب است که برای آزمون AZ-104 آماده می شوید.


آموزش PowerShell: شروع کار

PowerShell: Getting Started

این یک دوره مقدماتی در مورد PowerShell و نحوه استفاده از آن برای پشتیبانی اساسی عملیات IT است.


آموزش پیاده سازی محیط Azure Databricks در Microsoft Azure

Implementing an Azure Databricks Environment in Microsoft Azure

هر روز داده های بیشتری داریم و مسئله این است که چگونه می توانیم به جایی برسیم که بتوانیم از داده ها استفاده کنیم. بیاموزید چگونه Azure Databricks با یک سیستم تحلیلی قوی برای گردآوری داده های شما برای مهندسین داده و دانشمندان ، به حل این مشکلات داده کمک می کند.


آموزش اصول مدیریت ویندوز سرور - قسمت 3

Windows Server Administration Fundamentals - Part 3

در این دوره، بخش های باقیمانده مورد نیاز برای تکمیل دانش بنیادی شما در مورد مدیریت ویندوز سرور را تکمیل می کنم.


آموزش پیاده سازی DHCP Windows Server 2016

Implementing Windows Server 2016 DHCP

این دوره همه مواردی را که برای پیاده سازی DHCP در یک محیط ویندوز 2016 نیاز دارید از جمله نصب ، پیکربندی و مدیریت نقش سرور DHCP به شما آموزش می دهد.


آموزش اصول مدیریت Windows Server با استفاده از PowerShell

Windows Server Administration Fundamentals Using PowerShell

مایکروسافت PowerShell را به عنوان استانداردی برای مدیریت و نگهداری محیط های ویندوز ساخته است ، بنابراین باید بدانید که چگونه از آن برای مدیریت Windows Server استفاده کنید. این دوره برای آموزش ویندوز سرور تقریباً کامل با PowerShell طراحی شده است.


آموزش مدیریت با Windows PowerShell Remoting

Managing with Windows PowerShell Remoting

مدیریت از راه دور یک مهارت حیاتی برای متخصصان فناوری اطلاعات است. این دوره به شما مدیریت از راه دور با استفاده از راه دور Windows PowerShell را آموزش می دهد.


آموزش اصول مدیریت ویندوز سرور قسمت 1

Windows Server Administration Fundamentals Part 1

در این دوره، ما شروع به بررسی اصول مدیریت ویندوز سرور در ویندوز سرور 2008 R2 خواهیم کرد. این شامل اجزای سخت افزاری، نصب و مدیریت اولیه یک سرور ویندوز است.


آموزش Microsoft Azure Administrator: پشتیبان گیری و بازیابی را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Administrator: Implement Backup and Recovery

همه سازمانها باید برای تداوم کسب و کار و بازیابی خطرات آماده باشند این دوره به شما آموزش می دهد که پشتیبان گیری و بازیابی را در Microsoft Azure پیاده سازی و مدیریت کنید و شما را برای آزمون گواهینامه Microsoft Azure Administrator آماده سازد ...