Annapurna Agrawal

Annapurna یک توسعه دهنده پشته کامل است که اکنون با Kotlin ، PHP ، jQuery ، CSS و HTML بازی کرده است. او مهندس نرم افزار از هند است و از تدریس خوشش می آید و سالها تجربه در زمینه توسعه وب و موبایل دارد. وی یکی از مربیان گروه توسعه دهندگان Google در Bhubaneswar ، Odisha در هند و همچنین رهبر گروه Google WomenTechMaker Bhubaneswar است. علاوه بر همه اینها ، او یوگا و مراقبه ، یوتیوبینگ و معاشرت با دوستانش را انجام می دهد. شما قطعاً بهترین کیفیت را در اینجا از او خواهید گرفت. منتظر بمانید و لبخند بزنید!
دوره های این مدرس:

آموزش Android: مبانی اتاق

Android: Room Fundamentals

برخورد با ذخیره سازی محلی داده ها به روشی قابل گسترش همیشه یک چالش بوده است ، اما Google گزینه جدیدی را به شما معرفی کرده است: Room. شما خواهید آموخت که چگونه با پایگاه داده برای ذخیره سازی محلی به روشی آسان و بدون ایجاد مشکل در تجربه کاربر برخورد کنید.


آموزش کار با تاریخ و زمان در PHP

Working with Date and Time in PHP

تاریخ و زمان آنقدر اساسی است که ما اغلب پیچیدگی آن را فراموش می کنیم. برای مقابله با همه قالبهای مختلف تاریخ و زمان در سراسر جهان ، به توابع و کلاسهای PHP بپردازید. ببینید که PHP چگونه با منطقه زمانی و صرفه جویی در نور روز رفتار می کند.


آموزش مصرف REST API با Guzzle و PHP

Consuming a REST API with Guzzle and PHP

Guzzle یک سرویس گیرنده HTTP است که روش هایی را فراهم می کند که ارسال درخواست های HTTP ، پردازش پاسخ و تعامل با سرویس های وب را آسان می کند. این یک API بسیار تمیز ارائه می دهد ، از رابط های PSR-7 استفاده می کند و از پشتیبانی تست واحد داخلی نیز برخوردار است.


آموزش الگوهای طراحی پی اچ پی

PHP Design Patterns

الگوهای طراحی راه حلی برای مشکلات رایج در طراحی نرم افزار هستند. اینها نقشه هایی هستند که می توانند مطابق با نیاز شخصی سازی شوند. در این دوره، شما قصد دارید برخی از الگوهای طراحی اصلی را که به طور گسترده در PHP استفاده می شوند، پوشش دهید.


آموزش کوکی ها و جلسات در PHP

Cookies and Sessions in PHP

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه کوکی ها و جلسات را در PHP ایجاد ، استفاده کارآمد و از بین ببرید.


آموزش Android: SQLite Fundamentals

Android: SQLite Fundamentals

این دوره شما را در چگونگی استفاده از Android SQLite برای ایجاد پایگاه داده برای برنامه شما راهنمایی می کند. تمام جزئیات مورد نیاز شما در مورد صرفه جویی در مصرف داده به طور مداوم با استفاده از SQLite و خصوصی نگه داشتن آن در برنامه در اینجا آورده شده است.