Vladimir Khorikov

ولادیمیر خوریکوف نویسنده کتاب Unit Testing اصول ، شیوه ها و الگوها است: https://amzn.to/2QXS2ch وی بیش از 15 سال است که به طور حرفه ای درگیر توسعه نرم افزار است ، از جمله تیم های راهنما در بخش آزمایش واحد . او همچنین بنیانگذار وبلاگ Enterprise Craftsmanship است ، جایی که سالانه به 500 هزار توسعه دهنده نرم افزار می رسد. وی به عنوان مشاور در مباحث برنامه نویسی عمومی شروع به کار کرد ، اما اخیراً تمرکز خود را به آزمایش واحد منتقل کرده است و پیام اصلی آن را به توسعه دهندگان نرم افزار آموزش می دهد که چگونه آزمایش واحد را بدون درد انجام دهند.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی دامنه محور در عمل

Domain-Driven Design in Practice

یک رهگذر توصیفی و عمیق برای استفاده از اصول طراحی دامنه محور در عمل.


آموزش بهترین روش های تحویل پایگاه داده

Database Delivery Best Practices

پیگیری از پایگاه داده برنامه خود هرگز کار ساده ای نیست. شما رویکردهای مختلفی را در زمینه تحویل پایگاه داده و بهترین روشها را یاد می گیرید که به شما کمک می کند در این زمینه با دام متداول روبرو نشوید.


آموزش Fluent Validation Fundamentals

FluentValidation Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از کتابخانه FluentValidation برای انجام اعتبار سنجی در برنامه های ASP.NET Core استفاده کنید. FluentValidation یک کتابخانه رایگان و منبع باز است که توسط جرمی اسکینر در https://fluentvalidation.net توسعه یافته است.


آموزش استفاده از EF Core 6 در کپسوله کردن

Encapsulating EF Core 6 Usage

استفاده از EF Core 6 یک موضوع گسترده و پیچیده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه این کار را به گونه ای انجام دهید که کپسوله سازی و انتزاع مناسب حفظ شود.


آموزش DDD و EF Core: حفظ کپسول سازی

DDD and EF Core: Preserving Encapsulation

این دوره نشان می دهد که چگونه می توان مدل های دامنه کاملاً محصور شده را از یک طرف ساخت و از طرف دیگر از قدرت کامل EF Core استفاده کرد.


آموزش استفاده از اصول عملکردی در C #

Applying Functional Principles in C#

برنامه نویسی عملکردی در C # می تواند بینشی در مورد نحوه رفتار برنامه های شما ایجاد کند. شما اصول اساسی را که در اساس برنامه نویسی کاربردی نهفته است ، دلیل مهم بودن آنها و نحوه بکارگیری آنها را یاد خواهید گرفت.


آموزش CQRS در عمل

CQRS in Practice

باورهای غلط زیادی در مورد الگوی CQRS وجود دارد. این دوره راهنمای عمیقی برای هرگونه نگرانی یا س implementationال پیاده سازی است که تاکنون در مورد CQRS داشته اید.


آموزش طراحی دامنه محور: کار با پروژه های قدیمی

Domain-Driven Design: Working with Legacy Projects

با این دوره جامع در زمینه طراحی دامنه محور: کار با پروژه های قدیمی بهترین روش های ارائه عملکرد جدید و مقیاس پذیری پایگاه های کد قدیمی را کشف کنید.


آموزش Refactoring از مدل دامنه کم خون به سمت یکی از ثروتمندان

Refactoring from Anemic Domain Model Towards a Rich One

ایجاد برنامه های خط تجاری تجاری ضد گلوله یک کار پیچیده است. این دوره به شما یک رهنمود عمیق در مورد refactoring از Anemic Domain Model به یک مدل غنی و بسیار محصور شده می آموزد.


آموزش ساخت مجموعه آزمایشی واحد عملی

Building a Pragmatic Unit Test Suite

این دوره به عنوان یک راهنمای توصیفی و عمیق برای آزمایش واحد عملی عمل می کند.


آموزش الگوی مشخصات در C #

Specification Pattern in C#

طراحی دامنه محور شامل بسیاری از الگوها و روشهای ثابت است. این دوره یک راهنمای عمیق برای اجرای الگوی مشخصات در C # ارائه می دهد.


آموزش الگوهای طراحی C #: پل

C# Design Patterns: Bridge

این دوره نحوه پیاده سازی الگوی طراحی Bridge در C # را به شما آموزش می دهد.


آموزش خودکار کردن تست های UI برای برنامه های WPF

Automating UI Tests for WPF Applications

بیاموزید که چگونه یک مجموعه آزمایشی خودکار برای برنامه WPF خود ایجاد کنید. این دوره شما را در روند ساخت یکی با مثالهای کد دنیای واقعی و همچنین نکات و بهترین روشها در این مسیر راهنمایی می کند.