George Smith

جورج اسمیت بیش از 25 سال در صنعت IT صرف کرده است. در این مدت او مشاغل مختلفی را عهده دار شده است ، شروع با توسعه UI وب و تجزیه و تحلیل کسب و کار ، پیشرفت با مدیریت سیستم و زیرساخت ها ، سپس روی آوردن به برنامه نویسی سیستم های اصلی ، مشاوره فنی ، و در آخر تبدیل به یک معمار تجارت الکترونیکی و متخصص موضوع موضوع. او به خوبی در روندهای مدرن مانند Containerization ، Infrastructure as Code ، مدل های محاسباتی بدون سرور و موارد دیگر تبحر دارد. جورج علاقه به طراحی پیشرفته سیستم را به کار می گیرد و از جدیدترین فناوری برای کمک به شرکت ها برای دستیابی به نتایج تجاری مورد نظر خود استفاده می کند. وی اخیراً "مسیرهای شغلی IT: هلی کوپتر را ببرید" را در KDP آمازون منتشر کرده است. جورج دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه بنتلی (بوستون ، MA) و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه اتاوا است.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از جنکینز برای خودکارسازی ساخت و امنیت مصنوعات

Using Jenkins to Automate Artifact Builds and Security

این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور خودکار ایجاد مصنوعات مختلف مانند ماشین های مجازی، کانتینرها و اجزای بدون سرور را در یک زنجیره ابزار CI/CD با کمک Jenkins، Terraform و Ansible و چگونه امنیت را با HashiCorp Vault اضافه کنید.


آموزش تست تخصصی: تست API

Specialized Testing: API Testing

در عصر API ها، اطمینان از امنیت ضد گلوله آنها بسیار مهم است. این دوره به شما می آموزد که چگونه API ها را برای آسیب پذیری های تزریق مختلف بررسی کنید، اطلاعات پنالتی را جمع آوری کنید و از آن برای سوء استفاده بالقوه از این آسیب پذیری ها در API ها استفاده کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل برنامه با SonarQube

Application Analysis with SonarQube

این مرحله بعدی سفر شما به عنوان یک متخصص امنیت است. در این دوره آموزشی، نحوه شکار آسیب‌پذیری‌ها و نقاط مهم را بر اساس چارچوب ATT&CK MITRE با استفاده از SonarQube خواهید آموخت.


آموزش ادغام Ansible با New Relic

Integrating Ansible with New Relic

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Ansible و Ansible Galaxy برای استقرار عوامل New Relic APM استفاده کنید و چگونه به طور خودکار این عوامل را هنگام انتشار به روز رسانی ها و وصله ها به روز کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل سیستم و فایل با Bash

System and File Analysis with Bash

به سیستم و تجزیه و تحلیل فایل با Bash خوش آمدید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از اسکریپت های Bash برای جمع آوری اطلاعات سیستم مانند فایل های گزارش، کلیدهای رجیستری و نحوه انجام تجزیه و تحلیل فایل ها و داده ها در هنگام پاسخ به حادثه امنیت سایبری استفاده کنید.


آموزش Node.js Microservices: احراز هویت و مجوز

Node.js Microservices: Authentication and Authorization

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه احراز هویت و مجوز را با Node.js پیاده سازی کنید.


آموزش شروع با Concourse CI

Getting Started with Concourse CI

این دوره به شما نحوه نصب و استقرار Concourse CI، نحوه پیکربندی منابع، ایجاد وظایف، ترکیب وظایف در Jobs و ترکیب کارها در خطوط لوله را آموزش می دهد.


آموزش مدیریت دسترسی و اسرار در HashiCorp Vault

Managing Access and Secrets in HashiCorp Vault

این دوره به شما می آموزد که چگونه با Hashicorp Vault به اسرار دسترسی داشته باشید، مدیریت کنید و ذخیره کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا به یک متخصص امنیت فناوری اطلاعات تبدیل شوید که می‌داند چگونه مشکلات پیچیده را در مقیاس مدیریت کند.


آموزش ساخت و استفاده از مزرعه جنکینز چند گره ای

Building and Using a Multi-node Jenkins Farm

این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه ریزی ، راه اندازی ، بهینه سازی و اجرای سازه های توزیع شده را با استفاده از مزرعه های Jenkins Build Farms انجام دهید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از مزارع ساخت Jenkins پشتیبان تهیه کرده و آنها را بازیابی کنید و چگونه آنها را برای ادغام با سیستم های دیگر آماده کنید.