Natalija Jagarinec

از زمان کودکی ، ناتالیا می دانست که تمرکز اصلی شغلی او همیشه در طیف خلاقیت تخصص است. متولد و بزرگ شده در ماریبور ، اسلوونی ، وی با تأکید بر ارتباط تصویری از دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شد. سفر او به عنوان یک فریلنسر آغاز شد و بیشتر در پروژه های با کیفیت بالا در طراحی گرافیک کار می کرد. جابجایی توجه از دنیای 2D به حوزه 3D وقتی اتفاق افتاد که وی شروع به کار برای توسعه بصری کرد ، جایی که مسئولیت های او شامل توسعه مفهوم ، دید هنری و ایجاد پارچه سه بعدی است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک لباس مجلسی به سبک ویکتوریایی با طراح شگفت انگیز

Creating a Victorian Style Gown with Marvelous Designer

توانایی تولید مدل های سه بعدی با کیفیت بالا در Marvelous Designer می تواند یک مزیت بزرگ و صرفه جویی در وقت در پروژه های شما باشد. این دوره به شما کمک می کند تا تمام تکنیک های واضح و کمتر واضح ایجاد لباس و لوازم جانبی را کشف کنید.


آموزش ایجاد لباس رسمی مردان با طراح شگفت انگیز

Creating Men's Formal Wear with Marvelous Designer

مدل سازی پارچه ها همیشه وقت گیر بوده و تقاضا برای قطعات با کیفیت بالا در حال افزایش است. این دوره به شما کمک می کند تا با یادگیری Marvelous Designer روند کار خود را سرعت بخشیده و به نتایج بالایی دست پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Marvelous Designer 5 ...


آموزش مبانی طراح شگفت انگیز

Marvelous Designer Fundamentals

در ابتدا حل یک رابط مبتنی بر الگو می تواند چالش برانگیز باشد. این دوره اصول استفاده از Marvelous Designer را به همراه گزینه های پیشرفته تری که به شما در تولید نتایج خیره کننده کمک می کند ، آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Marvelous Designer 6.