Adam Olshansky

آدام اولشانسکی یک سازنده گواهی Salesforce و توسعه دهنده II و معمار برنامه در Google است. او در سراسر جهان از جمله چندین بار در Dreamforce حضور داشته است. علاقه او به Salesforce و کمک به دیگران برای یادگیری Platform منجر به دریافت 13 گواهینامه و بیش از 300 نشان در Trailhead در حالی که دو بار به عنوان Salesforce MVP معرفی شد. او همیشه به دنبال راه هایی برای بازگرداندن و کمک به دیگران برای درک جادویی است که Salesforce و جامعه اوهانا همراه آن است!
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت به اشتراک گذاری داده و امنیت پیشرفته Salesforce

Advanced Salesforce Data Sharing and Security Administration

این دوره به شما تمام راه های اشتراک گذاری داده ها در Salesforce و همچنین نحوه ایمن سازی یک سازمان و پیکربندی امنیت برای انواع مختلف کاربران را به شما آموزش می دهد. این مهارت‌ها به شما کمک می‌کند تا برای آزمون مدیر پیشرفته دارای گواهی Salesforce آماده شوید.


آموزش توسعه نیروی فروش: تست، اشکال زدایی و استقرار

Salesforce Development: Testing, Debugging, and Deployment

این دوره روش های مختلف تست، اشکال زدایی و استقرار در Salesforce را به شما آموزش می دهد. در مورد هر یک به طور عمیق توضیح داده می شود، دلیل اهمیت آنها را توضیح می دهد و نکاتی را برای گسترش مجموعه کامل توسعه دهندگان به شما ارائه می دهد.


آموزش توسعه نیروی فروش: اصول

Salesforce Development: Fundamentals

این دوره اصول اولیه نحوه عملکرد پلتفرم Salesforce و ابزارهای مورد نیاز برای ساخت بر روی پلتفرم را هم به صورت اعلامی و هم از نظر برنامه ای به شما آموزش می دهد. این به پاسخ به این سوال کمک می کند که چه زمانی باید از کلیک ها در مقابل کد استفاده کرد.


آموزش توسعه نیروی فروش: اتوماسیون فرآیند و منطق

Salesforce Development: Process Automation and Logic

این دوره راه های مختلف برای خودکارسازی و ساخت منطق در پلتفرم Salesforce با استفاده از ابزارهای اعلامی و کد را به شما آموزش می دهد. در مورد بلوک‌های سازنده Apex و نحوه استفاده از آن‌ها هم در محرک‌ها و هم در کلاس‌ها به طور عمیق توضیح داده می‌شود.


آموزش توسعه نیروی فروش: مدل سازی و مدیریت داده ها

Salesforce Development: Data Modeling and Management

این دوره انواع مختلف فیلدها در Salesforce و نحوه ایجاد و مدیریت یک مدل داده را به شما آموزش می دهد. همچنین راه های مختلف وارد کردن و صادرات داده ها در Salesforce را به شما آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر توسعه دهنده پلتفرم معتبر Salesforce I

Introduction to Salesforce Certified Platform Developer I

این دوره همه چیز را در مورد آزمون Salesforce Certified Platform Developer I به شما آموزش می دهد. این به شما نکاتی را در مورد نحوه مطالعه و انتظارات قبل، حین و بعد از آزمون می دهد.


آموزش بازی با بازی: ارزیابی مهاجرت رعد و برق برای سازمان Salesforce

Play by Play: Evaluating Lightning Migration for Your Salesforce Org

در این دوره ، شما خواهید آموخت که Lightning Experience چیست ، چالش ها و مزایای مهاجرت ، و اینکه چگونه می توانید از آن به نفع خود در سازمان Salesforce خود استفاده کنید.


آموزش توسعه نیروی فروش: رابط کاربری

Salesforce Development: User Interface

این دوره انواع مختلف رابط های کاربری سفارشی را که می توانید با استفاده از کد در پلتفرم Salesforce بسازید، به شما آموزش می دهد. در مورد زمان استفاده از هر یک، همراه با برخی از آسیب پذیری های امنیتی رایج و نحوه رفع آنها به طور عمیق توضیح داده می شود.