Tony Riggs

دوره های این مدرس:

آموزش SOLIDWORKS Essentials - شبیه سازی XPress

SOLIDWORKS Essentials - Simulation XPress

بیاموزید که از ابزار تجزیه و تحلیل تنش سطح در SOLIDWORKS برای شبیه سازی واکنش مدل شما در برابر بارها و محدودیت های دنیای واقعی و نحوه استفاده از نتایج حاصل از ابزار برای تصحیح تصمیمات طراحی قبل از ساخت استفاده کنید. نرم افزار...


آموزش نقشه های SOLIDWORKS - تنظیم ویژگی ها و الگوها

SOLIDWORKS Drawings - Setting Up Properties and Templates

اگر در مورد راه اندازی بخش SOLIDWORKS ، مونتاژ یا نقاشی تعجب کرده اید تا بتوانید شکل ظاهری و رفتاری آنها را استاندارد کنید ، این دوره برای شما مناسب است. ویژگی های سفارشی و تنظیمات گزینه در انجام این کار نقش اساسی دارند.


آموزش ملزومات SOLIDWORKS - تنظیمات و حالتهای نمایش

SOLIDWORKS Essentials - Configurations and Display States

با ایجاد قطعات و مونتاژ سریعتر از همیشه ، کمی وقت خود را ذخیره کنید. این دوره نحوه ایجاد و مدیریت تنظیمات در نرم افزار طراحی SOLIDWORKS را معرفی می کند. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS.


آموزش SOLIDWORKS - مدیریت پرونده

SOLIDWORKS - File Management

این دوره نگاهی دارد به برخی از بهترین روشهایی که می توانید برای تغییر نام ، جابجایی و تغییر پرونده ها اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS 2016.


آموزش ملزومات SOLIDWORKS - تقارن و الگوهای اساسی

SOLIDWORKS Essentials - Symmetry and Basic Patterns

این دوره روش های مختلفی را برای ایجاد یک قسمت متقارن و استفاده از انواع مختلف الگوها برای بهبود هدف طراحی به شما نشان می دهد.


آموزش SOLIDWORKS - طراحی قطعات چند بدنه

SOLIDWORKS - Multi-body Part Design

در این دوره SOLIDWORKS ، ما با استفاده از تکنیک های چند بدن برای گسترش ابزارهای طراحی خود ، کاوش خواهیم کرد. ما می توانیم مدل های بهتری ایجاد کنیم که ویرایش آنها راحت تر باشد و این تکنیک ها می توانند به ما در کاهش خطاهای پایین دستی کمک کنند.


آموزش ملزومات SOLIDWORKS - مدل سازی قسمت اصلی

SOLIDWORKS Essentials - Basic Part Modeling

ما باید بخشی را مدل کنیم ، اما چگونه کار را شروع کنیم؟ باید به این فکر کنیم که چه چیزی را ترسیم می کنیم و از چه نوع ابزاری می توانیم برای طراحی و طراحی دو بعدی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS.


آموزش SOLIDWORKS Essentials - جاروهای عمیق

SOLIDWORKS Essentials - In-depth Sweeps

در این دوره شما از پروفایل ها و مسیرها برای شروع کار با جاروها استفاده می کنید، اما سپس گزینه های قدرتمندتری مانند منحنی های راهنما و مماس شروع و پایان را اضافه می کنید. دستور sweep را کاوش کنید و ببینید چه کاری می توانید انجام دهید! نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS 2017.


آموزش ملزومات SOLIDWORKS - مدل سازی مونتاژ

SOLIDWORKS Essentials - Assembly Modeling

ما نحوه راه اندازی مونتاژ ، افزودن اجزای بیشتر ، جفت سازی آنها را با هم بررسی خواهیم کرد و سپس طراحی را بررسی می کنیم تا مشکلات طراحی را برطرف کنیم.