Aditya Chandurkar

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات CATIA V5 - مدل سازی قطعات

CATIA V5 Essentials - Part Modeling

CATIA V5 یک صنعت طراحی 3D CAD پیشرو است. در این دوره ، شما اصول استفاده از CATIA V5 را یاد خواهید گرفت ، بنابراین می توانید آن را برای کارهای خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: CATIA V5 2016.


آموزش ملزومات CATIA V5: ویرایش خطاها و تغییرات طراحی

CATIA V5 Essentials: Editing Errors and Design Changes

هنگام به اشتراک گذاشتن فایلهای بخشی با تیم خود در CATIA V5 ، به راحتی مملو از خطا می شود و ممکن است تغییرات در طراحی لازم باشد. در این دوره ، شما می توانید مشکلات مختلف را در یک قسمت تشخیص داده و طرح را ترمیم کنید ، و مشکلات مربوط به ویژگی را یاد بگیرید.


آموزش CATIA V5 Essentials - چرخش و جارو کردن

CATIA V5 Essentials - Revolve and Sweeps

در این دوره ، شما می توانید تکنیک های ایجاد سریع مدل های پیچیده CAD 3D را بیاموزید. یک چرخ لبه خودرو به عنوان نمونه ای برای نشان دادن استفاده از ویژگیهای چرخش و رفت و برگشت در CATIA V5 استفاده خواهد شد. نرم افزار مورد نیاز: CATIA V5 2016.


آموزش ملزومات CATIA V5: تقارن و الگوها

CATIA V5 Essentials: Symmetry and Patterns

این دوره تکنیک های تقارن و الگوسازی را آموزش می دهد تا کاربر بتواند مدل های قطعه سه بعدی را به شیوه ای سریع و کارآمد ایجاد کند.


آموزش CATIA V5 Essentials: نقشه های عمیق

CATIA V5 Essentials: In-depth Drawings

ایجاد اسناد پیش نویس بسیار وقت گیر است زیرا ممکن است مراحل مشابه را چندین بار تکرار کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تمام نماها، ابعاد و استانداردهای حاشیه نویسی را بر اساس الزامات شرکت یا پروژه تنظیم و مدیریت کنید.


آموزش ملزومات CATIA V5: کار با تنظیمات

CATIA V5 Essentials: Working with Configurations

تنظیمات باعث ایجاد صرفه جویی در وقت زیادی برای ایجاد بیش از یک نسخه از یک قسمت می شود. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از یک مدل قطعه موجود پیکربندی های متعددی ایجاد کنید تا در روند مدل سازی قطعات سه بعدی با CATIA V5 مهارت پیدا کنید ....