Pankaj Jain

Pankaj Jain یک تکنسین باتجربه است ، با تخصص در زمینه های مختلف چرخه عمر نرم افزار ، معماری راه حل های نرم افزار و توسعه نرم افزار. او روی آرایه ای از فناوری ها کار کرده است ، با تمرکز بر روی اوراکل در لایه پایگاه داده و جاوا در سطح وب. او یک OBA 11g DBA معتبر است. او به همراه همسرش سیمیتا و پسرانش رونیت و روحک در سیاتل زندگی می کند. وقتی او با تکنولوژی بازی نمی کند ، دوست دارد که وقت خود را با بچه های خود بگذراند ، سفر کند و عکاسی کند.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه پایگاه داده Oracle with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Writing Control Structures

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Writing Control Structures

این دوره به شما کمک می کند تا گواهینامه آزمون 1Z0-149: Oracle Database Program with PL/SQL را دریافت کنید. اهداف آزمون نوشتن ساختارهای کنترلی در Oracle PL/SQL را پوشش خواهد داد.


آموزش وارد کردن و صادرات داده های Oracle برای توسعه دهندگان

Importing and Exporting Oracle Data for Developers

انتقال داده ها بین پایگاه های داده و طرحواره ها در دنیای داده محوری امروز یک نیاز مهم است. در این دوره ، شما ابزارها و روشهای مختلفی را برای دریافت سریع و کارآمد داده ها در Oracle در چندین قالب محبوب خواهید آموخت.


آموزش برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - ملاحظات طراحی برای کد PL/SQL

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Design Considerations for PL/SQL Code

این دوره به شما کمک می کند تا گواهینامه آزمون 1Z0-149: Oracle Database Program with PL/SQL را دریافت کنید. اهداف امتحانی ملاحظات طراحی برای کد PL/SQL را پوشش خواهد داد.


آموزش ماشه در اوراکل

Triggers in Oracle

در این دوره ، ما به بررسی عمیق DML و سیستم عامل های موجود در Oracle خواهیم پرداخت. ما در مورد موارد استفاده و راهنمایی برای استفاده از ماشه بحث خواهیم کرد.


آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - ایجاد بسته ها

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Creating Packages

این دوره به شما کمک می کند تا برای برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL 1Z0-149 گواهینامه کسب کنید. اهداف امتحانی ایجاد بسته‌ها در Oracle PL/SQL را پوشش می‌دهد.


آموزش مبانی Oracle PL/SQL - قسمت 2

Oracle PL/SQL Fundamentals - Part 2

در این دوره ، نگاهی عمیق به رویه ها ، توابع و بسته ها خواهیم داشت. این واحدهای برنامه به نام سازه های قدرتمندی برای برنامه نویسی هستند که می توانند کدهای شما را بسیار بهبود بخشند و بهینه سازی کنند.


آموزش Oracle REST Data Services

Oracle REST Data Services

Oracle REST Data Services کاربران را قادر می سازد پایگاه داده Oracle خود را به خدمات RESTful API مدرن تبدیل کنند. این دوره به شما آموزش نصب ORDS ، اشیا database پایگاه داده فعال شده با AutoREST ، ایجاد سرویس های REST سفارشی ، ایمن سازی و استقرار آنها در سرورهای برنامه را می دهد.


آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - مدیریت کد PL/SQL

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Managing PL/SQL Code

این دوره به شما کمک می کند تا برای برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 گواهینامه کسب کنید. اهداف آزمون مدیریت کد PL/SQL در پایگاه داده اوراکل را پوشش خواهد داد.


آموزش وارد کردن و صادرات داده های اوراکل برای DBA ها

Importing and Exporting Oracle Data for DBAs

به عنوان DBA ، دائماً از شما خواسته می شود که طرح های آزمایشی تولید را ایجاد کنید و گاهی کل پایگاه داده را منتقل کنید. در این دوره ، شما به Oracle Data Pump نگاه خواهید کرد ، ابزاری قدرتمند که به شما کمک می کند این وظایف را به راحتی و به طور موثر انجام دهید.


آموزش کار با مجموعه ها در Oracle PL/SQL

Working with Collections in Oracle PL/SQL

در این دوره ، ما نگاهی عمیق به انواع مجموعه موجود در PL/SQL خواهیم داشت ، یعنی آرایه های انجمنی ، واریاها و جداول تو در تو. ما همچنین در مورد واکشی عمده صحبت خواهیم کرد و ویژگی هایی را جمع آوری خواهیم کرد که عملکرد ما را بسیار افزایش می دهد ...


آموزش مبانی Oracle PL/SQL - قسمت 1

Oracle PL/SQL Fundamentals - Part 1

با Oracle PL/SQL ، زبان توسعه پایگاه داده Oracle ، به سرعت و به طور موثر کد نویسی کنید. این دوره اولین دوره از دو قسمت است که شامل موارد ضروری و اساسی Oracle PL/SQL است.


آموزش تست واحد Oracle PL/SQL با توسعه دهنده Oracle SQL

Oracle PL/SQL Unit Testing with Oracle SQL Developer

آزمایش خوب برای کاهش اشکالات و تولید نرم افزارهای با کیفیت ضروری است. Oracle SQL Developer ویژگی آزمایش واحد PL/SQL را ارائه می دهد که به توسعه دهندگان و تحلیلگران اجازه می دهد تا موارد آزمایشی و مجموعه ها را برای آزمایش کد PL/SQL خود بنویسند و به اشتراک بگذارند.


آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - کار با بسته ها

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Working with Packages

این دوره به شما کمک می کند تا برای برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL 1Z0-149 گواهینامه کسب کنید. اهداف امتحانی کار با بسته ها در Oracle PL/SQL را پوشش می دهد.


آموزش Oracle PL/SQL: تراکنش ها ، دینامیک SQL و اشکال زدایی

Oracle PL/SQL: Transactions, Dynamic SQL & Debugging

در این دوره ، ما به طور مفصل در مورد مدیریت معاملات در اوراکل صحبت خواهیم کرد. ما نگاهی عمیق به SQL پویا و گزینه های رفع اشکال در PL/SQL خواهیم انداخت و با جزئیات SQL Developer Debugger را بررسی خواهیم کرد.


آموزش بهره وری با SQL Developer

Getting Productive with SQL Developer

Oracle SQL Developer یک رابط کاربری گرافیکی رایگان بسیار محبوب است. این دوره به شما در مورد این ابزار آموزش می دهد و می بینید که چگونه توسعه و مدیریت پایگاه داده را برای توسعه دهندگان پایگاه داده ، DBA ها و تحلیلگران نسیم می کند.


آموزش بهره وری با توسعه دهنده SQL

Getting Productive with SQL Developer

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Oracle SQL Developer بهره وری خود را افزایش دهید. این مملو از ویژگی‌های جالب و جادوگران مفید است که می‌توانند انجام وظایف رایج پایگاه داده را در برابر پایگاه‌های داده، هم در حالت Prem و هم در فضای ابری، آسان کنند.